Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 8 Disember 2012

SYRIA AKAN DISERANG - KUASA IMPERIALIS MENGGUNAKAN BUDAK BUDAK SURUHAN TEMPATAN





 WARGA ARAB SEDANG BERJUANG
MENENTANG KUASA IMPERIAL ANGLO AMERIKA
MINYAK MINYAK DAN MINYAK
MEMBERI PEMAHAMAN KEPADA YANG TAK FAHAM

ni yang puak-puak pemuda PAS tak faham......Amerika dan NATO...Arab Saudi..Qatar...Turki...UAE...Egypt...puak-puak Arab yang kaki bodek Amerika ...puak-puak Wahabi Malaysia kaki bodek Arab Saudi...

Arab Saudi dan Negara-negara Arab lain kecuali Syria jadi budak suruhan Amerika yang bersekutu dengan Israel...sebenarnya mahu basyar Asad di gulingkan..bagi memudahkan mereka menentang Lebanon (Hizbollah) dan Iran...

kaki bodek wahabi wal rasuah memang bangang...mereka hanya tahu kafir sana kafir sini...akhirnya jadi budak suruhan Amerika Kapitalis Zionis...(malangnya merka rasa mereka pandai berbahasa arab tapi mereka jahil dengan kelentong arab).... on KUASA ANGLO AMERIKA AKAN MENYERANG SYRIA - PERSEDIAAN MENGOLAH PERSETUJUAN SEDANG DI BUAT




'No Confirmed Reports' Syrian Govt Preparing To Use Chemical Weapons – UN Chief
By RT
December 08, 2012 "RTDecember 07, 2012 - -- UN chief Ban Ki-moon has said there are no confirmed reports that Damascus is preparing to use chemical weapons in the ongoing Syrian conflict. The statement comes amid speculation that loyalist forces are loading deadly nerve gas into aerial bombs.

US Troops Mass on Turkey's Syrian Border

By UPI

December 07, 2012 "
UPI" -- Some 400 U.S. and Dutch NATO troops were massed on Turkey's Syrian border Friday amid fears besieged President Bashar Assad was poised to use chemical weapons.

The soldiers were beefing up Turkey's border and readying Patriot missiles three days after NATO agreed to deploy the MIM-104 Patriot surface-to-air missile system in Turkey. Ankara had requested the installations as a defense against a Syrian missile attack, possibly with chemical weapons.

"Nobody knows what such a regime is capable of and that is why we are acting protectively here," German Foreign Minister Guido Westerwelle said of NATO's move.



US Tightens Military Noose Around SyriaBy Bill Van Auken

December 08, 2012 "
Information Clearing House" -  Amid an escalating drumbeat about a supposed threat that Syria’s government is preparing to use chemical weapons against its own people, Washington has deployed a naval armada off the country’s coast.
The USS Eisenhower carrier strike group was sent through the Suez Canal from its deployment in the Persian Gulf earlier this week and has reportedly arrived in the Mediterranean near Syrian shores. The deployment joins that of an amphibious battle group already present in the eastern Mediterranean, consisting of the USS Iwo Jima, the USS New York and the USS Gunston Hall, which together carry a contingent of 2,500 US Marines.



------

11 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

MANA SATU HERO NI...PENING AKU....SYRIA HERO KE,ARAB HERO KE ATAU WAHABI MELAYU YANG HERO.....ahhhhhhh pergi jahanam semua karut marut ciptaan angelo amerika..yang penting TT hero di hati rakyat dan aku masih makan mc donald tadi...tak tahan beb...prosperity burger beb...elllllehhh,...at list aku tak hiprokit macam ibrahim ali...eleeeeehhhhh...

Tanpa Nama berkata...

http://papagege.blogspot.com/2011/10/nato-konspirasi-di-iraq.html

Tanpa Nama berkata...

kah3...kenapa masa syiah buka pintu iraq kepada amerika lu tak mau dedahkan konspirasi minyak kah3...Sebab Iraq bukan sosialis kah3...........

Tanpa Nama berkata...

