Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 8 September 2012

BANGANG MACAM TELOOO NAJIB




BUAT KERJA PROPAGANDA SETENGAH JALAN




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


BERITA BERGAMBAR BODOH LAGI BANGANG
sila lihat gambar dibawah
siapa yang buat kerja simbah cat ini
adalah malaon paling bangang

kalau nak simbah cat merah
simbahlaaa banyak banyak
ini macam simbah sikit sikit
susah orang nak percaya

kemungkinan:
- penyimbah cat ini di beri upah tak banyak
- penyimbah cat ini manusia pendek
- penyimbah cat ini kanak kanak
- penyimbah cat ini orang buta
- penyimbah cat ini mat bangla yang penakut
- penyimbah cat ini diberi arahan simbah tapi logo mesti nampak
- penyimbah cat ini ialah pemandu bas ini sendiri - tak mahu bas kotor
- penyimbah cat ini telah kautim dengan syarikat bas

LIHATLAH
simbahan cat merah ini terlalu sadikit
sehinggakan terpaksa pemuda united malays national organisation
dan kuncu kuncunya menjunjukkan di mana letaknya simbahan itu

NOTA:
kalau pun nak simbahn bas sendiri
simbah lah betul betul
biar orang ramai percaya
ni dah jadi bahan lawak
dalam face book
kah kah kah






PENGUMUMAN:
sesiapa yang berminat
untuk memesan sang saka
untuk dikibarkan di rumah masing masing
sila hubungi:

radiobangsarutama@gmail.com



15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku pilih jawapan yang ini:
- penyimbah cat ini diberi arahan simbah tapi logo mesti nampak

Tanpa Nama berkata...

Alahai cotet je simbah. Cat ke sos tu? Siap posing lagi... tu kena simbah haha. Tak pro langsung. Yg tahan tu mat gelap mamak karipuleg mesti ada hahaha

Tanpa Nama berkata...

BACA! no wonder PKM terus angkat senjata w/pun dah declare merdeka, rupanya merdeka telor separuh masak. Let's change the current government and Merdeka 100%!!! Sebarkan seluas mungkin.

http://www.themalaysianinsider.com/breakingviews/article/merdeka-tunku-abdul-rahman/

August 31, 2010

Merdeka! — Tunku Abdul Rahman

* Speech by the Chief Minister, Tunku Abdul Rahman, at the Proclamation of Independence at Merdeka Stadium, Kuala Lumpur on August 31, 1957.

Tanpa Nama berkata...

orang nak komen ko neh susah sangat,bolehlah aku komen sikit,....abang neh bangla,indon ke,...aku agak ko neh indon lah....pati,atau ic merah...pasal pandai sangat,hansome lagi...

Tanpa Nama berkata...

Yolah simbah la banyak2 kat cermin tuh.. kat cermin mudah tangalkan ape.. :)

Tanpa Nama berkata...

Bro TT, tu bukan cat, tu bik mama punya darah haid, kah kah kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

mcm air ludah sireh jerrr..kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Bila cermin depan tu retak macam sawang labah-labah, tayar sebiji tercabut baru gua caya...ini macam kencing tak mau keluar aje...kah...kah...kah...kartunlah...

mai kabin berkata...

He He ...nak bodoh kan orang tak kena..yang minyak meleleh atas jalan tu kenapa....sapu minyak dulu baru simbah cat kan..kan, nanti senang cuci..bodoh punya lakunan. muka muka diorang pun sama bodoh serupa!!

Tanpa Nama berkata...

Kah kaj kah...geli aku tgk,nk jgk tu..nape xpwcah cermin skali

average joe berkata...

baris semiotik yg ini yg paling tak tahan:
simbahan cat merah ini terlalu sadikit
sehinggakan terpaksa pemuda united malays national organisation
dan kuncu kuncunya menjunjukkan di mana letaknya simbahan itu


kahkahkahkah amatsangat betul tt, bukan setakat faktor kuantiti je yg menjelaskan symptom baling-batu-sorok-tangan-kanan-sambil-tangan-kiri-tunjuk-kat-orang-lain ni,
tetapi paling jelas ialah faktor lokasi - elok je cat tu missed elemen2 penting bukan saja logo bn tapi jugak setiap hurop dan perkataan kat sticker depa tu kahkahkahkah kalau sengaja nak dajal van bn tapi stok cat ada sikit je sebab tak cukup duit beli setin baru, mestilah simbah tang semua2 tu kalau tak simbah kat pintu ke cermin ke kahkahkahkah

dah tahun 2012 dah oi, dah lama dah alaf 'baru' ni, ingatkan alaf dulu je mamakhatheer-bukan-cendikiawan dan pengikut2 dia fikir boleh makan orgramai guna taktik "lebam sebab tumbuk mata sendiri" - dangkal dan ketinggalan komuter sungguh la dayafikir org2 UMNgOk-BoNgok nih kahkahkahkah golek2 aku ketawa!

-average joe-
klakka-la.blogspot: TANYALAH USTAZ

Tanpa Nama berkata...

di tahun 2012 ini, gua ingat bangsa tionghua ni sudah maju dan canggih dari orang melayu.. rupanya masih ramai tionghua bangang nak mampos lebih dari melayu..

sedih2... kawan2 tionghua gua banyaknya berbangga dengan pencapaian ekonomi rakan2 tionghua mereka.. tetapi gua macam tak percaya jer yang tionghua bangang begini masih wujud... itu hari siap lekehkan melayu pasal makan burger mcD tak reti nak behave baik2.. tapi ini kali, komen2 gitu sudah tak relevan lagi pada gua.. sebab masih wujud tionghua bangang begini.. memang diluar kotak pemikiran gua..

Tanpa Nama berkata...

Penyimbah cat ini orang pendek - pendek akal! Kah..kah..kah... Kelima2 org yg sdg menunjuk cat tu juga serupa - pendek akal! Ni mesti kurang bajet ni, atau...peruntukan utk membuat trick bodoh ni tlh dipau olh org tengah.. Kah..kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

bab memilih warna cat dah x cool langsung...

pilih la warna hijau or biru muda baru tambah kepercayaan...

kakakakaka...

tambah pelik la malaysia nih...

Tanpa Nama berkata...

Betul bro....kalau gua tak baca, tak perasan pon ada cat kat situ....kah, kah, kah ....nampak sangat nipunye...