.

Ahad, 1 Mei 2016

HUBAYA HUBAYA







 | April 30, 2016
pas-bn-ganu
Tempoh Barisan Nasional menyelesaikan kemelut yang berlaku memberi peluang kepada rakyat untuk menilai parti yang layak mentadbir tanpa berdepan.

KUALA TERENGGANU: PAS tidak akan mengambil kesempatan dalam kemelut yang berlaku di negeri itu, sebaliknya memilih memberi peluang kepada kerajaan UMNO dan Barisan Nasional (BN) Terengganu menyelesaikan isu kepimpinan yang berlaku hingga penggal PRU14.
Presidennya, Tuan Haji Abdul Hadi Awang menegaskan, PAS juga tidak akan mencampuri urusan UMNO berhubung pertukaran Menteri Besar ekoran Ahmad Razaif Abd Rahmad dilucutkan darjah kebesaran oleh Sultan Terengganu, Sultan Mizan Zainal Abidin.
Beri peluang kepada mereka (UMNO-BN) sehingga habis penggal, biar mereka selesaikan isu yang berlaku,”katanya ketika ditemui pemberita selepas menghadiri Majlis Makan Malam Amal Media malam tadi.

HUBAYA HUBAYA

PUNAH SEHAT

DAH BERSABDA

KAH KAH KAH



-----------

4 ulasan:

usop ali berkata...

pas jangan bertanding lagi la.....tuan presedeng....buka sekolah pondok lagi baik....hampass

Tanpa Nama berkata...

Beri peluang pada BN di terengganu? PAS ada peluang ke?

Aku ingat lagi hadi bengong ni masa jadi MB teganu dulu konon nak siasat salahlaku madey dlm akaun petronas... ada bukti dokumen berlori-lori katanya. Akhirnya sunyi sepi, habuk pun tarak.

Lama dah aku tak percaya kat tok lebai sorang ni.. perangai dah sama macam mat ezam kotak. Bukan sehari dua ni ja tok lebai sotong ni cakap gah.. dah lama dah.

Nasib baik aku cepat cerdik, kalau tidak dah lama aku kena guna-guna jadi walaunta.

Tanpa Nama berkata...

Ada MASYOOOKKKK...............

Mana nak sama OTAK KENYANG

OTAK LOL power

Masyoookkkkkkkkkkkkkk......

sizzly7761 berkata...

Presideng PAS paling bodoh berpolitik...tapi bodoh piang lagi walaun2 yang percaya kepada presideng...PRU14 ni..PAS bungkus terus lagi bagus! Akan berkuranglah tokoh bodoh yang jual fatwa untuk sedikit kuasa tanpa berpeluh....