Omar Mokhtar di Libya seorang Sufi. Syeikh Ahmad Yasin di Palestin seorang Sunni. Rohullah Khomeini seorang Shia. Mereka semuanya pejuang menentang kuasa imperialis kapitalis Anglo Amerika yg didalangi Zionis Israel. Isu mazhab tidak harus dipersengketakan. Jelas kebangkitan Arab di Tunisia, Mesir, Libya dll telah di hijacked oleh kuasa Illuminati. Di Libya, Nato telah menghantar senjata kepada militan Alqaedah untuk menghuruharakan Libya. Gaddafi akhirnya dibunuh. Gaddafi dibunuh kerana merancang penggunaan dinar emas bg menggatikan dolar US dalam jual beli minyak. Libya mempunyai simpanan emas sebanyak separuh simpanan UK. Anehnya US tidak ada simpanan emas. Jika emas dijadikan sandaran jual beli minyak ekonomi US akan musnah. Saddam dulu dibunuh kerana mengusulkan matawang Euro. Skrip yg sama sedang digunakan di Syria. Kuasa illuminati sedang mengkudakan Nato dan negara balaci Arab untuk menguasai Syria. Tidak ada senjata kimia digunakan di Syria. Juga tidak ada senjata nuklear di Iraq dulu. Libya diserang atas alasan tidak wujud demokrasi di sana. Apakah Saudi, Kuwait, Qatar, Emiriah dan Bahrain negara Arab balaci Amerika mengamalkan demokrasi? Aktivis Muslim di Malaysia harus bijak membaca politik dunia muktahir. Fitnah besar akan muncul tidak lama lagi. Jangan terperangkap dgn sentimen melulu mazhab. Rakyat Malaysia pelbagai kaum dan agama telah membuktikan mereka boleh bersatu untuk menentang kuasa neo-kolonial dan neo-feudal Umno-BN. Umat Islam semua mazhab dan warga dunia yang tertindas harus bersatu menentang kuasa Zionis Anglo-Amerika yg menggunakan Nato dan regim syaitani Arab untuk menguasai bumi Anbiya'

Tanpa Nama berkata...

tt..ko dah pAndai speaking omputihkah? what is the because...kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

semuasegi taksama tuan,tuan lihat dari segi mana? kalau dekat nak menang memang orang-orang keliling akan dekati kita. Mereka tahu ruang, jalan dan peluang.Pepandai la kita jaga..

Tanpa Nama berkata...

Salam,Puak2 Sunni@ Wahabi @ Puak Pemuda Pas dan sewaktu dgnnya jahil tentang sejarah Islam.Yg Haq disonsangkan menjadi Batil.Batil menjadi Haq.Keujudan Sunni @ Wahabi utk memadam cahaya kebenaran @ keAdilan illahi yg di cernakan oleh Muhammad s.a.a. w.bukan hak mutlak umat Islam sahaja .Kebenaran @ KeAdilan harus berpaksi kpd pemilik mutlak Alam ini .

Sepanjang sejarah temaddun Islam, Khalifah Bani Ummayah @ Abbasyiah telah mencorak pemikiran umat Islam menjadi jahil sejarah @ pengetahuan kerana Ulama2 Islam telah menCandukan umat Islam mengikut acuan Khalifah @ Pemerintah mereka.

Kezaliman Bani Ummaiyah @ Abbasyiah terus ujud hingga akhir zaman dgn memakai baju atau nama yg lain , utk meneruskn keFasadan dgn membodohkan puak2 Islam dgn mengatasnama Islam. Umat Islam akan terus disesat @ dijahilkn oleh ustaz2 Muawiyah @ Abbasyiah @ Wahabiyah @ Yahudi Lawrence Of Arabia @ Ki'yaiAbd Gaffor ( Snouk Hurgonze di Indonesia )@ Raffles @ Munshi Abdullah @ Majlis2 @ Lembaga2 Alihkan Kebenaran Islam .

