Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 8 Disember 2012

SATU LAGI SEBAB KENAPA SATU JUTA RAKYAT TURUN KE JALAN RAYA




 KOMENTAR TUKAR TIUB
united malays national organisation anggkuh
ramai wartga dibunuh secara resmi
polis dijadikan alat untuk membunuh
mahkamah dan hakim di gunakan untuk memghalalkan pembunuhan
media melapor berita  untuk menipu orang ramai
JUSTERU
masanya telah tiba untuk kita semua bertindak
JUSTERU
kita semua wajib turun ke jalan raya
pada 12 januari
12 JANUARI
aadalash hari kemarahan rakyat
hari kebangikitan rakyat


Polis tak pernah mohon maaf kepada keluarga Aminulrasyid

KUALA LUMPUR 7 DIS: Sehingga hari ini, polis dan Menteri Dalam Negeri tidak pernah memohon maaf secara terbuka kepada keluarga Aminulrasyid Amzah.
“Walaupun didesak berkali-kali, polis tidak menarik balik tuduhan penjenayah dan tetap tidak akui bahawa parang tersebut adalah ‘planted evidence’.
“Jangan sesekali kita lupa, polis melepaskan 21 das tembakan untuk memberhenti sebuah kereta biasa, bukan kereta kebal. Ini melangkaui keraguan munasabah,” kata  Edy Noor Reduan.
Beliau adalah Pengarah Propaganda Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) – sebuah badan bukan kerajan (NGO) tempatan yang aktif dalam perjuang isu politik dan sosial.

KOMENTAR TUKAR TIUB
united malays national organisation anggkuh
ramai wartga dibunuh secara resmi
polis dijadikan alat untuk membunuh
mahkamah dan hakim di gunakan untuk memghalalkan pembunuhan
media melapor berita  untuk menipu orang ramai
JUSTERU
masanya telah tiba untuk kita semua bertindak
JUSTERU
kita semua wajib turun ke jalan raya
pada 12 januari
12 JANUARI
aadalash hari kemarahan rakyat
hari kebangikitan rakyat


-------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PR ni asyik main kat bandar & bandar2 besar shja. Kawasan kampung, tepi kampung, hulu, tepi hutan - PR buat dekkk aje. Lu ingat bole menang ker!!!

Apa salahnya AMK, Unit Amal, AJK2 pas/pr/dap, ketua cabang, ketua dahan, ketua2 lain turun padang ke kampung2, bawak bahan fotostat pasal Deepak, bawak buku jingga bagi kat orang2 kampung.

Satu billboard kena runtuh kaum pukimak pun sudah giveup. Apasal tak buat puluh buah, ratus buah, ribu buah. Lu ingat sebijik bilbod boleh cover 1 malaysia ker?

Lu percaya tak, kalu sepanjang satu lebuhraya lu pasang 50 bijik, BN MESTI tegolek dog. Tapi itu lah...org PR ni sikit punya berkira, dapat duit derma buat la bilbod. Kalu 1 ceramah boleh buat 3 bilbod, bayangkan berapa bilbod dia orang boleh buat bila ada 50 ceramah.

Masalahnya, orang PR ni mudah sangat yakin akan ke putrajaya. Ramai jugak yang dah mula hanyut dengan mimpi nak jadi menteri, sedangkan kerja habuk tarak. Kalau nak harap mat sabu, nuar, kit siang dan taiko2 saja buat ceramah, tapi yang lain gentel telor; jangan haraplah korang nak ke putrajaya. Salah hemat selangor dan kedah pun hanyut sekali!!

Setakat nak kumpul 1 juta kat KL, lepas tu tak masuk berita TV, org kampung pun tak tahu laa beb!! Berapa ekor aje orang kampung, orang hulu pakai internet??

Gua nak tanya lu, berapa ramai makcik, pakcik, sedara lu orang yang duduk kampung dan hulu, tau pasal Deepak?? Sedangkan isu ini cukup cun kepada PR kalau diketahui oleh semua rakyat. Cuba kau survey.

Tanpa Nama berkata...

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=444366185612949&set=a.310968618952707.67527.310631758986393&type=1&ref=nf


Cuba tanya "Pak Pandir", apa itu "Taik"........

“MEMANG TAIK! NASIB BAIK AKU TAK TERPIJAK!!!”
----- Pak Pandir dengan Tahi

Suatu hari Pak Pandir melalui satu lorong yg kecik semasa hendak pulang ke rumahnya.

Entah macamana, di tengah perjalanannye tadi dia terjumpa seketul taik yang masih panas.
Tapi dia masih konpius sama ada betul ke benda yang dia jumpa tu seketul taik.

Oleh kerana kemusykilan yang teramat sangat tu, pak pandir ambil keputusan untuk mengkaji sampel najis berkenaan.

Pak pandir tengok ngan lebih dekat taik tersebut, lalu dia berkata,
“Bentuk macam taik.”

Lepas tu dia pegang pulak taik tu, lalu dia berkata,
“Lembik…macam taik.”

Lepas tu dia ambik sikit taik tu lalu dia hidu taik tu, lepas tu dia berkata,
“Bau macam taik.”

Oleh kerana pak pandir ni masih ragu-ragu dengan taik tu lalu dia pun mengambil keputusan untuk mejilat sedikit taik tersebut. Sebaik sahaja dia menjilat taik berkenaan dia pun menjerit…

“MEMANG TAIK! NASIB BAIK AKU TAK TERPIJAK!!!”

DIDI KOTA BELUD berkata...

aku tak payah sebab dan penyebab nak turun...AKU TURUN nak lawan towkey......INI MISI LAWAN TOWKEY......TOWKEY ( B.N ) MESTI DI HAPUSKAN ATAU DI SABOTAJKAN SEMAKSIMUM MUNGKIN...INI BAHASA AKU...AKU PUNYA SUKALAH....kalau tak suka jom turun ramai ramai...yang tak turun,potong pelir tu,,bagi makan anjing.....JANGAN TURUN BERSEBAB KECUALI UNTUK LAWAN TOWKEY.......KAPIS.