.

Jumaat, 2 September 2016

NAJIB REKRUT ALLAH




BILA NAJIB

REKRUT 

ALLAH 

SEMUA 

KITA SENGSARA



'Saya hanya hamba ALLAH yang punya kelemahan'

KUALA LUMPUR - Najib hari ini berikrar akan terus istiqamah dan ikhlas meneruskan perjuangan untuk memajukan agama dan negara.

Perdana menteri berkata, pengalaman selama lebih 40 tahun berkecimpung dalam dunia politik dan kerajaan telah sedikit sebanyak mengajar beliau tentang hal ehwal pentadbiran.


BAYANGKAN

MALAON INI

TERUS JADI

PM - MAMPOS

KITA SEMUA

HANCUR M'SIA




-----------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ciri ciri Munafiq mcm ni lah perangai.sanggup gunakan nama Allah kununnye nk mintak simpati.memang celaka manusia jenis ni.

Tanpa Nama berkata...

Pas dengar ni terus lemah lutut, terutama top 2. Bijak betul strategi dia

Tanpa Nama berkata...

Kau gila kh ape TT, najib hari hari kena hempap mak badak.....tak istiqamah ape lagi

Ontahmano berkata...

Hamba Allah yg lemah!!!???

Piiiiirah! Lemah kena kat dia laa. Duit dah billion2 masuk poket lagi nak beli jiwa??

Woii najib hang ingat kami ni orang pas kaa nak juai nama Allah Taala nak mintak simpati??

Lemah konon, awat hang lemah semangat tengok duit atau lemah semangat tengok betina slim melim??

#toyamatamin

Tanpa Nama berkata...

kurang agama ko isam dol

Tanpa Nama berkata...

Kasi can sekali lagi, biau mampos kau orangh