.

Ahad, 1 Mei 2016

ROTI JALA MAKIN LAKU





ROTI JALA 

DIJUAL

 260,000 KEPING

SETIAP  BULAN

HANG 

NAK KATA APA

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

apa kebende nih

nak gaduh gaduh pasal bebenda agama

cari lah bebende ada nilai ekonomi tuk bangun bangsa

nasib baik ada CINA INDIA tanggung makan pencen

sama saja perangai macam KELDAI dan UNTA di hutan BORNEO tu

OH MY LOL , kata Lawrence Of Arabia

Tanpa Nama berkata...

Ustaz kazim tak perlu malu. Dah buat silap mengaku saja, mohon maaf dan jgn ulangi lagi. Tapi sebab dia ego kononnya ramai pengikut, dia rasa dimalukan depan pengikutnya. Rasul saw tu role model islam, kalau tak ditegur hal mcm ni jadi bahaya. Sebab tu ramai yg cari makan dgn jual agama.. kismis ajaib laa, ayam ajaib laa.. lancau laa. Tapi yg pelik tuu ramai pulak yg percaya karut marut mcm ni.. sigh!