Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 9 Februari 2009

TERBARU !! GEMPAR MESYUARAT TERGEMPAR !!!


Datuk Zambry Abdul Kadir, Menteri Besar yang baru sahaja mengangat sumpah telah mengadakan mesyuarat tergempar pagi ini di rumah kediamanan beliau di Ipoh.

Menyurat yang berlangsung selama hampir satu jam ini telah membuat satu
keputusan.

Keputusan mesyuarat tergempar itu ialah : Kerusi Bukit Gantang tidak boleh 'dibubarkan' kerana ianya ‘di pilih oleh rakyat’.

Datuk Zambry juga akan pergi mengadap Sulatan untuk menerangkan keputusan menyuarat tergempar ini.

Jika ada parti-parti politik yang menuntut kerusi Bukit Gantang ini 'dibubarkan' mereka akan dianggap derhaka.


KAH KAH KAH.... KAH KAH KAH.... KAH KAH KAH...




27 ulasan:

sEmut berkata...

si hitam bontot kuali tu mabok todi lagi kot..

Firol berkata...

orang meninggal g ziarah...sibuk le nak tu nak ni...

Sharp.Shooter berkata...

Bro Isham..ni Law apa yang MB mamak ni pakai? Law of The Jungle orang utan ke Law of The Restoran Nasi Kandar? ni la akibatnya kalau banyak makan nasi vanggeh..Balik2 menyorok belakang Sultan...pirahhh mabuk...

Tanpa Nama berkata...

salam tuan,

sebagai anak kelahiran perak pohon tuan calonkan dan sampaikan pesanan ini kepada pimpinan pas, saya calonkan YAB Nizar sebagai calon MP Bukit gantang.

Harap tolong sampaikan. TK

Tanpa Nama berkata...

salam tuan,

sebagai anak kelahiran perak pohon tuan calonkan dan sampaikan pesanan ini kepada pimpinan pas, saya calonkan YAB Nizar sebagai calon MP Bukit gantang.

Harap tolong sampaikan. TK

Tanpa Nama berkata...

hahaha!

kesian org bukit gantang, takde wakil kat parlimen.

Reezl berkata...

takut la tu
orang BN,especially UMNO semua pengecut..
p jahanam la..
don't talk about democracy and justice if u don't even apply them..

sasa berkata...

tuan jangan ler buat lawak,
aku akan serang si dkk tu, aparaaa

Tanpa Nama berkata...

hang cerita apa bang? tak paham.. apa yg tergempagnya?..

Tanpa Nama berkata...

Betapa kononnya ketrampilan Datuk Zambry itu hebat namun cara beliau sampai ke jawatannya adalah sangat meragukan sekali, kini dia sudah mula kalut hilang penasaran an cakap 'nonsense'. Begitu banyak kejadian di Perak kini semuanya bergolak gara-gara Sultan membuat'kesilapan' besar sepanjang hayatnya.
Pergolakan di Perak kini amat menarik, penuh intrig, suspens, nonsense dan meluconkan. Kini anad boleh merasa nadi rakyat mengelora.

anai anai berkata...

time raya cina pakcik hitam kena beer ke kena whisky ni... mabok pulo!!!

Tanpa Nama berkata...

sangat setuju

YB Dato seri Nizar lawan MB mamak.

UMNO pondan mana der berani seyh!

Sarjan Lama berkata...

Kalini tok Najib tak boleh putarbelit Perlembagaan lagi, Aku cadangkan Datok Sri Nizal calun PAS....Datok Zamri calun BN,
Kita tengok banyak mana pulak Najib nak bawak projek kat sana....

Sarjan Lama berkata...

Saya rasa depa takut punya....Najib Ketak sekali lagi
pasai depa banyak kata dia Lanun......
saya cadangkan Datok Nizal Jamaludin jadi calun PAS.....

Tanpa Nama berkata...

Depa leni ketak wo,
kita mintak Datok Sri Nizar calun PAS.......

