Jumaat, 16 Ogos 2013

SEBUAH LAGI FILEM PORNO CUKONG




KEMANA 
TIGA EKOR INI
HILANG

Rumah Wee Ka Siong diintip helikopter kawalan jauh
  • dikemaskini Dalam sidang medianya hari ini,  Ketua Pemuda MCA itu mendedahkan helikopter dengan enam kipas (hexacopter) yang dilengkapi kamera itu ditemui di atas bumbung balkoni rumahnya pada 8 Ogos lalu.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

woit.... SATU LAGI PRODUKSI PORNO SEDANG BERJALAN.... kah kjah kah..

kah kah kah... LAGI HEBAT ... LAGI GEMPAQ.... kah kah kah...

kah kah kah....SATU MALAYSIA  BERDEBAR DEBAR MENUNGGU.... kah kah kah...

NOTA
apa jadi dengan
video terkam?
cakap ada 7 siri
kah kah kah

SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
---------

5 ulasan:

Awanama berkata...

Jgn sapa subahat bagi rezeki kt setan sosialis tt menatang ni dgn klik iklan. Bagi makan kat anjing lebih baik. Dpt jgk pahala!

Sudin berkata...

Tanpa Nama....16 Ogos 2013 11:29 PTG mike ni Tuhan Umno(B)/Bn.
Mike ke yang bagi rezeki manusia atas muka bumi ni.....?

Awanama berkata...

Manusia tdk memberi rizki. Hanya tuhan sahaja

Awanama berkata...

Kan klik tu iktiar bagi rezki kat tt laa. Tuhan bkn hamba kamu nak dtg suap nasi kat kamu. Habis kamu dua ekor di atas dok sj tggu rezki bergolek. Kl bodoh pun jgn terlampau!!!

Sudin berkata...

Tanpa Nama....17 Ogos 2013 1:13 PTG
Woit binatang....!!!
Klik ikhtiar kepala bapak kamu...!!!
Dari mana datang kudrat tangan mengklik tu....???...dari pukimak kau...?
Dah tak ada akai nak berfikir...?
Dasar pendengki.....

Ada batang mati,adalah cendawan tumbuh.
Ni tidak....dah jadi kapak menelan beliung,kokok berderai-derai ekor bergelumang tahi.....