Isnin, 7 Mei 2018

CHE DET





CHE DET
Dulu masa che det x betoi, kita hantam sama dia! Skrg ni bila dia dh berubah pun, kita nk hentam jgk dia?? Ada org cuma tdk dpt menerima kejahatan seseorg itu adalah fitrah kt sbgai manusia..tp klu sesudah seseorg itu berubah atau brtaubat , kita masih juga tdk dpt menerima dia , itu adalah persoalan yg sepatutnya anda tnya pd diri anda sendiri.. on 
TAHNIAH PAGLIMA
Publish | Delete | Spam
Jurhan
on 5/6/18



-----------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

La!! Baru harini aku tau, setelah 93 tahun lobang hidung che det kembang kempis sedut oksijen di malaysia, yang dia sedara sepapat dengan che guevara yang asalnya lahir di Argentina. Patutlah dulu orang ada cakap che det ada tanah di Argentina nun.

Tanpa Nama berkata...

Tt, apa pakatan harapan berjanji dan berikrar akan laksanakan bila pegang kuasa federal government untuk sahut setiap cadangan dan desakan MTUC, yang dah terang-terang menghasut 14 juta pekerja malaysia supaya undi pakatan?

Tanpa Nama berkata...

Bila pakatan harapan diumumkan menang majoriti kerusi parlimen malam esok, bila & pukul berapa pakatan nak calon pegang jawatan PM jumpa agong angkat sumpah? Jangan lambat nanti ada sebat! Biar cepat asal selamat! Make sure semua ada standby dan ready to proceed within 5 minutes diumumkan menang, termasuk pas masuk dewan, pas masuk balai Rong seri, pas masuk Istana, pas masuk kereta, pas masuk baju pertabalan, lesen memandu, kad IC, sijil menang, calon PM, pemegang mohor dan agong sendiri, pastikan agong takde pulak nak pergi luarnegeri holiday ke cari medical treatment ke!

Tanpa Nama berkata...

Oh, dan pastikan jugak Istana tak blackout!

Tanpa Nama berkata...

Apa motto Pru14 untuk najib-bn?
HIDUP RAKYAT.
Camne cara kita baca tulisan bn?
HE DUPED RAKYAT.
Sebarkan.