.

Ahad, 1 Mei 2016

HARI KAUM BURUH SEDUNIA BERSATULAH




KAUM BURUH 


SEDUNIA



BERSATULAH

 
 
 

ANAK MUDA


DUNIA INI




AKHIRNYA



MILIK KAMU

 
 
Add caption














-----------------

1 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Zahid dah suruh kerani nya carik balik fail pengambilan 1.5 juta buruh Bangla tu. Ini semua aku dah agak daaah .. masa PRN Sarawak, kata tak jadi ambik 1.5 juta ni. Heran jugak aku, ngapa perkara yang boleh kembungkan poket dgn liyun-liyun boleh tak jadik. Rupanya ada hudang dicelah gigi .. seperti yg dijangka, bila selesai hal Sarawak, fail bukak balik.

Tahun depan sambutan hari buruh akan jadi lebih meriah lagi .. bayangkan 1.5 juta jantan Bangla akan membanjiri KLCC utk sambutan hari butuh. Awek Melayu kita akan ada banyak pilihan lah. Apa pun kemudahan menakung air drp awek ini, dari segi ekologinya sgt penting .. kalau tak, akan banjir lah KLCC drp pancutan 1.5 juta Bangla ini .. kahkahkah.