Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 3 Oktober 2012

MARI KITA MAKAN ROTI CANAI





ROCK BERHIMPUN
PAK SAMAD BERSAMA 
KONSERT 8 TUNTUTAN
 KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... ROTI CANAI NAJIB IALAH  ROTI TAKA DA TELOOO... kah kah kah..

kah kah kah... ROTI CANAI TELOR IALAHB ROTI ADA TELOOR.... kah kah kah..

woit... APA DIA ROTI CANAI ROSMAH?.... kah kah kah...

kah kah kah... ROTI CANAI ROSMAH IALAH ROTI BANYAK TELOOO MASUK DALAM ROTI ROSMAH....kah kah kah..

ROTI CANAI NAJI TAK ADA TELOR

berita dipungut dari harakah daily

BIAR GAMBAR BERBICARA....INI BUKANNYA GAMBAR DIEDIT MAUPUN DISUPERIMPOSE.

Nama Najib Razak kini sudah disemadikan sebagai roti canai kosong oleh seorang peniaga roti canai di negara kita.

Roti canai Najib maknanya roti kosong.. roti tanpa telur.

Ini berikutan apa yang admin diberitahu ialah ekoran gelagat Najib Razak yang amat takut dengan DSAI sejak dicabar berdebat dulu dan berhujah serta berbahas mengenai isu bajet 2013 di Parlimen hari Isnin 1hb Oktober 2012 yang lalu.


COOL DUDE RAY CHEONG AKAN BERSAMA 8 TUNTUTAN

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bro tt. Mintak sikit rm 1 juta....

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah
Sungguh cool mamat peniaga itu. Najib kalau ambil tindakan/tuntut royalti, makna dia mengaku dia memang tiada tuluuuurrrr!

Melayu Kena Sokmo berkata...

Bro TT, kalau susah-susah sangat Bro ambillah Azalina tu sebagai bini lu TT. Lu sudah kaya mesti dia tangkap cintan sama lu...woooo. Cipap tua yang keras sikit pun tak apa, janji bahagia. Tapi fahaman berbeza lepas berancak jangan lu dan dia wrestling pula.....Waaaa ... Gua cukup raspek sama TT dari dahulu lagi sebab TT memang tukang telek yang teraggong gua pernah jumpa.... setiap telekkan TT selalunya 99% betul. Contohnya kes Nasaruddin Mat Isa si bantut tu... memang true story. Komen lu cukup sharp dan tepat tanpa ada corner-corner, terus ke batang hidung si dajal. Gua harap lu terus beri komen sampai bila-bila, walaupun Anwar telah menjadi PM kelak...... sebab hidup tanpa bangkangan dan teguran ibarat "melancap sorang diri" sendiri penat sendiri bodoh.

Tanpa Nama berkata...

Bro.tt......

kayalh lu bro....x nk ajak bik mama g shoppingke...
bik mama tgh kegersangan nie...sbb njistuya xde telor
kah...kah...kah...

#nuajr#

Tanpa Nama berkata...

Tak lalu nak makan roti ni :|

Kalu dah dapat duit wat la majlis sikit jamu peminat2 TT :D

Tanpa Nama berkata...

TT orang kaya baru!Kah..kah..Kah.Lepas ni jangan poyo sudahlah bila kaya macam gerombolan.Kah..Kah..kah

Tanpa Nama berkata...

Tt lpasni compom kena ngorat ngan Rosmah sbb dah kaye...Najib klau kalah pru 13 compom dok penjara france...takkan Rosmah nak jadi janda kot???...wakakakakakakkaka.-tarzan batu.