Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 26 Jun 2012

TAHUKAH PEMBACA KENAPA NAJIB TUNDUK DENGAN SINGAPURA?



KOMENTAR TUKAR TIUB


tukar tiub mengalu-alukan
tindakan perkasa ini
ini satu tindakan yang bijak bistari

najib razak baru sahaja
cuba berbaik-baik dengan orang china
najib sedang bodek orang china

tetiba braheng bersuara
tetiba braheng sabotaj
tetiba braheng main ajenda anti singapura

ajenda anti singapura ini ajenda lama
ini ajenda khusus untuk kepong orang melayu
dulu dap ini dituduh ajen lee kuan yew

apa yang dilakukan oleh braheng
pasti membantu pkr
pasti undi china akan terus ke pakatan rakyat


NOTA:
sebodoh bodoh braheng
ada juga gunanya
apa yang dilakukan oleh braheng
ini akan membawa undi china
masuk ke dalam pakatan
kah kah ka


NAJIB TAK BERANI BUAT APA APA






PERKASA BERDEMO DESAK SINGAPURA TARIK BALIK DIPLOMAT
- mkini

Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) hari ini mengadakan satu perhimpunan di hadapan Suruhanjaya Tinggi Republik Singapura di Kuala Lumpur untuk mendesak supaya negara itu supaya menarik balik tiga orang diplomatnya.

Presiden NGO tersebut Ibrahim Ali berkata, PERKASA membantah kehadiran diplomat berkenaan yang didakwa terlibat dalam perhimpunan BERSIH 3.0 pada 28 April lalu.

Katanya, kehadiran diplomat berkenaan "memberi persepsi bahawa Singapura ingin campur tangan dalam urusan Malaysia".

Singapura juga perlu meminta maaf atas atas tindakan berkenaan yang dibimbangi akan memberi kesan negatif kepada hubungan Malaysia-Singapura, katanya lagi dalam memorandum yang diserahkan ke kedutaan berkenaan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...MEMANG BIJAK BRAHENG SABOTAJ MAT MONGOL... kah kah kah..

kah kah kah... INI MESTI ARAHAN MADEY.... kah kah kah..

kah kah kah...BIJAK MADEY SABOTAJ MAT MONGOL.... kah kah kah...

kah kah kah...SEKALI TEMBAK TERUS KURUS BAIK MAMA.... kah kah kah

kah kah kah... NAJIB TIDAK AKAN BUAT APA APA.... kah kah kah..

kah kah kah... TAHUKAN KENAPA?.... kah kah kah


NOTA:
sila teka kenapa
najib tak akan
lakukan apa apa?
kah kah kah





7 ulasan:

budakbalun berkata...

big mama kurus??
terbaekkkk!! baru ada selera!! - jibby

Anjang Aki berkata...

Singapura ada video Jibby melawat pameran permata bersama Tuya...opssss

Tanpa Nama berkata...

awat braheng tak bantah kat indonesia ? orang indonesia balik taik kat kedutaan malaysia. braheng tak ambil pot pun. kalau negara kecil nak buli lah braheng. otak tu pakai sikit..kah kah kah
jadi lembu kena cucuk hidung...

Tanpa Nama berkata...

awat braheng tak bantah kat indonesia ? orang indonesia balik taik kat kedutaan malaysia. braheng tak ambil pot pun. kalau negara kecil nak buli lah braheng. otak tu pakai sikit..kah kah kah
jadi lembu kena cucuk hidung...

Tanpa Nama berkata...

Jawapan kepada soalan cepu mas!Gambar Najib-Tuya ada pada perisik Singapura pada pemeran berlian di Pulau sentosa,Singapore.Sebab tu Najib kecut telor, Mat Oxport menantu abah yang tidur tu ada rahsianya.Kah..Kah..Kah.Mampos kau mat najib kelentong!Manusia kau boleh tipu, tapi depan Tuhan kau tak boleh sumpah atau tipu..Kah..Kah..Kah.Bodoh punya PM paling haprak dalamm dunia...

Tanpa Nama berkata...

dulu kat temasek semasa dilanggar todak, sultan perintah rakyat pertahankan dengan benteng manusia...belongkong betul...datang Hang Nadim anak Hang Jebat..beri pendapat gune batang pisang....serangan todak dapat dipatahkan demikian tersebut alkisah.
Disebabkan cemburu dan hasad dengki orang2 kanan Sultan, Hang Nadim dihukum bunuh kerana takut pada kepandaian Hang Nadim yang masih budak sudah bergeliga otaknya...nanti besar akan dijual pula Sultan....memang haram jadah orang2 penasihat Sultan ang belongkong.....Hari ini kalau kita beri nasihat yang baik kepada sultan kita pulak dianggap Derhaka...Sultan Murka....PERGI MAMPUSLAH DENGAN SULTAN2 YANG BERPERANGAI MACAM SETAN...

adi berkata...

Dalam politik ini yg dikatakan unjuk rasa terpilih.

Menabur umpan pulangan yang besar.

Lai pun tolo den dah kono gonggam