Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 8 September 2012

BERITA BARU MASUK - SILA AMBIL PERHATIAN




NEGARA DALAM BAHAYA SEKARANG







MATA MATA SEDANG MEMBURU KUCING INI
kucing ini belum diketahui jantan betinanya
kucing ini tidak diketahui alamat rumahnya
kucing ini sedang di buru oleh mata mata

kucing yang tidak diketahui namanya
telah dilihat memijak dan terkencing
di atas poster gambar najib razak
pada malam JANJI DEMOKRASI

mengikut mata mata ini adalah satu jenayah
mengikut kata ketua polis negara tingkah laku kucing ini
sedang mengancam keselamatan dalam negara

dalam gambar ini secara bijak
kucing ini telah berjaya menyorokan
muka nya dari dilihat penuh
juga menyorokkan belakang badannya

persoalan timbul:
apakah ini hanya perbuatan saekor kucing sahaja
atau
kucing ini sedang menubuhkan satu gerakan ampuh
untuk menjatuhkan najib razak
atau
kucing ini sebahagian dari gerakan zionis
yang cemburu terhadap pembanguan malaysia
atau
kuching ini adalah ajen asing
atau
kucing ini sedang menentang raja raja melayu
atau
kucing ini akan memurtadkan orang melayu

SOALAN TIMBUL
apa hubungan kucing ini dengan maria chin abdullah
apakah kucing ini ada hubungan dengan pak samad
apakah kucing ini di upah pada malam JANJI DEMOKRASI
apakah hubungan kuching ini dengqan LBGT
apakah kuching ini gay

semua persoalan ini sedang berligar dalam kepala mata mata
yang sedang memburu kucing ini

APA HUBUNGAN INI
apa hubungan kuching ini
dengan CAT UNITED NATION TEAM aatu CUNT





PENGUMUMAN:
sesiapa yang berminat
untuk memesan sang saka
untuk dikibarkan di rumah masing masing
sila hubungi:

radiobangsarutama@gmail.com




8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kuncing ini telah dibayar oleh Pakatan!!! Dia patut dibuang daerah!!!

Matrojak berkata...

Kah,kah,kah,kah...

Terbarai gua seorang diri baca statement TT...

Bodoh sangat ker orang & polis di Malaysia nih berpolitik??

Kalu kat Barat isu pijak2 gambar takde sape ambik pot...

Gambar Bush, gambar Obama selalu jugak kena main....

Mungkin kerana terlebeeh Islam dari kapal selam...

Tanpa Nama berkata...

Kucing ini adalah ejen CIA dihantar khas oleh president Barack Obama untuk membuat sabotaj pada malam 31 ogos lepas. Mengikut laporan Special Branch PDRM kucing ni dipercayai sedang bersembunyi di rumah Pak Samad. SB juga mempercayai bahawa jantina kucing ini adalah betina berdasarkan warna bulunya, kucing 3 warna biasanya adalah betina.LOL

Tanpa Nama berkata...

Big mama tak sayang kucing, kut?

average joe berkata...

semua silap tanggap tu tt!
ejen perisik mossad dah lama siap siasatan, sebelum poster wanted ni ditempel dalam berita2 utusex meloya dan tv3suku pun lagi, malah telahpun melapor lengkap hasil siasatan depa dalam naskah setebal 992 halaman, yang tak sengaja dapat dipintas oleh pertahanan singapura, yang sertamerta melapornya pada lee kuan yew tetapi dipintas pula oleh org2 assange di wikileaks, semua ni selesai berlaku 23.394 jam sebelum akhirnya polis raja di malaysia dapat tahu pasal insiden memalukan oleh sang kucing!
kajian ejen2 yahudi tu merumuskan tanpa syak 0.00001persen pun, bahwa sang kucing itu sebenarnya cucu kepada piee, kucing baka vietnam yang datang bersama kapal pelarian hai hong, iaitu generasi ke-3 yang telah menetap di malaysia lalu diberi anugerah mi segera sebagai taraf penduduk tetap berserta kad pengenalan dan didaftar otomatik untuk kelayakan mengundi.

jadi dengan segala kemudahan yg diterima serta kesejahteraan duduk dalam malaysia yg aman harmoni dengan penduduk berbilang kaum, mengapa pula sang kucing tidak bersyukur dan menunjukkan punggung tanpa seluar pada poster isteri rosmah???

sebenarnya sang kucing tengah frust menonggeng ketika waktu gambar dirakam secara sembunyi2 tanpa pengetahuannya. mossad mendapati dia sedang dalam posisi menonggeng sebab baru putuscinta dengan kucingangkat milik haji najib (yang tak diketahui namanya sampai sekarang kerana semua cadangan nama yg dikemukakan oleh rakyat malaysia belum muktamad oleh najib), dan poster tu cuma kebetulan je ada atas lantai tempat dia lalulalang.

cuma 1saja perincian yg mossad tak dapat tentukan (sebenarnya malas buangmasa buat benda takde pekdah) iaitu adakah datuk kepada sang kucing ialah peah milik chot dan sayang iaitu anak2 din teksi yang baru2 ni dapat 2bijik tayar baru dari haji najib? (sebab masa tu sang kucing masih couple dgn kucingangkat najib, jadi din teksi bakal besan haji najib)

tak percaya, tanyalah ustaz

-average joe-
klakka-la.blogspot: TANYALAH USTAZ

Amuraria berkata...

3ehahaha kena gari kucen nih ;)kenakan ISA tak pun !

Khun Pana aka johanssm berkata...

Akan mintak Jamil Kucing dan "Baby" kera kepunyaan nya berak dan kencing atas akbar utusan yang ada gambar najib dan rosmah.

Boleh lah Jamil Kucing jawab bila ada pelancong yang tanya.
Pelancong :" Are your cats sedated ?"
Jamil Kuching : " Not sedated maam , they are under sedition "

Tanpa Nama berkata...

Kah..kah..kah... Ta*k kucing btul la lu ni TT!