Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 13 Disember 2009

AYAM SIAM NAIK HARGA




KENTUCKY FRIED SIAM




KERAJAAN BEEUSAHA TARIK PELABUR THAILAND – berita hairan

Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri akan berusaha untuk menarik lebih banyak pelabur Thailand melabur di negara ini berikutan sikap keterbukaan negara itu mengenai pelaburan.

Mustapa Mohamed, berkata Malaysia yang berjiran dengan negara itu perlu mengambil peluang terbuka untuk menarik pelabur berkenaan terutama dalam bidang hartanah, automotif dan pertanian.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… BIAR BETUL BERITA INI…. kah kah kah…

kah kah kah…. TAK KAN EKONOMI MALAYSIA TERUK SANGAT…kah kah kah..

kah kah kah… DULU SIAM INI TEMPAT KITA BEREHAT BERCANDA DAN BERGUMPAL..kah kah kah..

kah kah kah….SIAM TAK ADA MINYAK… TAK ADA SAWIT…kah kah kah…

kah kah kah…. HANYA ADA AYAM SIAM…. kah kah kah…

woit… EXPORT AYAM PUN … BOLEH JADIKAN EKONOMI MAJU .. kah kah kah….

nota:

tahun depan cukai akan naik
tahun depan harga leterik akan naik
tahun depan semua harga barangan akan naik
tahun depan harga ayam siam pun akan naik kah kah kah




17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nampaknya ramai pelabur Eropah dan Amerika sudah tak mahu datang melabur di Malaysia .......pasal Malaysia ni kuat rasuah...mahkamar yg tak boleh pakai,pemimpin2 negara yg tak cekap !!!

Rakyat harus kasi 'Bungkus' sama UMNO/BN sebelum terlambat !!


Dakis

Tanpa Nama berkata...

"tempat bergumpal"???
iye ke?
kalau dayaingatan aku masih tepat,
muhammad ali datang bergumpal kat rantau ni cuma di kuala lumpur dengan "thrilla in manila" je...
kahkahkahkah... lupa pulak, rupa2nya bergumpal tomoi siam... kahkahkahkah

-average joe-
klakka-la.blogspot

Tanpa Nama berkata...

Bro TT, Nak bawak masuk Disneyland mahal bebeno lah...Memandangkan fulusss dah kureng, Janganlah konsep Pat Pong dilaburkan kat sini. Pehhhh!!! ngetop!!! kah kah kah kiokkkkkk.

Khun Pana aka johanssm berkata...

Bagus juga kalau perlabor Siam datang beramai ramai..
Ayam goreng Siam yang terkenal akan beri saingan hebat kepada ayam cina, ayam indon ayam tempatan dan ayam pinay..
Polis kita sungguh gembira tentang hal ini..banyak Kopi untuk diminum
pelancong arab yang datang akan dapat nimati lagi banyak jenis ayam di Puki Bintang.

Bidang obat Siam pon terkenal..bolih impot obat Yaaba untok ganti obat Extasi dan obat Apotasi.

Obat jenis Mekong pulak akan beri saingan hebat kepada obat Todi
Manakala bidang automobil, banyak lagi kereta dari sini akan di samun untok ekspot ke siam.
Pihak kastam pon happi banyak lagi chukai Kopi O akan dipungut.
Imigresn Malaysia akan kerja lebeh rapat dengan pihak Siam jual pelari Burma.
Ini juga akan menarik lebeh pelacur serta pelancong taraf ToaNgooHu ( lanchio kepala tua) datang .

Dalam bidang pertanian , jalapang padi di Malaysia akan diganti dengan jelapang Lumyai.
50000 warga bangla yang disekat masok akan diberi peluang untuk kerja di jelapang LumYai.
Manakala 2.1 juta warga asing yang tanpa permit di biarkan merayau rayau

rajagopal-rajagopal pon happi, akan titah rakyat contohi orang siam yang sembah raja.
orang siam sembah raja siam dengan bunga dan colok sebelom dia mampus...hahaha
rajagopal nak di sembah sebelom masok Goal?..eieieie hahaha
'sembahyanglah engkau, sebelum engkau di sembahyangkan" Betul jugak ni

Sukj berkata...

BERUK DAH NAK MAMPOS SEBAB DAH TAK ADA NAK TELAN

SESIAPA NAK KENA KELENTONG...

SESIAPA NAK KENA REMBAT...

JEMPUT LA MASUK MAI KE NEGARA 'KETUANAN MELAYU PELINGKUP' NI...kah kah kah kah kah

Azw berkata...

gambar tu macam awek hindustan je.. haha

ok ape?lepas ni malaysia boleh jd macam thailand.Boleh ciplak semua brg2 original,kasi murah..haha xde lg rakyat merungut brg naik harga je.. semua brg xde kualiti..golok mari

(^-^)Y

aserehe berkata...

allo...awek tu bukan muka cam awek hindustan laa...tu la bapok siam...ayam jantan berbulu orang... kekekekeke.... tak kuase i..silap teknik dia kaleh plak mai..punggah kena liwat...kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah... ko memang kreatif bro Isham..

Dapatkan Latest Blogger Template di sini

Keliwontron berkata...

Loi loi kratong loi loi kratong perampek awang sekeper kah kah kah ...teruk betoi 1Malaysia nie .... semalam kan kita bantai bola depa menang ... makdusnya kita dah hebat maju tak payah panggil depa mai ..nanti Siam tau rahsia kekuatan kita termasuk skil bola kita ...dah desperate nih terok betoi .
Industri Pelacuran Berteknologi Tinggi kita perlu import dan 'fastrack'kan bertapak di Malaysia ... oiiii PakLah Dunlopillo .... hang punya pelaburan korridor utara dah nak mai tuu!!! Cepat cepat sambut depa ... horeyyyyy!!!

jawa peranakan berkata...

