Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 9 Februari 2009

BN MAMPU RAMPAS BUKIT GANTANG: KATA HISHAMUDDIN BUKAN ANAK LELAKI RAIS - melayau


KOTA BELUD: Barisan Nasional (BN) berupaya merampas kerusi Parlimen Bukit Gantang jika pilihan raya kecil diadakan berikutan kematian penyandangnya, Roslan Shaharum, berdasarkan keadaan politik semasa membabitkan Pakatan Rakyat di negeri itu.

Ketua Pemuda Umno, Datuk Seri Hishammuddin Hussein, berkata politik Perak mula menampakkan angin perubahan berikutan penolakan rakyat terhadap Pakatan Rakyat yang gagal membela nasib mereka.

"Berdasarkan kematangan penduduk Perak berpolitik dengan menolak kerajaan Pakatan Rakyat, saya yakin BN mempunyai peluang cerah mendapatkan semula kerusi Parlimen Bukit Gantang.



kah kah kah… kah kah kah… kah kah kah

woit… NASIB BAIK BUKAN ANAK LELAKI RAIS…. kah kah kah...




19 ulasan:

sang kelembai berkata...

ee, takutnye... mesti cerita seram baru ni, terkencing dalam sluar aku ni...

Tanpa Nama berkata...

parti pilihan rakyat perak??? hahahaha... xsedar lagi ke.. yang dipilih oleh rakyat, ialah dpd pakatan rakyat.. yang wakil melompat tu... xsedar lagi kut yang pilhan raya umum just tinggal 4 tahun lagi.. huhuhu

just wait n see...

zaidi musa berkata...

mmg nasib baik le isham kerana dia 2 bukan anak lelaki rais ha.ha.ha. cakap semua boleh wahai hishamuddin anak lelaki hussein, apa2 pn biar rakyat tentukan.hidup rakyat! bukan hidup segan mati xmau, tp dh mati pn xnk mati2 lagi!!!

Tanpa Nama berkata...

suruh dia carik wakil be end dari utara sampai selatan,dari timur sampai barat calon terhebat dia.Dari yang ngantok sampai yang haji,dari yang pakai c4 sampai artis mgr.Kita akan hilangkan wang pertaruhan dia kali ni .....

Tanpa Nama berkata...

ADUHHHHHHHHHHHH,
Mat lembut ni dah mula merepek......
Ni anak maddey pun kata PAS perlu gabung dgn BN pulak??? Kenapa sibuk nak fitnah MB Nizar dan kejar nak lantik MB palsu yang sah-sah bukan Melayu Perak...
Habis tu kenapa nak rebut kerusi Bkt Gantang???? Bagi jerlah PAS ambik.
Kita tgk nanti macam mana...
Macama mana isteri Rosmah ni boleh kena kencing dgn mamak cendoiii

Pyanz berkata...

Dia saja yg kata rakyat tolak pakatan Rakyat.. Beralihnya kuasa di Perak bukan sebab rakyat tapi sebab ada adun yg lompat parti. Dia ni tak tau cerita ke? Cuba bagitau sikit kat dia..

outspokenbt3 berkata...

mimpi le Be eNd tu, rakyat dah bersuara, tak kan tak nampak kot, atau buat2 tak nampak, ayuh rakyat Bkt Gantang, pakat semua undi PR, Takbir, Reformasi, Lawan tetap lawan

GeGe berkata...

Saudara,

Biasa la tu. Dua PRK yang terakhir sebelum ni pun macam tu juga la yang depa cakap. Tapi dekat nak umum keputusan PRK tu depa lari balik KL.

Kali ini aku tak tahu la.

Suruh depa tunggu tengok macam mana orang Perak nak keronyok depa. Ramai yang dah geram sangat ni. Ini la peluang nak ajaq puak kurang ajaq.

gmusang7 berkata...

auw,auw kite boleh menang youuu.kejap je i nk pi main bola jaring dulu ye,nnti sambung AUWWW.

zack berkata...

KAH..KAH..KAHH..BERGULING22GULINGAKU...SETIAP TIAPKALI TIBA NAK BERTANDING ADA SAJE MENTERI GEROMBOLAN OVERCONFIDENT...BILA KALAH SEMUA DIAM. SEKIRANYA DUN PERAK DIBUBARKAN
APAKATA KITA CALONKAN TUKAR TIUB (HISHAMUDIN RAIS) VS HISHAMUDDIN HUSSIEN TAK ONN (GERENTI TAK BERANI KOMEN ) SEBAB ISU BAHASA MALAYSIA UTK PENGAJARAN SAINS&MATEMATIK AKAN MENGHANTUI BELIAU.HIDUP...TUKAR TIUB

Che berkata...

mat lidah pendek...kahkahkahkahkah

kucingsiam berkata...

meow~

hahahaha

hahahahha

hishamuddin awwwwww buka mulut

awwwww awwwwww awwwwwww

nak rampas ... guna apa awww awwww awww

hahahaha marilah marilah turun gelanggang mr bigmouth datanglah meriahkan kemenangan rakyat

Alias Mohd Yusof berkata...

Ada tiga perkara yang Najib sangat takut dan boleh gugur jantung dia bila selalu disebut-sebut depannya: PRK, RPK dan PKR.

Tanpa Nama berkata...

lidah pendekkk...depa ni la tak serik2

Tanpa Nama berkata...

lidah pendek ni suruh cium keris reti la dia..... kena jerkah ngan cina....takutttt. pirahhhhhhh

Che berkata...

aik?ada orang sama nama la atas ni..hehe..layannn...
sama kes dengan hishamuddin anak rais dengan hishamuddin bukan anak rais..sama nama,orang berbeza...

Tanpa Nama berkata...

Kers..keris...Dah abis main dengan keriskeh? Tak payah cakap banyak. Resign hang punya tempat dan datang ke Bkt.Gantang dan challenge calon Pakatan.Silap-silap habis deposit.

Tanpa Nama berkata...

siot betul...tiba-tiba aku teringat dengan pelakon 80-an julia rais.

apa jadi kat minah cun ni...?

isham, adik beradik kau ke tu...?

amik la dia berlakon filem baru kau....hahahaha...buat filem pasal suasana politik sekarang...baru panas beb...sepanas cerita panas aleeza kasim hahahaha

Broken Vision berkata...

kah kah kah... tu dia aih..dia anak lelaki hussien...Sama tapi tak serupa.. Perbezaan ketara dari segi kepanjangan lidah... kah kah kah...