Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 9 Februari 2009

MUKHRIZ SARAN PAS PERAK SERTAI BN - melayau


KUALA LUMPUR 9 Feb. – Pas Perak disaran menyertai Barisan Nasional (BN) untuk mewujudkan pentadbiran kerajaan negeri yang lebih mantap.

Exco Pemuda UMNO, Datuk Mukhriz Tun Dr. Mahathir menegaskan, Pas Perak perlu mempertimbangkan cadangan itu agar dapat membentuk kerajaan negeri yang mantap serta bersatu seperti dahulu.

``Gabungan Pas dan BN akan memastikan kerajaan negeri yang kini dipimpin BN akan lebih terjamin kerana gabungan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) yang dimiliki Pas serta BN akan mewujudkan pentadbiran negeri yang lebih kuat,’’ katanya.


kah kah kah… kah kah kah… kah kah kah….kah kah kah..

kah kah kah… KETAWA SAMPAI MEREKAH…. kah kah kah…




20 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah...tetibe bersuara mamat ni? kesian..tak dpt perhatian la ni

anak Jemapoh berkata...

kahkahkahkahkahkahkah, aku terkencing ke?
Kepala bapak dengan kepala bawah perut bapak sama je,
Nak masuk ?, nak, nak nak nak, nak
Pastu keluar masuk, keluar masuk, masuk keluar, masuk keluar. sampai 'terpancut- pancut ke muka sultan'
Hampeh!!!!! lucah betul pelawaan kau Mukhriz a/l medey a/l kutty @ sepupu samy vellu + ananda krisnan. Hampeh memang hampeh
Kalau ajak skodeng putri UmNo nak gak aku.
Kahkahkahkahkahkahkah jangan buat lawak lagi. malu, malu

amanlegend berkata...

Salam..

Firaun kecil ni bersuara la plak..
Nak suruh masuk tong taik,
yang dah lama menbuat taik, bukan orang Pas je yg tak tahan dengan tong taik ni yang dah berzaman2melanun.
Tak masuk akal langsung.

Tanpa Nama berkata...

MAI KITE SAME2 AJAK UMNO MASUK PAS KAN UMNO DAH TAK RELEVAN.

Tanpa Nama berkata...

Nape ajak pas je tkut ngn anwar ke..Patutnye be end yg masuk pas,hapus kn be end dan gerombolan um no yg korup tu,perjuangan x ikhlas,pntingkn kroni dn tembolok sendiri je..xyh lh nak racun pas mgikut perjuangn be end tu,smoga pas dan PR terus berjuang mengikut landasan yg benar.

Tanpa Nama berkata...

MASIH nak hidupkan 'ketuanan melayu?' Mukhriz tak tangkap lagi perubahan pemikiran rakyat sekarang? Magis ketuanan Melayu sudah mati pucuk!

antusabun berkata...

Mukhriz ni pehal? Reti ke tidak main politik ni? Pehal dia tu? Kampung mana dia?

noel berkata...

umno tau depa tak kuat.. tak dapat sokongan rakyat Perak sbb tu ajak PAS..

Hehe.. funny the money...

outspokenbt3 berkata...

buang tebiat ke Mukriz ni, cam bapak dia gak, patutnye Be eNd masuk PAS, baru betul, Takbirrrrrr

zack berkata...

GEROMBOLAN UMNO DAH TERDESAK..TAKUT MENERIMA KEKALAHAN KERANA BERLAWAN DGN PARTI ISLAM...BAGAIMANAPUN KITA JANGAN TAKBUR TERUSKAN MENDEKATI RAKYAT...JGN OVERCONFIDENT KRN KITA BERLAWAN BUKAN DGN UMNO SHJ TETAPI LEBIH DARI ITU...........

Aiman berkata...

bahlol + babi firaun kecil ni...

GeGe berkata...

Terlioq jugak depa nak berkawan dengan PAS nooo....?

Simpanlah niat baik hangpa tu.

Berkawan dengan Cina DAP yang tak tahu apa apa tentang Islam tapi mahu juga belajaq memahami hudud, lebih baik dari berkawan dengan orang yang tahu baca quran tapi terang terang tolak hudud.

Ibnu_Ismail berkata...

kahkahkahkah...

gelakkan mukhriz...

kahkahkahkahkah

Penyu Belimbing berkata...

Hahaha, UMNO tu sape ? Tak layak langsung ajak PAS join. Memang tak akan berlaku dalam sejarah pun.

dragsuperstar berkata...

sat sat sat..

hahhahaha

hahahahha

apo BINCHEK mukhris woiii..

Tanpa Nama berkata...

apa la punya turrrrrrr.... baru la nmpk muka & suara2 awwww "pemudi2 UmNO" bersuara tggl lagi sorang "pemudi" blm ckp lagi....si KJ the jambu...hahaha...

cousin matron berkata...

iss.. buta taste la kau...
makcik kapek lagi cun

TS Malaya berkata...

Anak Mamak Kute ini tak baca sejarah ke?Dia ingat PAS boleh percaya sama AMNO? AMNO bila letih dan tak laku mula cari PAS.Konon-konon untuk kepentingan orang Melayu.Kita taula lu siapa.Lu pi cari ayamlah hidangan sama 2 ekor ADUN tu.Ha,baru BEST! kah,kah,kah

MARI BERSATU berkata...

woit, si mamat ni sapa, dia ni sapa? dia ni sapa? ORANG PAS dah berpolitik tahap PHD la, si mamat ni nak nasihatkan PAS, suroh dia nasihatkan KHIR TOYO agar jangan lawan dia di pemuda dulu

Broken Vision berkata...

Aku jawab bagi pihak semua orang Pas.

"TAK NAK!!!"