Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 13 Disember 2009

TIADA MAAF BAGI MU



NAZRI TIDAK BERHASRAT MINTA MAAF
-melayau

Mohamed Nazri Aziz berkata, beliau tidak berhasrat untuk meminta maaf kepada Mahathir Mohamad berhubung sikapnya yang dianggap biadab dan agak melampau.

Menurut Menteri di Jabatan Perdana Menteri itu, beliau yakin apa yang dilakukan adalah betul berdasarkan tanggungjawabnya sebagai seorang menteri.

Malah, katanya, Najib Razak juga tidak menyentuh perkara tersebut dalam pertemuan di Putrajaya semalam.

KAH KAH KAH…


kah kah kah… SYABAS … SYABAS… SYABAS… kah kah kah..

woit… NAK MINTA MAAF BUAT APA?.... kah kah kah…

woit… KALAU DULU … OKAY… kah kah kah..

kah kah kah… TAK MINTA MAAF KENA BUANG KERJA… kah kah kah…

woit… SEKARANG… WHERE GOT TIME… kah kah kah…

kah kah kah… YOU NO POWER… kah kah kah…



10 ulasan:

tukang maki berkata...

aku sokong nazri tak mintak maaf kan tun tu.....kalu nazri maki hamun tun tu,lagi aku suka sebab aku ni pun suka maki org,klu mcm tun tu apa nak takut maki dia,dia tu kan maha firaun,kalu kau nak maki tun tu lagi aku suka,jom kita maki tun sama2....jommmmmmmmm........mahafiraunnnnnnnnnnnnn

Tanpa Nama berkata...

Takdak kuasa gi main jauh-jauh

Dapatkan Latest Blogger Template di sini

koboi berkata...

oii Nazri awat hang kurang ajar.
Madey tu kan pemimpin yg berjasa. Minta maaf banyak2la kat org tua tu.

kah... kah.. kah...

TADA MAAF BAGI MU

kesiannya...

Lidah Kontot apa cita bro? lama tak dengaq habaq?

Keliwontron berkata...

What is the because want request sorry ... it were reality at living ... you Madey help dont got angry crazy ..you child of whore ! You also when you had superpower , you do make too much people hurt cry cry .
Living is like a sports rim , sometime you above , sometime you bottom , when you bottom i wallap you la , when you up i sit quiet quiet .
Time next , i request to assaulted your Botak Son Mukhriz , guard guard tau Madey !

koboi berkata...

oii Nazri awat hang kurang ajar.
Madey tu kan pemimpin yg berjasa. Minta maaf banyak2la kat org tua tu.

kah... kah.. kah...

TADA MAAF BAGI MU

kesiannya...

Lidah Kontot apa cita bro? lama tak dengaq habaq?

mighty berkata...

salibkan aje si mahadir ni.

MIBU BULAN. berkata...

Betoi betoi... pasai apa pulak nak mintak maaf.... biasalah orang Politik... Sepatutnya dah takde kuasani duduk diam diamjele.... tak payahle cakap banyak banyak.... buat orang MUAKje....kan elok dah tua tuani pergile ke Masjid berjemaah, berzikir dan membaca Alquraan banyak banyak..... kan lagi bagus....

Tanpa Nama berkata...

Sham...tiada maaf bagimu yerrr, esok masih ada nak cium mulut...heheheheh

Tanpa Nama berkata...

Berani-berani je Nazi Aziz ingkar dengan Tuhan Mahathir... Baik engko mintak maap sebelum dilaknat... Kahkahkah....

Abang Kuntum Batu Berbulu berkata...

Gua amat menyokong tindakan nazri tuh! Bagi gua, makian nazeri tuh masih dianggap sopan santun. Bagi gua, nazeri tak patut mintak mahaf. Tun madey yang sepatutnya mintak mahaf. Siapalah tun kalu dibandingkan dengan nazeri.

Ekau yang sokong tun madey adalah tidak berperikemanusiaan terhadap nazeri. Sepatutnya sebagai anggota TT, kita mestilah memberi sokongan tidak berbelah bahagi agar nazeri dihangkat sebagai PM selepas ini. Dengan cara ini mudahlah golongan penyapu dan balaci 1Malaysia dihapuskan.

Bagi gua, tindakan nazeri ini melayakkan beliau mendapat gelaran tun. Sepatutnya madey perlu meminta mahaf kepada nazeri dengan mencium tapak kaki nazeri lalu menyerahkan gelaran tun yang dimilikinya itu kepada nazeri. Bayangkanlah jika nazeri ada tun. Sudah tentulah nazeri digelar tun nazeri. Bukankah kita bangga dengan gelaran itu.

Jika tun nazeri menjadi pm, barulah meriah kita dengan maki-makian dan kita tidak lagi perlu meminta mahaf! Mudahlah kita memaki-maki hatta penjual ubat ditepi jalan, tukang sapu, cikgu, mat rempit dan sebagainya. Dengan cara tidak langsung, budaya maki-makian akan tertanam dalam jiwa kita. Ini barulah ciri-ciri rakyat yang bertamadun dan rakyat yang maju selaras dengan hasrat wawasan 2020.

Jom maki umeno! Jom Maki madey. Jom maki nazeri!

Dicadangkan PIYEM mendaulatkan "Bulan Maki-makian" peringkat kebangsaan tahun 2009.
Dengan mulianya dirasmikan!