Selasa, 22 November 2016

PAGI INI DI MAHKAMAH






PAGI INI

MAHKAMAH

JALAN DUTA


Permohonan Habeas Corpus untuk | Selasa 22 Nov 2016 | 10.45am | Mahkamah Jalan Duta, KL |






-----------------------

Isnin, 21 November 2016

TERIMA KASEH SEMUA






SALUT!

TERIMA 

KASEH

SEMUA



altantuya shariibu kevin morais ahmed najadi Allah selamatkan tt on TUKAR TIUB DIBEBASKAN
Anonymous
at 6:16 PM

Alhamdulilah! Teruskan menghasut rakyat jelata! on TUKAR TIUB DIBEBASKAN
Anonymous
at 5:51 PM

Bro..hang dan dak hasut arman baju merah masa dalam lokap on TUKAR TIUB DIBEBASKAN
mhaneffs neff
at 4:59 PM

Lapar Harap Jai dan Ezi tidak kelaparan selama 2 malam. Kalao Baju merah lapar , kita beri dia Doggy Biskut Tahniah kepada TT dan semua rakan rakan , komrad komrad. Itu Kepala Twit Negara betul betul sial ponya. Tetapi..ada Good news. Ramai penyokong BN paling tadah dan tak sokong Pink Lips. on TUKAR TIUB DIBEBASKAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 4:46 PM

Terbaek on TUKAR TIUB DIBEBASKAN
Ayah Man
at 4:44 PM

Cakap bergegar, kena tangkap terkencing pulak. on TUKAR TIUB DIBEBASKAN
Anonymous
on 11/21/16

...WELCOME BACK..!!! on TUKAR TIUB DIBEBASKAN
Anonymous
on 11/21/16

Kat dalam tu kena kaunseling tak? Atau kaunselor yg kena hasut kah kah kah Saya bukan robot kah kah kah on TUKAR TIUB DIBEBASKAN
Anonymous
on 11/21/16

welcome back bro..Alhamdullillah -qes- on TUKAR TIUB DIBEBASKAN
Anonymous
on 11/21/16

Alhamdulilah Tapi MARIA masih dalam lokap Zalim saja aniaya pompuan Nampak sangat tak ada otak Take care Tok Guru Hisham OK on TUKAR TIUB DIBEBASKAN
Anonymous
on 11/21/16

Fuu wahh tt, 2setengah hari lu takde yakety yak online, welcome back! Tapi gua dah warning sama lu before, pak polis memang suka tangkap lu, dan gua akan terus pikirkan satu ciptaan air khas sempena lu yang gua akan namakan air tangkau kahkahkah! P/s 2setengah hari lu dalam lokap ada mandi ka tt atau lu tiru shy fool?? on TUKAR TIUB DIBEBASKAN
Anonymous
on 11/21/16

Jamal pak Tunggul takde? Kah kah kah.. siaaaal. on TUKAR TIUB DIBEBASKAN
Kutu Brahak
on 11/21/16




----------------

TUKAR TIUB DIBEBASKAN






TUKAR TIUB

BARU BEBAS
DARI LOKAP
DANG WANGI
BERSAMA: 
YB TIAN
YB ZURAIDAH
LUKMAN HAKIM
FAHMI REZA 
YB HOWARD
&
 ARMAN BAJU MERAH
TERIMA KASEH
BERSETIAKAWAN 
PERJUANGAN
DITERUSKAN



-------------------

Jumaat, 18 November 2016

SIAPA DAN APA DIA PRESIDEN BARU AMERIKA?






TRUMP MENANG

RAMAI WARGA

TAK PUAS HATI



KES DUIT SOROS LAGI





FACE BOOK


Roketkini
5 mins
Polis dan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) bertindak menyerbu pejabat badan pendesak pilihanraya bersih dan adil, BERSIH 2.0 di sini petang tadi.
Dalam satu posting Facebooknya, BERSIH 2.0 mendakwa polis dan SSM mengugut mahu merampas semua barang dan dokumen, selain pihaknya dinafikan hak untuk berjumpa dengan mana-mana peguam.
Pengerusi Maria Chin Abdullah dan Pengurus Sekretariat BERSIH 2.0, Mandeep Singh kini dilaporkan sedang dibawa ke Ibu Pejabat Daerah (IPD) Petaling Jaya.


TAK HABIS

HABIS KES

DUIT DARI

LEBAI SOROS

KAH KAH KAH



----------

RINGGIT JATUH LAGI






KURANG FAHAM

TAK FAHAM

KANT  FUSE
 
KOMENTAR
ringgit menjunam jatuh
bank negara kata masuk campur
tapi bukan capital control
jadi masuk campur macam mana?

adakah bank negara beli ringgit
untuk naikkan  harga ringgit?
ini berat para penyangak

masuk campur macam mana?

Bank Negara Malaysia says it is intervening in currency market

KUALA LUMPUR, Nov 18 ― Malaysia’s central bank said it’s intervening in the currency market as policy makers across the region contend with exchange-rate volatility.
Fears of capital controls are “baseless” and it’s too damaging and risky to have such measures, Bank Negara Malaysia Assistant Governor Adnan Zaylani told reporters in Kuala Lumpur today.
He said “yes” when asked whether the central bank was currently intervening in the foreign-exchange market.
The ringgit dropped 0.4 per cent as of 11.50am in Kuala Lumpur, and touched 4.4150 per dollar, the weakest since January. ― Bloomberg
masuk campur

macam mana?

saje tanya 

kerana gwa

tak faham

ekonomi 

masa sekolah

dalam kelas

ekonomi

gwa tidoo

kah kah kah







-----------------