Abu Qush berkata...

kah kah kah

tetap derhaka berkata...

ikut suka la...
derhaka la...traitor la...kurang ajar la...bodoh la....gemuk la....

watever la...

rakyat respect u sebab u derserve to be respect...kalu u sudah hilang keyakinan oleh rakyat....siapa kisah u lagi....

derhaka mcm mana? kurang ajar mcm mana? Queen elizabeth pun pernah di hentam kuat oleh rakyat....kalu salah.

derhaka mcm mana? ditembak kah?

sekarang kalu sultan sack the si hitam tu....u ingat dia tak akan berpaling-tadah dan "derhaka" kah..... ?

hai..makin hari makin benci dgn bangsat mcm ni....

Tanpa Nama berkata...

They should now ask Mohd Nizar to fight for the Bukti Gantang parliament side.

Imagine the peoples victory if Mohd Nizar wins.

This will be a slap in teh face of the Sultan and Barisan Najis.

Not uncommon to have MBs also as MPs.

Khalid Ibrahim and Lim Guan Eng to name just 2.

Mohd Nizar for Parliament.!!!

If Mohd Nizar wins, this will b a real slap in the face of people like Najis Razak and all those blind waiving Daulat Tuanku idiots and if Mohd Nizar wins, we have the moral standing even for the Perak state assembly.

Pls pls ask Perak PAS to nominate Mohd Nizar for parliament.

You need to do it.

jinbara berkata...

aku x th pe nk jd dgn negeri perak nie wkl dh meninggal tp x ada p.raya kcl mkn hancur la malaysia ku nieeeeeee ya allah tolong la selamatkan la malaysia dan n.perak

Tanpa Nama berkata...

Si itam mcm bontot koli dah gbra beb...

tk reti nk buat kputusan... Ulang alik ke istana je la koje nyer...

org gaduh pn ngadu ngn sultan... har har har

muka kena tampar pn gi ngadu ngn sultan... kah kah kah

tumpo yop. tumpo kome...
pdan muke heh...

Tanpa Nama berkata...

eh? boleh pulak macam ni. pelik pelik.

zack berkata...

WOOIIT...TUKAR TIUB BUAT LAWAK LAGI...LAH SELALU2 NANTI PENGUNJUNG MERAJUK BEB....TAPI BEST JUGAK BILA TENGAH TENSION2 NII...KURANG LE SIKIT...TAMBAHAN ADE PULAK PILIHANRAYA...YG BAKAL TIBA..MANUSIA BOLEH MERANCANG TAPI ALLAH YG MENENTUKAN SEGALANYA....AYOH KITA SERBU...BUKIT GANTENNGGGGGG.....
OSMAN ADE BERANI TURUN KEMPEN KEEE!!!???????

Tanpa Nama berkata...

Aku ingat kita patut hantar Mat Gelap ni ke Tamil Nadu lah untuk belajar politik kat sana.

Tanpa Nama berkata...

derhaka pada sultan?helo ni bukan zaman hang tuah,org masa tu jahil..kita patut takut pd Allah dan jangan derhaka pd kedua ibubapa kita.mcm mana nak hormat sultan kalau dia sendiri pun tak betul(lebih pd kemasiatan dan arak)hidup ala british.cheers!!

Tanpa Nama berkata...

Adakah Osman dan posmen Jamalaludin sanggup turun kempen di Bkt Gantang??
Bkt Gantang pulak kawasan DUN Changat Jering. Sediakah dia berada di kampungnye sendiri?
Atau dia nak menyorok lagi di rumah Rosmah??
Kali ni mungkin dia kena cuti panjang takut orang Changkat Jering tuntut macam2 dari dia sehingga Mac nanti..
apa susah.. durian kan banyak...

zack berkata...

APAKAH ADA UNDANG2 YG MEMBOLEHKAN WAKIL RAKYAT BOLEH DILUCUTKAN JAWATANNYA....???? APABILA TIDAK DATANG BERTUGAS DAN BERJUMPA RAKYAT KAWASAN YG DIWAKILINYA ...SAMPAI BILA 3 EKOR LEMBU INI BOLEH BERSEMBUNYI????....TAKUT SELIPAR BURUK....KAHH..KAHHHHHHHHH...!!!!

Broken Vision berkata...

Terkini...Terhangat... Mat Katak Osman tawar diri jadi calon PRK Bukit Gantang...


Jangan Percaya.. Aku buat lawak je.