Jumaat, 16 Ogos 2013

NAJIB RAZAK SEMAKIN DIASAK






KOMENTAR TUKAR TIUB
berita anwar najib dan yusof kala
telah ditembak oleh tukar tiub
dari semenjak 14 jun 2013
sila baca arkib berita tt

kesah bermula
pada jumaat 14 jun anwar terbang ke bali
untuk bertemu dengan presiden susilo

manakala zahid hamidi telah berada dijakarta lebih awal
kerana  urusan resmi
ini diikuti dengan kesampaian saifuddin nasution

najib juga ke jakarta sehari awal dari anwar
kunon untuk berehat : main golf

untuk para pembaca
wajib sedar cara berita disampikan dalam tt
antara lawak dan sindirian
antara humor dan sinis
antara gambar dan nama
semuanya ada makna

mustahil  gambar mini cooper
dipaparkan tanpa makna
mustahil gambar balak
dipaparkan tanpa makna
mustahil gambar  yusof gajah
dipaparkan tanpa makna

semua dalam tt adalah semiotik
semuanya membawa tanda dan makna

kali ini kesah najib HENDAK jumpa anwar 
heboh kembali
persoalan dari tukar tiub:

1 - apakah anwar kena dildo oleh najib
dengan  cerita  'pertemuan'  ini
mahathir pada minggu yang sama telah
mengeluar kenyataam : TIDAK PERLU ADA PERTANDINGAN
ertinya ura ura mahathir menaja muhyiddin panchit
najib selamat

2 - apakah  anwar dan najib di dildo
oleh yusof kala yang mahu dilihat
berpotensi untuk menjadi calon presiden

KENAPA SEKARANG
berita ini muncul kembali  untuk memberi tekanan
kepada najib yang semakin sesak nafas
ini untuk memastikan najib akan tunduk
dan menanda tangani TPPA

MAKNA LAWATAN OBAMA
akan datang ke malaysia
najib akan gunakan kedatangan obama
ini untuk menaikan imej 
obama datang sebelum persidangan
united malays national organisation
justeru najib wajib hadiahkan sesuatu untuk obama
obama akan angkat najib
di mata ahli parti dan rakyat malaysia 

ini bukan pekara baru
anwar ibrahim juga pernah buat kerja yang sama
jangan lupa lawatan margaret thatcher  pada april 1985 
dimana pm britain  ini telah angkat anwar
lawatan ini  juga beberapa bulan sebelum pertandingan
united malays national organisation

najib berguru dari anwar

BUKAN DI JAKARTA
NOTA
kesah ini menjadi lawak sedih 
menjadi lawak bodoh
kerana ada satu lagi babak
yang belum dibocorkan oleh tt
tunggu dan nanti
sabar dahulu
tunggu masa yang sesuai
kesah ini akan dibocorkan
NOTA
sabar itu adalah satengah dari iman
yang satengah lagi
ialah tak sabar
kah kah kah

Laluan sukar menanti Najib selepas perbincangan kerajaan perpaduan terdedah
Laluan sukar menanti Najib selepas perbincangan kerajaan perpaduan terdedahPermusuhan terhadap Najib Razak (gambar) dijangka menular dalam Umno bagi tempoh beberapa minggu akan datang selepas Datuk Seri Anwar...
Permusuhan terhadap Najib Razak (gambar) dijangka menular dalam Umno bagi tempoh beberapa minggu akan datang selepas Datuk Seri Anwar Ibrahim mengiyakan pembangkang berbincang secara rahsia dengan perdana menteri Malaysia itu untuk membentuk kerajaan perpaduan.
Majalah digital The Edge Review hari ini melaporkan bahawa dua strategi yang dilakukan Najib iaitu memberi habuan politik kepada `warlords’ dan penyokong utama dengan pelbagai jawatan dan rundingan rahsia dengan Anwar menerusi pegawai khas yang dipercayai dan ahli politik Indonesia, tidak berjalan dengan baik bagi perdana menteri ke-6 itu.

 baca disni dari arkib tukar tiub:

http://www.tukartiub.blogspot.com/2013/06/lagi-berita-di-pecah-tukar-tiub.html

http://www.tukartiub.blogspot.com/2013/06/sebelum-masuk-kelambu.html

http://www.tukartiub.blogspot.com/2013/06/lagi-berita-baru-dari-tukar-tiub.html

http://www.tukartiub.blogspot.com/2013/06/tukar-tiub-pemecah-berita.html

ANAK MUDA MULAKAN
KIBAR BENDERA RAKYAT
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
---------

4 ulasan:

Awanama berkata...


tim UG baru antara umno & pkr.

kah kah kah

pkr nak masuk umno ke??

bak sirih pulang ke gangang.

kah kah kah

masuk je la pkr oii.

lepas tu hentam la PAS mcm dulu kala.

lepas tu hentam la DAP mcm dulu kala.

apa yang pkr buat semua halal di sisi tuhan kan?? ibarat mendapat wahyu online dengan tuhan.

kah kah kah

jom kita hentam tim UG umno-pkr pulak.

inilah politik kalau korang nak tahu. politik online dengan tuhan. ape yg pkr buat adalah halal kerana mengikut wahyu online dengan tuhan.

kalau PAS n DAP buat semua salah sebab tak ikut wahyu online. pkr je betul.

kah kah kah

Siapa nabi pkr yg terima wahyu online tu???

Awanama berkata...

aku antara golongan satengah yang tak zabar ni. kah kah kah. TT tolong cepat sikit bocorkan babak yang tergantung ni. siapa dildo siapa ni??

Awanama berkata...

cepat bocorkan tt. dh naik stim baca hikayat ni. jgn biarkan yg stim jadi kendur semula.

Awanama berkata...

Kena tipu terberak lg la Pas..tercirit la penyokong pas.. ug umno dgn pas siap nak ludah ludah lagi... mintak jadi la ug umno-pkr.. padan muka PAS..tak reti reti politik asik kena tipu saja