Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 28 Oktober 2010

TERKINI - TERNOW !!! DARI MAHKAMAH JALAN DUTA




TUKAR TIUB PEMECAH BERITA


jam 10.30 pagi:

KANTOI!!!: Karpal beritahu kepada mahkamah bahwa laporan perubatan bernombor PJ For 6334/08-1 dihilangkan dan tidak diberi kepada peguam Anwar. Doktor mengaku kesilapan. Hakim skrip menangguhkan sidang lagi, dah 3 kali pagi ini!


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... HANCURLAAA MASA DEPAN TAMADUN MELAYU.... kah kah kah..

kah kah kah.... BAHAN BUKTI BOLEH HILANG.... kah kah kah..

woit... PELIK... NAK SANGAT MASUK KAN ANWAR KE DALAM PENJARA... kah kah kah..

kah kah kah... TAK PERLU BUAT SANDIWARA... TAK PERLU BUAT TEATER...TANGKAP SAJE... kah kah kah..

kah kah kah.... NAK TIPU SAPA?... SATU DUNIA TAK PERCAYA......kah kah kah...

kah kah kah...MASUK KAN ANWAR DALAM PENJARA SENYAP SENYAP.... kah kah kah..

kah kah kah ..KEMUDIAN SEBARKAN BERITA ANWAR HILANG DI AMBIL OLEH HANTU KOPEK... kah kah kah

17 ulasan:

Modern Talking berkata...

rileks lah bro TT, Gadis di besut lagikan ghaib ni pulak Laporan Perubatan... Malaysia boleh bro.. Orang Kampung percaya klu kita tuduh JIn punya kerja

Tanpa Nama berkata...

Kalu ada ada Syaiful, hakim bahalul dan pendakwa wailul-wailul, tamadun Melayu jadi tolo-tolol!

Tanpa Nama berkata...

hahahaha raja drama :)

hope bro wat film based on true story of saifool

UMNO BODOH berkata...

Makin lama makin bengong...kahkahkah...

Makin lama makin bangang...kahkahkah...

Tangkap sajalah Anwar tu. Masukkan dalam botol plastik...kahkahkah...

Tanpa Nama berkata...

Bro.dia ni tak layak di panggil hakim kerana ia tidak berlaku adil dalam mahkahmah.
His rightful place will be in Neraka Jahanam.....

cicit ngah layor berkata...

Skrip dah laghi,jalan ceriter dah lentang pukang.Sutradare diJaya Putra tak senang duduk.Doktor dah takut,kalau2 kener tukor kesempadan Kalimantan.Macam maner pon tak payah ler buat2 kecoh,Anwar tetap masuk penjare punyer....Saper kuat???..Undang2 ker boss pekembor.Kalau setakat hakim tu...duduk dibawah duli pekembor jer...

Tanpa Nama berkata...

Tu hakim babi namanya.

Tanpa Nama berkata...

sbb tu la duit kerajaan pun senang ghaibuuuuuun..

Tanpa Nama berkata...

kalo sudah bangang, tak dapek la kita nak tolong.. tangkap saja anwar tu, buat macam azilah.. takdak sapa pun bleh tau..

tapi kalo sudah bodoh, nak tolong camana..

Tanpa Nama berkata...

report tu ada kat celah kopek big mama,mana nak nampak...
pakai teropong nampak...

Tanpa Nama berkata...

berita baik kalau Anwar disumbat ke penjara....naiklah berang rakyat, UMNO/BN akan disumbat ke jamban di PRU13 nanti, PR akan bebaskan Anwar apabila duduk Putrajaya !!

Tanpa Nama berkata...

susah2 sgt bagi saja anwar pada 'seorang peguam yg bergelar datuk'kat banting tu..tau lah apa dia nak buat he he.confirm polis tak ambil pot pasal laporan orang hilang!

Tanpa Nama berkata...

apa nak di heran bro
benda ni biasa dah

enjin kapalterbang pun bole hilang
atlanyuya dan duit zakat boleh ghaib
kasut sebelah pasang pun boleh hilang
inikan pula laporan perubatan

nasib baik bik mama tu lebor
kalau tak, dah lama dah hilang

Tanpa Nama berkata...

oit? aku suker pasal duit zakat tu hilang.. berkat sangat gamaknyer yer.. terus diangkat ke sidratul muntaha jer tanpa belum sempat diberikan kepada fakir miskin..

kalo ginilah lama institusi zakat... hahaha... macam buah pelior jo majlis agama islam kito.. inilah kerje setiap hari, setiap saat hantu2 di jabatan2 kerajaan, asyik merembat projek2 dalaman.. apa ada sumer sapu jer, ustat ka,bukan ustat ka..sumer boleh 1malaysia..

Tanpa Nama berkata...

Nampaknya tak nampak broo.Nak kene panggil Zunar tulis skrip baru.

Tanpa Nama berkata...

Hakim ni bukan lagi hakim beruk tapi sudah ketahap haramjadah.Bukti hilang,laporan perubatan tak boleh bagi kepada peguam Annuar,ada masaalah sidang ditangguhkan - ini semua kerja karut-marut.Dunia sedang memerhatikan sendiwara ni.Buat malu Malaysia aje.

Tanpa Nama berkata...

Kerap kebelakangan ini kisah budak besut yg hilang itu dapat menarik perhatian khusus dari rakyat seluruh negara. Adakah ini adalah peranan media yg sedang dibayangi oleh pihak2 yang mempunyai kepentingan tertentu untuk menyebar/mendidik pemikiran rakyat perlahan-lahan supaya dapat mempercayai dan menerima hal2 yg karut dan tahyul ini kerana bakal ada agenda besar yg telah direncana bersabit dengan perihal "hilang" juga akan muncul selepas ini dan dengan mudah akan dapat diterima oleh rakyat kerana pemikiran mereka telah dikaburi seterusnya mendapat kemaafan dari rakyat jelata? Mungkinkah?

kmt65.