Khamis, 25 Januari 2018

AKHIRNYA DIKUBUR DITANAH TAGHUT






AKHIR DIKUBUR
bro..penyakit2 bangang ni banyak dlm masyarakat melayu islam..pada gua utk faham apa lu ckp, utk faham apa lu cuba sampaikan no uno no wahid adalah berfikir..kesilap fahaman dari melayu2 islam yg bangang ini adalah biasa mahupun peringkat menteri..lu tak percaya? 

DI TANAH

cuba lu dgr balik apa nak ckp kat trump pasal your enemy is my enemy..perkara ini tiada pula melayu2 islam mahu kuburkan najib ditanah yahudi mahupun di amerika..bagi melayu2 bangang ini, yg penting itu dua kalimah syadah, amal sunah..tetapi kalo mencuri, merompakan, membunuh bahkan melakukan persetubuhan haram pun tiada la berdosa asalkan mengaku islam, menagku peluk islam, g mekah, g madinah finish problem..

TAGHUT

salah satu bagaimana melayu2 bangang ini dicipta adalah melalui corong2 ceramah2 surau, masjid dan juga khutbah2 jumaat..lu hasut lu kena akta baginda, golongan agama menghasut dikatakan dakwah..golongan koporat menghasut dikatakan iklan..akhirnya harun din juga dikuburkan ditanah taghut dan pas masih tidak keluar dari on SILA LIHAT KLIP - BACA KOMEN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/24/18







------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Carilah jln pulang jgnlah rugi 2X. Kembalilah ke pangkal jln.X. De paedah lwn Allah dia pencipta kita hamba. X De paedah turun ke jlnraya kalu kita menentang Islam, hampeh belaka sio sio saje.