Khamis, 22 November 2018

LETAK JAWATAN




LETAK JAWATAN
arrghh..nak kata aku pengecut ke, nak kata aku takut dgn hismaudin rais ke..apa aku pedulik..janji aku berjawatan canselor, ada gaji tetap, ada elaun tetap..ada bini tak tetap..student2 bergetah dan cun pasti rela dgn kekuatan ekonomi yg aku ada..lagi pun perangai melayu ini sudah diketahui, panasnya hanya seketika..hot2 chicken shit..jap lagi lupa la tu..malah makin ramai yg nak study kat ukm..skarang ni cycle melayu,islam dan lgbt..pasni cycle2 lain akan berputar semula..
begitu la melayu..seputar kecoh perihal papan tanda tulisan cina oleh sultan, seputar sultan kata toleransi..seputar kata nak jaga minoriti, berputar2 kata minoriti jgn cuba nak mguasai majoriti..bro..cuba lu masuk parlimen plak..agak2 ada yg halang tak?dulu lu dihalang masuk parlimen, kemudian diseludup oleh tian chua dan sekolahkan YB..kasut dr marten.. on 
DILARANG DI UKM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/22/18


---------------

Tiada ulasan: