Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 28 Oktober 2010

DARI MAHKAMAH PAGI INI



INI LAH MASA DEPAN ORANG MELAYU




nota:
masa depan orang melayu kini
bergantung kepada satu lubang
lubang jubur yang dimiliki oleh saifool

bayangkan inilah dia tamadun melayu
hari ini - tamadun lubang jubur

bayangkan bursa saham kuala lumpur bergantung pada lubang ini
bayangkan rancangan ekonomi ke sepuluh bergantung pada lubang ini
bayangkan masa depan pembangunan negara ini bergantung pada lubang ini
bayangkan sekolah dan universiti bergantung pada lubang ini

bayangkan masa depan polis bergantung pada lubang ini
banyangkan masa depan badan kehakiman bergantung pada lubang ini
banyangkan masa depan lembaga kesehatan bergantung pada lubang ini
bayangkan masa depam mass media bergantuang pada lubang ini

yang cilaknya lubang ini
tetutup tiga hari keran ada bahan bukti kah kah kah

DARI FB ZUNAR PAGI INI

Mahkamah bersidang semula: Hakim dan pendakwa cuba menghalang peguam Anwar daripada bertanya soalan mengenai laporan perubatan awal kepada Dr Razali. Peguam Anwar membantah. Hakim tangguh sidang lagi.

DARI LUBANG SAIFOOL KELMARIN

Sidang mahkamah sudah bermula. Karpal mengetuai pasukan bela anwar. Nizar MB Perak turut kelihatan di kamar mahkamah. Karpal memulakan prosiding dgn menyoal Dr Razali Ibrahim dari HKL yang menyediakan laporan perubatan dan pemeriksaan terhadap Saiful.

Karpal bertanya, adakah laporan berkenaan disediakan pada 28 Jun.

Dr Razali menjawab tidak. Dr Razali memaklumkan yang laporan itu disediakan pada 29 Jun.

Karpal mengatakan Dr Razali berbohong kerana pada Isnin lalu, Dr Razali menyatakan pada mahkamah laporan itu disediakan pada 28 Jun.

Dr Razali dengan selamba menjawab dia tersalah sebut tarikh pada Isnin lalu


DARI TUKAR TIUB TERKINI

faja amk sgsgj rnk jhnagak kah ajh ajkhalah kajahl laajgsxj

kahslsdhsde klshaklshxdlcfio hsdujdko jdfdjk shdikdj ksdhxd
jazgha l aha lasjsdtyrn lgasfsi sgakak shspode nn lajagh ljhsn
kshsbhsdhasjgs y ewk pswsbj hss l hsslsy dndoldbnj jsssll dg

laszhsdt shspodmcdfn nsnslsbn.

sssk nedgdldtgf.jk sjsksdghdydh jssgsst jaaewkls pl;sddhdj,.

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


12 ulasan:

munsyiabdullahthejunior berkata...

macam2 tipu dah

merbok berkata...

mati mati aku ingat si bung mokhtar tu 'lelaki melayu terakhir'!! rupa-rupanya si saifool tu yg sebenarnya lelaki melayu terakhir!!

Tanpa Nama berkata...

WTF .. dalam mahkamah boleh main eh..eh... silap cakap plak ... cibai ...penipu... flip-flop mcm tokei dia...

UMNO BODOH berkata...

Bengong...bengong...bengong...kahkahkah..

Bangang...bangang...bangang...kahkahakah..

Aduh..salah sebut tarikh..doktor apa macam ni...kahkahkah..

Dah berapa ramai agaknya orang mati sebab salah bagi ubat..kahkahkah..

cicit ngah layor berkata...

DARI TUKAR TIUB TERKINI. Aper bender yg miker tulih tu....Nak kater bahaser Rusia,bukan...Nak kater bahaser Iran pon bukan..Teman dah tau daaah....TT tengah maghah bebenor tu..Tak aper ler,demer yg buat zalim kat org tetap akan menerimer balasan,jangan ghisau.....kiter tunggu maser jer nak gelakkan demer tu.

Tanpa Nama berkata...

lepas nie sape2 yg dibicara dimahkamah boleh lah berdolak dalik..bg yg ditangkap kes memiliki dadah bleh ckp sy igtkan tepung..rupanya dadah..sy igtkan garam kasar..rupanya shabu..bg kes rogol plak korang ckp jer sy igtkn lubang juboooo seifool..kompom hakim 2 pening..kompom lepas korang dr hukuman..ap daaaa nk jd ngan institusi kehakiman ng kita..jwb le tuan hakim ngan dr2 yg terlibat bila mampos nnt..seifool x payh jwb..da kompom da....

Tanpa Nama berkata...

Sabar Bro...
fesfwsf fz dfsdfsd sdfsdfdsf
sdfsdf afdsf fdfsdfd hakim babi.

Tanpa Nama berkata...

dfg dfg dfg...

Hanief berkata...

Sakit mata tengok gambo tu. Ya Allah!

din kaki lutu dreba berkata...

aku ingat keturunan sotong babi jenis tu dah kojol habis januari lepas

rupanya ada lagi spesis sotong khinzir jenis tur yang belum padam

agaknya sotong jenis ni akan padam sama bila amno dah padam

Tanpa Nama berkata...

setuju bro....

semua kehidupan umngook sekarang hanya bergantung pada satu lubang

dan

sepasang kopek

Tanpa Nama berkata...

kesimpulan....
kumpulan hakim ke neraka