.

Jumaat, 2 September 2016

SUNNAH WAL RASUAH





BALACI UMNOK
Bila bola nk maju. Bilo ramai balaci umnok dlm Fam. Wait bila nk ngap. Mano byk wang situ umnok kerumun. Umnok n rasuah ibarat kentut n taik. Setuju tak?? Huhuhu on BUKTI MALAPETAKA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/2/16

KERJA BANGANG
Ini satu kerja bangang...kalau ada isu rasuah...salahguna kuasa maka perlulah merujuk kepada SPRM. Ini tidak, pihak pentadbiran FAM pulak nak siasat siapa dalang yang membocorkan rahsia tu. Seolah-olah FAM cuba melindungi perbuatan mungkar FAM itu sendiri. Ini kes sudah berat dimana pihak terlibat tidak tahu membezakan siapa yang berhak melakukan penyiasatan kes ini. Engkau orang ingat FAM ni bapak kau yang punya ke????? on BUKTI MALAPETAKA
Publish | Delete | Spam
ular guni
on 9/1/16
SUNNAH WAL RASUAH
Bangang ke apa FAM ni ??? Bukan orang cerita pasal dalam kain bini kau. Ini cerita rasuah yang berlaku dalam FAM. Ini kira macam gengster kampung ugut pemberi maklumat kepada polis gamaknya. Huh...melayu ramai dah sewel nampaknya!!!!!! on BUKTI MALAPETAKA
Publish | Delete | Spam
Lembik boleh pancut
on 9/1/16

Ini baru betul SUNNAH WALL RASUAH on BUKTI MALAPETAKA
DIDI KOTA BELUD
on 9/1/16

MELAYU TAK FAHAM
Tuan tulis gini, sekor Melayu pun x paham. Orang Melayu hanya tahu cakap arab, x paham pun x pa. Janji cakap ja. Mcm kitab suci Quran tu. Derang baca Quran berpuluh tahun, x paham pun x pa. Baca Quran mcm burung tiung, berdengung muncung mulut2 sampai buleh sangkut dgn cawan. Lengkali tulis arab ya. on BUKTI MALAPETAKA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/1/16

---------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kan Melayu BAHALOL

Apa lagi boleh harap pon

Tanpa Nama berkata...

disebalik kegagalan itu wajib ada sultan..lihat la perjanjian2 di tanah melayu, lihat2 nafsu2 unta para sultan..lihat la kekayaan2 yg dipamerkan kpd rakyat kurus berhingus hijau..lihat perjanjian persahabatan british oleh sultan..walau sebesar bumi kesalahan sultan yg dipersalahkan adalah syaitan..