Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 30 Januari 2009

UMNO PERLU PERUBAHAN DRASTIK – MUHYIDIN - bernama


KUANTAN, 29 Jan - Naib Presiden Umno Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata Umno memerlukan perubahan drastik dan segera dalam usaha mengembalikan semula keyakinan rakyat kepada parti itu.

Muhyiddin berkata imej Umno bukanlah seburuk seperti yang digambarkan ketika ini sebaliknya perjuangan parti itu sebenarnya masih berlandaskan perjuangan membela nasib bangsa, agama dan negara.

"Mungkin kerana penyebaran dalam media begitu rupa, berita baik tidak dikeluarkan. Umno sebenarnya masih cergas membantu masyarakat, (tapi) itu tidak diberi pengiktirafan, cerita tidak elok diperbesarkan.

"Saya tidak kata kita tidak ada kelemahan, memang ada ahli yang menjejaskan parti seperti terbabit rasuah politik, tapi gambaran keseluruhannya tidaklah sebegitu. Jadi persepsi pemikiran rakyat terhadap Umno perlu diperbetulkan," katanya.



kah kah kah… PERUBAHAN DRASTIK ?.... kah kah kah…

woit ….. YANG DRASTIK IALAH MAT SEMBAB LAWAN MAT MONGOL…. kah kah kah…

kah kah kah…. INI YANG RAKYAT SEDANG TUNGGU TUNGGU…. BARU PERTARONGAN HEBAT….. kah kah kah..

woit… SATU LAGI YANG DRASTIK… kah kah kah… BUBARKAN SAJE GEROMBOLAN….kah kah kah…

woit…. MAT SEMBAB… POLITIK MEMANG PERSEPSI…. kah kah kah…. NGOOK sangat tak faham….kah kah kah…

woit… tak kan nak salahkan media buat laporan……. media ini siapa punya…. kah kah kah..



5 ulasan:

Khun Pana aka johanssm berkata...

Ubah gaya untuk tipu rakyat?
Ubah helah untuk samun rakyat lagi ke?
Bukit Botak sudah kena tipu. Penduduk Bukit Botak dah tak ada tanah, terima kaseh kepada umno.
Penduduk di Bukit botak dah tak ada rumah, terima kaseh kepada umno dan toyol.

Cerita Kita berkata...

Sekarang umno dah mula salahkan media. Dulu tak pernah sebab umno yang ajar dan suruh media tulis tentang semua benda buruk terutama hal pembangkang hingga tak pandai dah nak tulis benda yang baik-baik. Apa pasal sekarang marah-marah pula?

Cerita Kita berkata...

Sekarang umno dah mula salahkan media. Dulu tak pernah sebab umno yang ajar dan suruh media tulis tentang semua benda buruk terutama hal pembangkang hingga tak pandai dah nak tulis benda yang baik-baik. Apa pasal sekarang marah-marah pula?

Tanpa Nama berkata...

Pelik aku dgn Mat Sembab nih.. bukankah media dok cerita yang elok2 tentang UMNO.. dan yang buruk2 tentang pembangkang.. hampir tiap hari ..365 hari setahun..

Tanpa Nama berkata...

Sebagai rakyat,sejak zaman belum ada internet pun, hidup kami macam ni jugak,dulu gaji 400 pun boleh bela 5 anak. La ni, kena ada 3000.00 baru cukup bela 1 bini 5 anak..Itu jumlah kasar bagi mereka yg jenis jimat gileerr..
Sebenarnya sesebuah kehidupan adalah ditentukan oleh diri sendiri, jadi pasaipa UMNO terasa hati bila org dh x sayang..muahaaa!!! Aku tgk, org yg sokong umno ada yg susah gak..org kuat PAS (misalnya) ada yg kaya raya.. Eleh..sedih2 pulak...dah tua..umur 50 thn pun sensitif lagi??..