KETUANAN SIAM

Tanpa Nama berkata...

Kerajaan UMNO telah tidak melaksanakan pertumbuhan ekonomi semenjak 10 tahun yang lampau. UMNO cuma tumpukkan kepada bagaimana nak perhabiskan ringgit minyak (petronas) yang berbillion itu. "Biar papa asalkan bergayo". Projek-projek mega yang dibuat itu cuma menguntungkan kontractor luar negara dan pekerja asing. Bagi rakyat selama 10 tahun harga barangan naik. Kita sebagai rakyat megah pprojek mega seperti Bangunan Petronas berkembar kalau dibina oleh kontraktor Bumiputra klas A yang membinanya!. Kita megah orang Melayu telah berjaya bina bangunan yang paling tertinggi didunia...Melayu boleh..Malaysia Boleh!. Tetapi apalah kita perlu megah sekiranya dibuat oleh bangsa asing!. Berbillion ringgit telah dipindahkan ke luar negara dalam pembinaannya. Apakah kita megah dengan bagunan tersebut itu?. UMNO telah banyak lakukan kesilapan pada negara ini terutamanya pada orang Melayu. Nak majukan bangsa bukan sekadar bantuan dan subsidi.Ia seperti kita merosakan anak kita bila minta kita memberi. Itulah sebabnya Arwah Tan Sri P.Ramli bikin filem "anak ku Sazali"...orang Melayu sudah jadi seperti SAZALI...terlalu manja! dan telah rosakan oleh UMNO!. Ini kenyataan...bila kita buat silap perlu mengaku seperti Nazri kata itu. Bila dia kata Mahatir rasis ada juga orang Melayu marah. Kerana apa perlu marah?. Satu dunia kata kita rasis kerana ada kuota dalam universiti negara. Universiti negara adalah hak rakyat negara ini dan pembayar cukai. Kenapa UMNO tak buat Universiti sendiri dan beri 100% bantuan penuh untuk semua pelajar Melayu yang mengaji di universiti tersebut. Universiti negara perlu ada prestej dan imej yang mana hanya untuk pelajar yang terbaik di negara ini. Kalau Pelajar cina terbaik apa salahnya diberi tempat adalah sangat seorang menolak pelajar cina itu kerana kulit, agama dan kaumnya. Bukankah ia dasar rasis?. Pelajar Melayu, Pelajar Cina, dan pelajar India akan berebut-rebut untuk mengaji di Universiti negara kerana prestaj dan juga kualiti pembelajaran. maka kita boleh menghasilkan mahasiswa yang berkualiti untuk kemajuan negara. UMNO telah merosakan sistem pembelajaran negara, sistem ekonomi negara, sistem masyarakat makjumuk negara, menghasut orang Melayu menentang kaum minoriti, merosakan pemikiran Melayu dengan melantik pemimpin-pemimpin kacukkan Melayu yang berlakun dan berlagak lebih dari Melayu asli.Mereka-mereka ini merosakan bangsa Melayu selama lebih 600 tahun semenjak Raja Kassim kacukan tamil aka Muzaffar Shah dilantik menjadi Sultan Pertama Melaka. Maka lupakanlah Ketuanan Melayu yang dibawa oleh mamak-mamak itu untuk mengkaburkan mata orang-orang Melayu yang tulen. Melayu sebenar dah lama menghilang hanya yang manupulasi Bangsa Melayu sekarang : Melayu + India, Melayu + Cina, Melayu + Jawa, Melayu + Arab. Cuma yang tak ada Cina + Singh kerana anak dari hasil campuran akan digelar CiBai (cina + Bai)...kha...kha..kha!

koboi berkata...

Betul cakap Tanpa Nama pelabur Eropah x mahu melabur d Malaysia.
Sbb pertama pasal kes ais krim Mongol.....

Rasuah dah halal kat Malaysia.

Harap Ayam Siam masuk Sarawak.

Boleh bagi Munkee Tayib rasa ayam Siam. Lama dah x rasa tu.... sejak mak Tapak Suleiman x da...

Kah.. Kah... Kah...

mudz berkata...

Gambor tu macam akak azalina taukeh used car........awek tt

Teringat azalina.......mana dia pergi dah bunting ke belum

Jumantara@Maya

Abang Kaki Jilat berkata...

Sapa kasi bunting dia?
Kenapa dia bunting?
Kenapa tak pakai sarong?
Lain kali adik kasi pakai sarong haaaaa!
Sudah bunting pasal itu "bala" datang!
Kalau tak bunting, susah sikit "bala" nak datang.
bala dah datang ni, tak boleh bunting lagi.
Sarong kasi sama adik pakai!

Tanpa Nama berkata...

HADIAH DARI KERAJAAN BN YANG UTAMAKAN RAKYAT. " TARIFF LETRIK AKAN NAIK"


............
SUKRI HAMZAH

Tanpa Nama berkata...

Ada yang bangkitkan pasal Azalina, makwe TT tu. Apamacam TT?

apaapaaja berkata...

siap kata ekonomi malaysia teruk. Tahun depan kita nak masuk FI. Tentu banyak duit tu. Najib setiap minggu/bulan pegi oversea.Minyak murah banding dengan negara singapura/Siam yang juga pengeluar minyak.Projek mega seperti disneyland nak buat. Itu semua bukti Ekonomi Malaysia berkembang...