Ahad, 15 Jun 2014

WHO THE FUCK IS HIS BOSS?



INI RUPA KELING ITU


KOMENTAR
untuk pembaca yang kurang faham
biar diterangkan disini

pkr sedang mengadakan pemilihan

malik husin adalah salah seorang
ahli jawatan kuasa
yang mengendalikan pemilihan

keling yang bernama xavier
ni dikatakan bertanding
keling ini dahulu 
ada kes salah guna kuasa
dalam hal pembelian beg sekolah
kerana itu keling ini
telah digugurkan dari
jawatan exco 
takut perangai keling ini merebak

keling ini telah memberi duit
pada malik husin ahli jawatankuasa pemilihan
malik husin marah
lalu membaling kembali duit rasuah ini
sambail berkata ' fuck your boss'

tukar tiub telah menjalankan siasatan
telah mendapat maklumat tepat
bahawa sebelum malik membawa
kes keling ini
ke dalam biro politik
malik telah berbincang 
dengan ketua umum dahulu

sila ambil perhatian
malik husin bukan ahli biro politik
tetapi dipanggil khas
untuk membuka kesah keling ini

NOTA
soalan hakiki ialah
who the fuck
is keling ini punya boss
kah kah kah



Mkini perjelas laporan dakwaan rasuah dalam pemilihan PKR

Merujuk kepada artikel tersebut, 'PKR top leaders implicated in bribery claim'Malaysiakini kesal laporan itu telah disiarkan sementara menunggu komen diperolehi dari Dr A Xavier Jayakumar.
 
Wartawan yang menulis laporan itu telah berusaha menelefon Xavier sebanyak lima kali tetapi tidak menerima respons. Dia kemudiannya meninggalkan namanya dan nombor telefonnya kepada pembantu Xavier dalam usaha seterusnya untuk mendapat respons daripada beliau. Di samping itu, dia turut menghantar SMS meminta Xavier untuk segera menghubunginya.
 
Sementara dalam laporan tersebut, yang disiarkan pada jam 3.35 petang 5 Jun, menyatakan usaha sedang dibuat untuk menghubungi Xavier bagi mendapatkan komennya, namun Malaysiakini kesal kerana telah menyiarkan laporan tersebut sebelum mendapat komen berkenaan.



KAH KAH KAH

woit

nampak jelas

auta keling

inilah pesan 

nenek moyang

jumpa ular

jumpa keling

ketuk kepala 

madey dulu

KAH KAH KAH


---------

13 ulasan:

kijfd berkata...

tukartiub pun takut nak tuduh azmin mengamalkan rasuah secara jelas.ada kote pun tak guna,kasi kerat bagi anjing makan lagi baik.

tak adil untuk siasat azmin seorang yang mengamalkan rasuah.2 ekor lagi calon timbalan presiden pun perlu disiasat juga.

kepada datuk seri dr wan azizah.jika panel siasatan mendapati dr xavier tak bersalah.pemfitnah dr xavier perlu dipecat daripada pkr.tuduhan ini amat berat dan mencemarkan nama parti dikalangan masyarakat.kamu tak boleh senyap seribu bahasa.sebagai penyokong pkr.aku nak tengok tindakan kamu menyelesaikan masalah parti.

Awanama berkata...

Bodohnya...penulis ini.....si india ni pi gereja..la...yang keling tu adalah versi yang pi masjid....hitam kegam dan adalah melayu paling ori maa...

DIDI KOTA BELUD berkata...

Aku jarang membuat ramalan yang salah apabila menyentuh soal politik....deria sharp shooter jtu masih ada....ramalan aku untuk pkr memerintah selangor pada pru akan datang begini nada dia.....LASTLAH KORANG NI KALI MEMERINTAH KALAU KIDEX LULUS....perrrcayalahhhhhhh........kikikikiki..ketawa dalam sharp shooter......

Awanama berkata...

hoi tt! dari siri2 penyampaian hipotesis kau, dapatlah aku rumuskan peribahasa berikut:
biar jadi malik husin, jangan jadi hasan malik.
ada betulka profeser tt?