Sunni @ Wahabi - Siapa Pemimpin mereka utk meneruskan risalah illahi (Kebenaran @ KeAdilan)

Syiah @ Hizbullah - Punya Pemimpin Konsistan dlm bentuk sementara.Kekuatan Pemimpin Agong mereka yg di tunggu hampir 1400 tahun ia lah AL QAIM . AL QAIM akan terus membantu Syiah nya utk menumbangkan Kuasa Imperialis Barat
@ Timor @ Muawiyah @ Abbasyiah Bentuk Baru @United Islam Abu Suffian .

Tanpa Nama berkata...

Benteng terakhir pemerintahan sosialis akan musnah tidak lama lagi.
Pemimpin sosialis Mubarak, Saddam telah musnah sebelum ini jadi penting sosialis syria ini di selamatkan.

Oleh:
Bukan Dari Saya

suka hati aku berkata...

Aku pelik kenapa kalau posting komen kat tukar tiub mesti nak panggil orang lain bodoh,bangang, bahlul dan pelbagai kata makian tak boleh ke berhujah dengan cara yang berhemah. Dalam berhujah kita sepatutnya menyuarakan pendapat kita berdasarkan sudut pandangan dan cuba membuktikan pendapat kita betul bukannya hendak paksa orang lain setuju dengan hujah kita. Percanggahan pendapat adalah lumrah sebab kita ni adalah manusia makhluk yang berakal jadi masing-masing ada pendapat tersendiri. Ini kalau tak setuju seboleh-bolehnya hendak nak menunjukkan yang awak seorang saja yang betul lepas tu maki hamun orang yang tidak bersetuju dengan pendapat awak. Apa yang korang dapat dengan buat begini kepuasan diri sendiri aje tapi secara tak langsung menunjukkan kebiadapan, kebangsatan dan kerendahan budi bahasa. Ini aku tujukan kepada semua pembaca blog ni tak kira apa pun korang punya ideologi atau pegangan. Aku tahu lepas ni ada yang akan hamun aku sebab tak bersetuju dengan apa yang aku tulis.

Tanpa Nama berkata...

woit imam muda lagi arif dari tt kah kah kah lagi arif dari basyar assad. lu tt apa tau hisap punting kuminih kah kah kah. pemuda pas 5x2, 2x5!tiap jumaat ampu freeloader mcm tuhan kah kah nampak badak kecuuuut!! nampak elton john togang!!! sunnah wal rasuah don't play real islamic role as true moslem... pecacai kapitalis.pakai terma arab sana-sini utk tipu melayu demi menghalalkan sistem dipijam dari lord reid-dr sam kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

WOI puak2 syiah..

ulama2 syiah la yg jual agama..

aku malas nak bukak crita penyelewengan syiah..

nanti aku crita, korang jugak tebal muka dengan ulama2 syiah..

korang puak2 syiah tak baca ke kitab korang tu??

nikah mut'ah dihalalkan...bawak sini anak2 korang bg aku mut'ah kan..2-3 jam pun bolehkan..bagi ulama syiah halal kan??? tak macam pelacur ke jadinya???

lagi 1 ulama syiah halalkan..bila tetamu datang rumah, suami boleh bagi bini die utk sewa kepada tetamu..macam pelacur jugak jadinye..ulama syiah ckp ini halal..syok la..kalau korang pegi rumah ahli syiah, ulama syiah halalkan korang utk sewa bini depa..

kat iran pun ade kaabah tiruan yg puak2 syiah buat..haha

kalau ikut hati nak je aku taip semua penyelewengan syiah..tp aku malas nak crita banyak2..so, korang pikir la sendiri..

aku bukan nak back up fahaman wahabbi.. & aku bukan wahabbi..
wahabbi tak terkeluar dari Islam..wahabbi tak halalkan ape yg diharamkan Islam..cuma wahabbi ni ekstrim saja..die nak pandangan die je betul, yg lain salah..itu je wahabbi..

politik arab saudi malas la aku nak cakap..korang sume dah tau mmg kamcing dgn US..iran syiah & US pun kamcing jgk..kalau tak, mcm mana iran boleh tolong US serang afganistan & iraq..lepas perang puak syiah jadi persiden afganistan & iraq..padahal majoriti rakyat afganistan & iraq berfahaman ahlus sunnah..