Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 30 April 2009

TER KINI !!! TERNOW !!! BERITA YANG MENAKUTKAN



SATU PILIHANRAYA KECIL DI SELANGOR



Wakil Kota Alam Shah M Manoharan, yang sedang di tahan di Kamunting bercadang untuk melepaskan jawatan kerana dia tidak dapat menjalankan tugas sebagai wakil rakyat..

Ketika ini sang isteri S Puspaneela telah menjalankan tugas untuk menjaga kawasan. Ini telah membeban kan sang isteri


kah kah kah…KAH KAH KAH… kah kah kah…

woit…. TAKUT ?.... KECUT?.... PERUT?.... MEMERUT?.... kah kah kah..

woit….. SENANG AJE… TAK PERLU ADA PRK…. BEBAS KAN WAKIL RAKYAT INI…. kah kah kah…

kah kah kah…. MANSUHKAN ISA…. kah kah kah..



19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

WOW !!! good strategy , PR.
Kecutlah bola semua moron UMNO/BN !!

Hidup Rakyat !!

Semua raykat Malaysia harus membasmikan Perasuah Negara .... aka UMNO/BN !!


Dakis.

Jebat Musibat berkata...

Lor.. simpan la dulu 2 bulan lagi.
bulan jun besok baru la kecoh.. baru la tak putus2 PRK.

mmg sah kecut punya.. :D

penakiri berkata...

Giliran DAP pulak PRK..

BN berani ker?

Madey apa macam?

Duduk dalam kemta pun boleh menang, ini pulak calon dekat luar?

kage bunshin no jutsu berkata...

najib memang bahlol...
kite tgk ape alasan dia kali ni...

Tanpa Nama berkata...

Mampus nak pikir di pejabat UBN PWTC.
Satu lagi pilihanraya kecil!!!!!
Adakah SPR akan kelaurkan arahan kepada KDN untuk bebaskan seorang ADUN?
Atau adakah hakim tersilap membuat keputusan dengan tidak melihat betapa seorang wakil rakyat mesti ebrada bersama rakyat dan buakn bersama warder jail?
Adakah ejen ejen SB sedang bertungkus lumus memaksa YB ini menukar parti dari dalam jel pulak?
Semuanya boleh terjadi dalam era PM baru ini.
Selepas menjual negara kepada kapitalis Barat, apa pulak dia nak jual selepas ini?
Penjual tanah terbesar di Johor akan menunjukkan kaedah jualan dengan pulangan terbaik.
Pengalaman tu beb...

acip berkata...

bro isham,esk ade dialog pekerja ke kt nilai?kat mane lokasi dia??jadi ke tak?sume dijempput ke?

Tanpa Nama berkata...

mana TERHOT TERNEW TERMASA TERKINI TERLAJU TERBARU TER TER TER TER TER TER BANYAK btul ter ter ter ter ter ter ....

Nani,

Tanpa Nama berkata...

Kalu jadi maknanya UBN akan kena sembelih lagi dan Madey, Syaiful, Ezam dan lain-lainnya akan turun mencari rezeki lagi. Najis akan terus sengeh dan kalut nak bertanding atau tidak? Pengusaha kecil boleh ghairah mencari sedikit duit tambahan.

Alias Mohd Yusof berkata...

hmmm... berita yang menakutkan Najib dan BN. Sesuatu yang susah kita nak percaya sejak 50 tahun dulu. Benda pelik yang dah jadi tak pelik lagi.

Tanpa Nama berkata...

Awak ni kalau BN suapkan nasi ke mulut awakpun BN tak betul dari dulu (1973) perangai sama saja

DiD berkata...

ketaq lutut dgr nih...
ttrrrr....trrrr....
kahkahkah!
ada projek megi lg?

Tanpa Nama berkata...

Ape cite adun k. nerang yang muflis tu? gerembolan dah selamatkan dia ke? Lagi poning kepala mat altantuya kalau tiap bulan ada prk!

aku berkata...

kah..kah..kah...blh jd ngeri ni..kah..kah..kah....azalina nyorok kat mana? kah..kah..kiookk!!!