Awanama berkata...

Why is the fucking PARIAH dog calling others keling?

Awanama berkata...

Kenapa babi pukimak ni panggil orang lain keling?

Awanama berkata...

kemapa babi belacan ni panggil orang lain keling. Lancau pukimak melayu bangsa pariah satu dunia tahu.

Awanama berkata...

Who fuck your mother you cibai pariah?

Awanama berkata...

Kalau juma mak kau dengan pondann, fuck your mother dulu pukimak pariah cibai mak kau.

Awanama berkata...

Bodoh punya hisaputing rais... keling pun tak tahu nak beza, nak tunjuk pandai konon. Patut lah asyik kena reject memanjang. Ngok!

Awanama berkata...

Brroooo.... Sapa yang menulis ulasan ini??? KEEEnapa mamat ini digEEElar sabagai KEEEELLLLIIINNNGGGG???

sEEEtahu saya, dia berbangsa INDIA dan bEEEragama KRISTIAN..

SEEEtEEElah mEEEmbuat sEEEdikit rujukan, didapati bahawa KEEEling ini dirujuk kEEEpada golongan EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...


sila rujuk kepada pautan ini...
http://prpm.dbp.gov.my/Search.aspx?k=keling


BRO TT sila bg pEEEncEEErahan..

-Rebellious Monkey-

Awanama berkata...


kah kah kah..korang yg dok maki tukar tiub pasal pe? Mesti korang juga keturunan keling ni dan korang tak dapat terima hakikat makna keeling kah kah kah...korang tak belajar ke maksud keling dalam bahasa melayu..cuba buku kamus dewan dan belajar sejarah bagaimana wujudnya perkataan keling dan apa maksud keling dalam bahasa melayu..Perkataan keling berasal dari bahasa Sanskrit "Kalingga" yang merujuk kepada sebuah daerah di India selatan. Pada masa ini perkataan ini kebiasaannya merujuk kepada bangsa Dravidian. Dravidian terletak di selatan india (24% dari penduduk Negara India) sekarang ini dan bangsa dravidian ini termasuk kaum Tamil, Telugu, Karnatakan dan Malayalam. Bangsa Dravidian ini berbeza dgn bangsa Aryan yg terletak di utara india.. bangsa Aryan ini berkulit putih mcm shah rukh khan, amir khan,Mahmohan singh, Sonia Gandhi, narendra modi dan lain2. Manakala bangsa Dravidian ini berkulit hitam dan gelap seperti Samy Vellu, Iskandar Kutty, Jayalalithaa, jayakumar, Jayapaksa, Azeez Raheeem, Reezal Meerican Naina Meerican dan lain2...Berbalik kepada bangsa Dravidian. Di kawasan yang dulunya dipanggil Kalinga, penduduknya pada hari ini bertutur dalam bahasa Tamil, Telugu, Malayalam (negeri Kerala), Kannada (negeri Karnataka) dan lain2 (banyak lagi la tak larat nak tulis). Pada abad ke-7 benua India dipanggil benua keling oleh penduduk melayu ketika itu. Rujuk sejarah melayu (Malays annals).
Sebab itu dalam bahasa melayu wujud frasa ‘janji keling’ yang bermaksud janji yang tidak ditepati.. suka janji tapi tipu. Ada lagi frasa seperti ‘cakap macam keling’ bermaksud cakap yang tidak boleh dipercayai/kenyataan yang tidak boleh diterima/kenyataan yang selalu tipu. Jadi keling dalam bahasa melayu merujuk kp bangsa dravidian tidak kira dia agama apa sekalipun (hindu ke buddha ke kritian ke Islam ke tidak kira). Sebab itu jangan salahkan hisham rais apabila dia sebut keling kerana apa yang TT sebut itu memang betul dan shahih menurut tuturkata melayu dan bertepatan dgn sejarahnya.


Awanama berkata...

Hang baru .Lepas isap ganja kot Islam..