.

Jumaat, 2 September 2016

HARI HARI AKHIR SAEKOR PAS






HARI HARI

AKHIR SAEKOR 

PAS KELANTAN



Husam bakal ketuai usaha rampas Kelantan, kata Amanah

 | September 1, 2016
Amanah negeri yakin dengan kemampuan Husam berdasarkan pengalaman beliau mentadbir Kelantan ketika bersama PAS.





PETALING JAYA: Amanah akan menyerahkan tanggungjawab kepada Husam Musa untuk mengetuai parti itu bagi merampas pentadbiran kerajaan negeri daripada PAS.
Timbalan Pengerusi Amanah Kelantan Muhamad Hussin berkata, kemasukan Husam mampu memberi perubahan besar kepada perubahan politik di negeri itu.
“Kita yakin dengan kemampuan yang beliau ada pengalaman yang beliau lalui, hasrat Amanah untuk ambil pemerintahan Kelantan daripada PAS akan tercakapi sekaligus menghalang daripada dirampas Umno.

WARGA KELANTAN

DAH  BOSAN

DENGAN PAS

TAPI SILAP2

YANG NAIK

GEROMBOLAN


--------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Yang penting KARUNG

Tanpa KARUNG tak ada bende lagi di PAS nun

Rakyat Kelantan pun nak KARUNG jugak

Tak ada KARUNG macam mana nak tambat pasir elak BANJIR

Musim BANJIR nak dekat lah nih

KARUNG macam makan sorang saja

PAS STOK KARUNG kan

Bukan tak koman

Makin SENYAP KIRA KARUNG

Kaya.... Kaya..... Kaya..... Kaya......

Ah Chong , hantar rumah BENTLEY satu....

Tanpa Nama berkata...

pas bukan saja lemah kerana terlalu kerap jimak atas unta, pas juga perlukan wang, fuluspussikom..ingat bertanding pru ni tak pakai duit..nasib baik ada 90juta, tu pun belum saman sarawak report..kot tetiba masa nak saman tu sarawak report keluarkan lagi bukti, mau tak kantoi..sb tu haji harun din senyap sunyi dlm bab selangor ni. sultan ibarat payung rakyat, begitu juga la agama itu dibawah sultan, maka kena la pepatah petitih dgn politik istana..mungkin sudah berubah kerana dpt pucuk muda..pasti gemar atau penonton setia rtm...bro isham gak single miggle..

batutepi jalan berkata...

Makin kuat lah parti lebai tu jual agama utk raih undi nnt...