Tanpa Nama berkata...

MB Panang kene bayar RM63 juta???ke rakyat Pahang yg kene bayar.Pada 17 September tahun lalu, kerajaan Pahang diperintah membayar RM60 juta kepada syarikat itu selepas ia gagal dalam usaha terakhirnya di Mahkamah Persekutuan untuk mendapat kebenaran merayu.

...Mahkamah Persekutuan dengan itu mengekalkan keputusan Mahkamah Tinggi Kuantan pada 25 Mei 2007 memerintahkan kerajaan Pahang membayar RM37,127,471.60 beserta faedah lapan peratus setahun mulai 31 Disember 2000. - Bernama


kah kah kah...kesian rakyat Pahang...si gangster ni wat hal, sape yg kene tanggung???kah kah kah

kah kah kah...oi la org Pahang...kah kah kah

kah kah kah...nak joget Pahang lagi ker??? kah kah kah

OTAI (Otak Tenang Akal Inovatif) berkata...

SATU UGUTAN KEPADA KERAJAAN RAKYAT PIMPINAN DS NAJIB.... LETAK JAWATAN MAKA PRK LAH.... TAPI KERAJAAN ADA PRINSIP MAKA KENA TEGAS... KALAU TIDAK BANYAK LAGI PROVOKASI DAN UGUTAN YG AKAN DIBUAT OLEH MEREKA INI. SEKARANG NAK PULIH EKONOMI DAN DAPAT KERJA... BUKAN HAL BODOH NI WEIIII

Khun Pana aka johanssm berkata...

1Malaysia tak bolih terima MP yang opis nya dalam ISA!
Bherita ini patut di alu-alu kan.
Syabas kepada YB Mano untuk lepaskan jawatan ni sebab tiada makna untuk nya jadi YB kalau duduk dalam 'Parlimen Kamunting".
SPR macham mana? Dah terkencing?
Istiri rosmah macham mana? Dah telan obat Prozac ?
Tun Dr.Mamak macham mana? Kena operate kali ke 3 ? Boleh join Raja selangor kat USA lah..huhuhu

mamai berkata...

nak bertanding ker tak
tak bertanding orang cakap pengecut
kalau bertanding kalah...malu
huh apa alasan nak cari nie....

ssz berkata...

inilah peluang, bkn saja kemenangan, tp PRK ini mengandungi kebaikan2 berikut:

peluang dlm publisiti.. dgn PRK, publisiti akan meningkat krn kita drag people attention to us. lg byk PRK lg bagus. attention tak dpt dialihkan kpd yg lain... isu2 semamsa yg berulang2.

latihan insentif bg petugas2 dan memantapkan barisan sebagai persediaan utk PRU. petugas2 akan jadi sentiasa bersedia dan dpt menimba byk pengalaman. sekaligus menjadikan mereka sentisa upgrade their abbilty and skills. sori tercampur dgn BI. ... Read More

minda rakyat akan diasah dan sentiasa berfikir, menjadi lbh terbuka. dgn sentiasa mendengar pihak2 terlibat berbalas kenyataan, buat mereka lebih dpt menilai.

memantapkan hubungan sesama PR. setiap PRK kerjasama jelas dpt dilihat, ini akan meningkat kefahaman dan keserasian diantara PR.

sebagai pengajaran kpd BN, jika tidak mahu kelebihan2 ini dikecapi PR... hentikan mengganggu wakil Dun dan Parlimen PR. jika tidak, kita akan berhadapan dgn PRK sepanjang masa hingga PRU akan dtg.

Tanpa Nama berkata...

Wahai Penukar Tiub. Ko ni mmg layak jadi penukar tiub saja.

Kalau kamu lawat blog penyokong kamu yang bernama Khun Pana aka Johassm betapa teruknya dia mengutuk dan mencarutkan melayu. Agaknya penyokong PKR ni tak kisah emak mereka dicarutdan di 'puki' kan.

TakeBeer!!!!!!!

CodeNameSOMALIPIRATE