.

Jumaat, 2 September 2016

HADIS DAN PANCUTAN UNTA





ENTOTA
HADIS TAK MASUK AKAL
Agamawan muslim jarang merujuk Quran dalam perkara2 fundamental, selalu merujuk pada hadiths sedangkan tiada ayat dalam 6,666 ayat Quran yg mengarah dengan jelas bahawa pengamalnya harus merujuk hadiths yg diriwayatkan oleh beberapa tokoh seperti Muslim, Bukhari, Abu Daud dan ramai lagi yang mereka telah kumpulkan selepas lebih kurang 150 tahun setelah wafat Nabi Muhamad.

Jika dianalisis ribuan hadiths tu tak banyak yg mempunyai nilai intelek atau sinifikan termasuk hadiths mengenai wanita /isteri harus memberi khidmat seks kepada suaminya di bawah apa2 keadaan. Namun oleh kerana pengikut muslim dah terikat sangat dan jarang mempersoalkan nilai hadiths mengikut konteks dan sejarah, maka mereka ikut saja apa yg dimuntahkan oleh pemimpin agamawan seperti mufti, ulama,imam, ustaz cari makan dan malahan tuk siah sekalipun. 

Jika kita percaya maka kita mungkin dah terpesong, menjadi kufur lantas tak boleh masuk syurga dan kita lupa agamawan2 tu semuanya makan gaji. Kalu kita rujk Quran on UNTATA ENTOTA
Publish | Delete | Spam
UNCLE RAMLI
at 5:13 PM

SAMA PERPANCUT
Unta tu walau pon binatang, tapi unta tau apa lu buat di atasnya. Tak caya cuba lu entot atas unta jantan, nanti bila lu terpancot, unta jantan tu pun akan turut terpancot. 

Ala macam Ton Ton Wee la, tonton video Jerman, heronya belum lagi terpancot, Ton Ton Wee dah basah kuyop jubahnya. on UNTATA ENTOTA
panglimo potaseh
at 4:13 PM


UNTATA


---------------

3 ulasan:

Nur Barzakh berkata...

Astaghfirullah hualazdimmmm... Kalau dh jahil tukil, boleh tk jgn nk mengentot semborono ttg huraian hadith sohih muslim tersebut. Otak dh ada bisul, syaitan pulak dh beranak pinak dlm otak.. Apa yg tepancul dari mulut semua haramjadah Bau babi panggang. Pergi bawak kitab menuntut ilmu dgnr penjelasan guru .. Baru kamu semua tahu sesat skala berapa kamu capai skrg. Ingat kenderaan yg bawa kamu ke barzakh adalah masa. Masa berlalu.. Pantas.. Jgn sampai dh cium tanah nnti baru menyesal ..


Nur Barzakh berkata...

Unta hnya lh kata bidalan, zaman skrg kereta.. Makna kata klu sdg drive makn angin.. Tetiba suami kata, yang.. Abg nk laa.. Maka si isteri wajib setuju.. Dn ikhtiarlh cari tempat sesuai nk entot. Dlm kereta boleh, sewa hotel boleh.. Jgn bagi laki tu terkulat kulat dn kepala jd biol tk dpt benda tu.. Itu lh mksudnya.. Tp dek kerana korang ni anti hadith, hbis korang cerca hukum yg satu ini.. Isteri yg bahagia ialah apabila suaminya mmpu buat celah kangkangnya basah sentiasa.. Suami jugak bahagia, dpt istri sporting.. Inilh isteri mithali istri solehah.. Afa fahamm?? Bkn mcm istri skrg, mintk je mencuka, letih.. Itu dh kira nusyuz.. Tk layak nafkah utk hari itu.. Masa itu.. Islam itu dh cntik, korang jer yg memandai kotorknnya..

Tanpa Nama berkata...

Den sotoju bona cakap kau jang....bini den yang nombo duo dulu den minto bilo maso ajo tompek mano pun takpo...bulih jo...sonang hati den. Bini ketigo ni... alahai....macam2 alasan dio...ponek la anak bolum tido la....cakap nak nikah sorang lagi mencuko pulak dia....