Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 28 Oktober 2010

WASPADA ! INI JAWAPAN KASUT




BAKAL PENGUNDI DI BATU SAPI



nota:
para pengundi
di galas telah diberi satu kasut
dengan janji - jika gerombolan menang
yang sebelah lagi akan di berikan

BAKAL PENGUNDI DI GALAS


nota:
janji yang sama sedang
diberikan kepada para
semua bakal pengundi di galas

kerana itu kasut makin
berkurangan di pasam malam di sabah
semua telah di beli oleh
muhyiddin yassin












LIHAT APA YANG TERJADI



MENUNGGU SATU LAGI


nota:
ini adalah kaki
mat karim abdullah pengundi di permatang pauh
dimana satu kasut telah di berikan ketika
pilihanraya kecil permatang pauh
tapi gerombolan tidak menang
maka yang sebelah lagi
tidak akan sampai sampai kah kah kah








DAPAT SATU SAHAJA


nota:
ini kaki joyah binte ismail
dari manek urai
ketika prk manek urai joyah
telah diberikan satu kasut
dengan janji jika gerombolan
menang maka joyah akan dapat satu lagi

gerombolan kalah
joyah hanya dapat satu kasut kah kah kah



YANG INI SAJA TINGGAL

nota:
ini kaki shukur lebai husin
yang tinggal di kampung gong badak

pada pilihanraya kecil kuala terangganu
abang shukur telah dapat satu croc
dari pemuda gerombolan dengan janji mengundi
gerombolan hingga menang di kuala terengganu

gerombolan kalah - sampai hari ini abang shukur
tak diberi kasut yang sebelah lagi

abang shukur terpaksa memakai satu kasut sahaja
inilah dia janji gerombolan pada orang ramai
ketika pilihanraya kecil kah kah kah


NOTA:
hanya satu jawapan betul
dari tanpa nama di hantar pada 25/10.10
tabik hormat dari tt
kerana miliki naluri
humor politik yang kuat

siapa agaknya sosok tanpa nama ini
sayang kalau tidak malam ini
tidor bawah kopek kah kah kah

ini jawapan tanpa nama:
Ni nak bawak pergi Sabah la.. Bawak sebelah je kasut. Nnt dah menang dapat lagi sebelah. Kah kah kah...
Oleh Tanpa Nama pada SILA TEKA MENANG DAPAT KOPEK pada 10/10/25

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ekau ni kang isham......den debik kang....

kah..kah..kah...

gerombolan mesti dapat idea dari moshe dayan mata sebelah ni...

Tanpa Nama berkata...

baik berkaki ayam lebih mudah mendaki di cerun bukit...

yang sebelah ni tekapkan penuh2 ke muka muhyiddin..


-kadok uri-

Tanpa Nama berkata...

Kah Kah Kah... Terima kasih TT. Saya dah tahu dah ini la jawapannya, dan saya la yg tulis jawapan tu.

Tapi saya tak nak kopek Bik Mama. Zizi Bung Mokhtar punya boleh jugak. Kah kah kah...

-Tokey, Melbourne-

kancil berkata...

potong stim betul tt. tak lama lagi org gua musang dapt duduk flet,dpt wifi free. bestnya kalau wakil rakyat aku meninggal. macam2 blh dapat

din kaki lutu dreba berkata...

ooooo baru aku paham
aku ingat sebelah lagi kat jubor shitfool
rupanya kat galas
mat sembap pegang sebelah

Tanpa Nama berkata...

cam kimak je tokey melbourne ni , demand plak, ko tak tau ke kopek zizie ngan bik mama sape punye lagi kebommmmm kah kah kah. . . kah kah kah . . . ambikla sorang cine dah kene bau kopek bik sampai tak menang2 sampai sekarang kah kah kah . . .

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 2010 Oktober 28 15:27

Ka kah kah... Bang, Zizi tu yg diketahui baru sorang je merasa. Bik Mama dah dua org. Aku tak nak jadi yg no. 3. Kah kah kah...

-Tokey-

AyoTakManyok berkata...

Aku rasa jawapan utk kasut ni yg lebih afdal ialah....yg sebelah lagi tu dah masuk dalm mulut mahafiraun...kah..kah..kah

AyoTakManyok berkata...

bukankah yg sebelah lagi tu dlm mulut mahafiraun...

AyoTakManyok berkata...

bukankah yg sebelah lagi tu dlm mulut mahafiraun...kah..kah..kah..

ayamtido berkata...

oi! saspen betul!

Tanpa Nama berkata...

bagus bang isyam,kau tetap best!

rakyat harus ingat,pembagunan adalah hak,bukan ganjaran kerana menyokong mana2 parti politik,

"pembangunan adalah hak,bukan ganjaran"

Tanpa Nama berkata...

kasut yang sebelah lagi tu punggai je kat muka depa tu mcm kene kat si howard ngan bush hahaha
ade melayu berani ka?????? hahaha