Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 30 Januari 2009

PEMUDA, PUTERA DEMO DI MENARA DATO ONN, MT BERMESYUARAT – berita hairan



KUALA LUMPUR: Majlis Tertinggi (MT) Umno mula bermesyuarat dengan sekumpulan ahli Pergerakan Pemuda dan Putera mengadakan 'demonstrasi' membantah syor agar kesemua sayap parti itu dibubarkan bagi mengatasi masalah gejala politik wang.

Kira-kira 50 orang berhimpun di pekarangan Menara Dato Onn di sini dengan membawa sepanduk tertera mesej "Disiplin Disiplin sudah nyanyuk, jangan halang hak parti".

Presiden Umno, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi hadir kira-kira pukul 8.40 malam untuk mempengerusikan mesyuarat.

Sebelum mempengerusikan mesyuarat MT beliau melancarkan sistem pendaftaran keahlian Umno atas talian di lobi Menara Dato Onn.



kah kah kah…. DEMONSTRASI BUKAN BUDAYA KITA ?.... kah kah kah….

kah kah kah….DEMONSTRASI BUDAYA BARAT?...... kah kah kah…

woit…. DULU SIAPA CAKAP MACAM INI ?.... kah kah kah

kah kah kah…. SEKARANG SUDAH PANDAI BERDEMO . kah kah kah…ini sudah cun... kah kah kah

woit…. macam ini lah…. KALAU TAK BERSETUJU TURUN TUNJUK PERASAAN. kah kah kah…



5 ulasan:

jabsp berkata...

Isham,yang jadi kepala budak budak tadika ini adalah juraidi rahim kan?.mula mula tubuh pemuda adil kedah,kemudian belah masuk umno sampai 3 kali. setiap kali ada majlis ahli pkr masuk umno,dia pun akan masuk sama.sumpah keramat bersama raja sesumpah.
pru lalu ,kebas duit azeez putra umno,perdaya orang kampung kawasan baling.sekarang jadi ketua demo pulak?.SPRM patut cekup mangkok ni,dan tanya dia pasai apa dia melompat sangat ni.apa yang tak kena dengan azeez baling putra.kalau tak ada pasai,depa ni tak akan kisah sangat dengan cadangan kudin.
juraidi-nak tanya soalan bonus:macam mana duit tambang bas rombongan yang hang kutip tu,dah bagi balik ka?

V-jolt berkata...

Yessssaaaa... Beruk2 mak yeh akan berkeliaran di tepi jalan. Oit..KJ..Apa ni?

tayar pancit berkata...

Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu kini sudah menjadi sasau...perlakuan ahli-ahlinya semakin lucu dan lucah...sejak bila budak-budak pertubuhan ini pandai berdemo? cuba tanya depa, demo ini sama tak dengan demo bersih, reformasi dan lain-lain demo? ada permit dari polis? 50 yang berdemo ini tak kena tangkap pulak ya...perihal perlakuan macam ni lah akan mengkaramkan pertubuhan melayu ini...nak tunjuk perasaan bila sayap nak dipatahkan dan peluang untuk menambah harta haram bakal tersekat...

jawa peranakan berkata...

aku jamin mereka tidak akan disembur dengan air bercampur asid dan gas pemedih mata..

sebaliknya mereka akan disembur dengan air mawar dan pandan..

PS-biasanya air mawar org siram kat atas kubur..

azani2073 berkata...

Aku betul-betul HAIRAN,mcm mana dia org boleh buat demo.Aku nak mkn pun tak selera.AHHHHHH!!!!! ITU SEMUA LEBIH LAAAAAAAA!!!!!!