Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 8 September 2012

SYABAS ANAK MUDA MELAKA





NOTA DARI TUKAR TIUB

gambar dibawah ini adalah gambar sejarah
ini adalah gambar anak anak muda meghalang
bab pkr yang sedang berkempen

tukar tiub mengucapkan syabas!

dengan adanya halangan ini
maka perlawan akan mumncul
ini akan menjadikan kontradiksi
dalam politik kita perlu kontradiksi

anak anak muda ini telah pandai guna politik jalan raya
ini bagus
ini hebat
kalau prk menang tipu di pru13 nanti
mereka telah tahu berdemo

tapi...
tapi apa?

tapi anak muda ini gagal
kerana jumlah sebanyak ini bukan demo
jumah sebanyak ini bukan tunjuk perasaan
ini akan ditakrif sebagai kerja samseng

ikut cara bersih
ikut cara janji demokrasi

keluar dengan berpuluh puluh ribu
baru cool
baru gah
baru ada laporan si ant ant
bari ada lapran bi bi si

tiap malam di brickfeild
lebih ramai anak muda datang
dari yang nampak dalam gambar ini

kalau seramai ini
lebih baik buat pertanding
pa chu cheeeeng
kah kah kah

TAK KAN SERAMAI INI SAJE?



FB SHAH NUFAL
Gerombolan dipercayai anggota Pemuda Umno menghalang laluan bas Jelajah Merdeka Rakyat di Kampung Kelubi, Jasin, Melaka. Korang ingat jalan ni mak bapak korang punya ka??? —






PENGUMUMAN:
sesiapa yang berminat
untuk memesan sang saka
untuk dikibarkan di rumah masing masing
sila hubungi:

radiobangsarutama@gmail.com


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ak bkn nk ckp depa lembu..tp kan biasa2 ak tngk lembu je yg duk halang jalan cmni....xcaya p la lalu jalan2 kg ka...camni la...merayap2 atas jalan raya...sbijik

Tanpa Nama berkata...

Mahal la bro nak sponsor ramai2..
yang datang sekerat tu pon banyak modal dah keluar..

Tanpa Nama berkata...

Suruh abg driver tu langgar jak lembu2 bodoh & tdk hensem tu...biar dorang mampus! Oi, tuan punya lembu...tambatlah lembu2 korang tu elok2, jangan kotorkan jln raya dgn najis lembu2 korang!

Tanpa Nama berkata...

pa chu cheng lebih baik....
kah....kah...kah....

Raja Fiqri Fauwaz berkata...

sebarkan video cool ini.

http://www.youtube.com/watch?v=kGHgWU8fV0o

Tanpa Nama berkata...

Ni lembu2 yg akn wat demo klu bn kalah..yg pak menteri cabut ms tu,ms tu bakup xde bru th langit tinggi rendah,ms tu bru perkasa ke tidak..aku xsbr nk tgk

Tanpa Nama berkata...

Insya Allah tiada tempat untuk PR di Melaka...

Tanpa Nama berkata...

Insya-Allah, BN akan ditendang keluar dari pentadbiran negeri Melaka next PRU.

Tanpa Nama berkata...

klu ikut matematik pak rais gambar ini cuma byg2....klu camtu alamat jd tugu la beeEnd mlake...

kakakaka...