Khamis, 22 November 2018

LAGI MAT SONGEL





LAGI MAT SONGEL
Tengok la biol,eja pun salah..cehh ingat ko ramai supporter macam DSAI ke? Kalau Anwar x perlu jemput2 macam ko promote ni..org dengar Anwar nk berucap je berduyun2 turun sendiri tak perlu diiklan2,diwar2kan.. Mat Songel betul la TT ni. on MALAM INI DI UIA
Anonymous
on 11/22/18
TT sebenarnya nak kata apa? Mat songel nak belot? Kalau nak belot, dah lama WAWI jadi PM. kan Agong ada offer dia? TT tembak dah tak kena. Dedak dah banyak AA tabur ke? Tulisan dah tak independent lagi? on 
MAT SONGEL KATA APA?
Publish | Delete | Spam
azam
on 11/22/18


-------------------

PROJEK SAILANG TT





AWAS ADA

PROJEK SAILANG TT


Lu heboh dgn konspirasi Lu tak tau ka ada projek nak sailang Tukar Tiub Kah kah kah kah kah kah kah kah kah on 
MAT SONGEL KATA APA?
Anonymous
on 11/22/18

Mana ada terbarai Dah 6 bulan. Kalu anak dara dah memboyot perutnya. Apa nikmat yg umat dpt dari cerita mcm nie? Rega rokok masih mahai, menteri rokok makin jilakeee Yang pasti umat kena kencing. Cuma aku mintak hang jaga2x, ada gerakan nak sailang TT. lu tak cara bermunajat la pada Guru Nanak moga lu di beri pedoman. Kah kah kah kah kah kah kah kah kah on 
SEMUA TERBARAI
Publish | Delete | Spam
DatoPidi
on 11/22/18

---------------

LETAK JAWATAN




LETAK JAWATAN
arrghh..nak kata aku pengecut ke, nak kata aku takut dgn hismaudin rais ke..apa aku pedulik..janji aku berjawatan canselor, ada gaji tetap, ada elaun tetap..ada bini tak tetap..student2 bergetah dan cun pasti rela dgn kekuatan ekonomi yg aku ada..lagi pun perangai melayu ini sudah diketahui, panasnya hanya seketika..hot2 chicken shit..jap lagi lupa la tu..malah makin ramai yg nak study kat ukm..skarang ni cycle melayu,islam dan lgbt..pasni cycle2 lain akan berputar semula..
begitu la melayu..seputar kecoh perihal papan tanda tulisan cina oleh sultan, seputar sultan kata toleransi..seputar kata nak jaga minoriti, berputar2 kata minoriti jgn cuba nak mguasai majoriti..bro..cuba lu masuk parlimen plak..agak2 ada yg halang tak?dulu lu dihalang masuk parlimen, kemudian diseludup oleh tian chua dan sekolahkan YB..kasut dr marten.. on 
DILARANG DI UKM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/22/18


---------------

SATU PERTANYAAN







SATU PERTANYAAN
JIKA BUKAN MAHATHIR
YANG MENJADI PERDANA MENTERI
ADAPAKH ADA JAMINAN
 NAJIB - ROSMAH - ZAHID - KU NAN
DAN 
PULUHAN KAKI RASUAH
PENYALAH GUNA KUASA
SAMSENG BAWAH TANAH
AKAN DI BAWA
KE PENGADILAN

MUNGKIN ADA SANDIWARA
TANGKAP DAN DAKWA
TAPI
ADA MAIN BELAKANG
ADA UNSUR TIPU BELIT
YANG AKAN 
MEMBEBASKAN
SEMUA GEROMBOLAN INI





--------------------

GUNI DITADAHKAN




ALAAA MAK

Maszlee ajak Isham Rais pidato jelajah universiti


SELEPAS disekat berpidato di Universiti Kebangsaan Malaysia malam semalam, Kementerian Pendidikan kini mahu aktivis politik Hishamuddin Rais menjelajah berceramah di universiti awam di seluruh negara.

Menteri Pendidikan Maszlee Malik berkata universiti adalah tempat wacana terbuka dan tiada siapa wajar disekat daripada bersuara.

“Saya akan minta Hishamuddin untuk mengadakan jelajah di universiti awam dan mereka (pentadbir universiti) seharusnya memberikan beliau ruang,” katanya kepada wartawan di lobi Parlimen, hari ini.

Ahli Parlimen Simpang Renggam itu berkata apa yang berlaku di UKM malam semalam harus jadi pengajaran kepada semua universiti awam pada masa akan datang.

“Jangan sekat wacana intelektual. Kebebasan akademik yang baru saja kita kecapi sedang dibunuh semula,” katanya.

UKM malam semalam membatalkan majlis diskusi politik anjuran aktivis pelajarnya atas dakwaan penganjur tidak memohon kebenaran pihak pentadbir.

Program yang diberi nama Sekolah Malam itu dijadual membincangkan tajuk “Reformasi Struktural: Mahathir vs Anwar lagi?”.

Hishamuddin yang tiba di Sudut Pidato di Bangunan Pusanika dihalang oleh anggota keselamatan daripada menyampaikan syarahannya pada pukul 8.30 malam.

Jurucakap penganjur, Mohamad Azan Safar  mengaku tidak meminta kebenaran secara rasmi daripada pihak pentadbir tetapi program sama sudah berlangsung dua kali tahun ini tanpa ada sebarang masalah.  – 21 November, 2018.


BOLEH BUKAN

TAK BOLEH

KECIK  

SAPU TANGAN

GUNI DITADAHKAN

TABURLAAAH

DEEDAAK

-----------------

SEMUA TERBARAI





NAJIB O NAJIB

LU NAK PUTAR

APA LAGI

DUIT SEDEKAH

DARI TOK ARAB?


Abu Dhabi saman Goldman Sachs


INTERNATIONAL Petroleum Investment Co (IPIC), dana pelaburan dimiliki Abu Dhabi menyaman Goldman Sachs dan beberapa pihak lain berkaitan kerugian dialami kerana 1MDB, lapor Reuters.

Malaysia mencapai perjanjian pada 9 Mei tahun lepas untuk membayar IPIC dan Aabar Investments PJS sebanyak AS$5.78 bilion (RM24 bilion) berkaitan bon 1Malaysia Development Berhad yang dijamin oleh Abu Dhabi.


SEMUA TERBARAI

SEMUA LINGKUP


------------------