Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 8 September 2012

BERSEDIA PENIPAUN SEDANG DI RANCANG



KOMENTAR TUKAR TIUB


apa makna berita ini?

maknanya pru13 akan sampai
maknanya semua rancangan menipu telah diatur

maknanya mat bangla
maknanya mat indon
maknanya mat burma
maknanya mat pilipina
yang telah diberi kad pengenalan segera
sedang bersedia untuk mengundi

maknanya nama pengundi pro pakatan telah banyak hilang
maknanya nama pengundi pro gerombolan telah dipindah kekawasan nak dimenangi

maknanya spr telah menambah 240,000 pengundi awal yang tak pakai dakwat
ini untuk memastikan mereka boleh mengundi berulang kali

ini juga maknanya:
jika pakatan tak buat apa apa pakatan akan kena tipu
jika pakatan senyap saje ertinnya sediakan leher untuk dipenggal





BN DAN UMNO JADI BENTENG - meloya

Muhyiddin Yassin menegaskan, UMNO dan Barisan Nasional (BN) perlu mendapat mandat yang lebih besar pada Pilihan Raya Umum Ke-13 bagi mempertahankan asas-asas pembentukan negara bangsa.

Dia berkata, ia kerana asas-asas seperti institusi raja, kedudukan Islam, keluhuran perlembagaan, hak keistimewaan orang Melayu, bahasa Melayu dan sebagainya semakin diancam akibat keghairahan parti pembangkang mengejar kuasa.

"Bila mereka (pembangkang) menganjurkan bendera Malaysia ditukar, pijak gambar Najib, kalau nak senaraikan dah berpuluh-puluh atau beratus-ratus petanda termasuk mereka menentang rasuah yang bagi saya amat bertentangan dengan nilai-nilai Malaysia," katanya.

APA MAKNA POSTER INI?


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


poster ini bukan hanya di johor
poster ini ditemui:

di masjid tanah melaka
di jasin melaka
di senaling kuala pilah
di seremban dua
di sekitar baru kikir
di temui di alor star
di temui di bukit kayu itam
di temui di pendang
di temui di padang rengas perak
di temui di tanjung
di temui di bagan ajam

apa maknanya:
maknanya muhyiddin tak ada sokongan
dari pahang terangganu dan kelantan
penyokong munhyiddin tak ada di tempat ini
kerana itu poster ini tidak ditemui

apa yang jelas sokong untuk muhyiddin
dari sebaran poster ini menunjukkan
muhyiddin apa kuat mendapat sokongan dari negeri sembilan

apakah ini kerana ada ura ura najib
untuk menendang mat hasan mb sekarang?

maknya penyokong mat hasan kini beralih
untuk memyokong muhyiddin

tuuuuuuugggu dan lihat!

NOTA:
utusan meloya
berita hairan
new shit times
dan prostitute yang lain
tak berani buat lapora
tak berani beri komen






PENGUMUMAN:
sesiapa yang berminat
untuk memesan sang saka
untuk dikibarkan di rumah masing masing
sila hubungi:

radiobangsarutama@gmail.com





3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pehh muhyiddin jd pm?gila ape!!muka mcm mintak nak kene tumbok je..xde rupa boleh jd pm pun!ckp pun tersembur2 air liuq!

Tanpa Nama berkata...

salam tn tt,

...boleh kah pihak tuan&geng dapatkan seberapa banyak sample malaon2 bangla/indon/dll yang telah disahkan mendapat ic dan berdaftar dengan spr DAN kemudian postedkan kat cyberspace???

ps:...sebabnya kadang2 bila 'puak setan-yang-dikenal' mintak bukti

Tanpa Nama berkata...

Ini macam kalu tada guna banyak cerita.
Jom kita kempen pengundi semua kena perhati sekeliling dan pukul gambar mana2 individu yang diragui taraf kerakyatannya. Kalau dapat cekup dan soal-siasat lepas tu. Terus upload ke FB serta-merta pada hari kejadian.