Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 14 Disember 2010

SATU LAGI BAND COOL




GANGBUSTER DARI PULAU PINANG



nota:
band skin head yang revolusineer
memberi impak yang kuat kerana
bangun menentang rasisma dan nazi melayu

nota:
bayangkan melayu pun
ada yang ingin jadi nazi
nazi melayu ini kalau pergi
ke berlin jamin kena sembelih kah kah kah


6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

betul sham...
even kat negri 'hang tuah'
sendiri pun dah ada nazi melayu...

kah..kah..kah
( kalau hg.tuah dah mati, hidup balik, mau dia mati lagi sekali)

cukup2 la rasis yg ada kat dunia politik busok ni,
jangan tambahkan lagi 'beban' anak muda bani melayu ni nak merayakan kehidupan!!

hitler pun dah lama GOL. Aryan/Melayu ke, white/malay power ke, xpegi mana- mana pun...
pusing2 situ gak...

FUCK NAZI SYMPATHY!!!!
cheers to Min & GANGBUSTER...
(bila nak main kt melaka? kah..kah..kah)

Tanpa Nama berkata...

apa punya band...bangang pun budak...nak bagi jahanam anak melayu ada le....cool kepala hotak kau....!!!

mosabit berkata...

aiii?.korang tak nampak apa yg tertulis dlm warkah usang itu...

banyak ayat ayat yg menerangkan tentang tak ketahuan melayu di situ...

sapa tak nampak itu tandanya seumur idup kena hisap kopek bikmama..

kah kah kah kah kah kah ...

Tanpa Nama berkata...

Ini adalah anggota baru KIMMA, PEKASAM dan golongan songkok tinggi yang akan memperjuangkan ketuanan Melayu.
Sama macam ketuanan Jerman di atas bumi Eropah di bawah pimpinan Hitler pendek yang bukan rambut blond dan bukan mata biru.
INi adalah tentera PEKASAM nanti agar memperjuangkan orang melayu dan mereka inilah yang akan memastikan raja-raja Melayu kekal berkuasa dan mengeluarkan fatwa mengikut selera mereka.

zuraimi berkata...

kita doakan budak2 ni dapat taufik dan hidayah...

legend skinhead ACAB.. megat pu akhirnya jadi org yg beragama..

sedang belajar di timur tengah..

mmmm... kita?

Tanpa Nama berkata...

JOM!!!

AJAK EMAK BAPAK
AJAK ADIK ABANG KAKAK
AJAK SEDARA MARA JIRAN TETANGGA

KITA PANGKAH
PAS DAP PKR

PASTIKAN BN TERGOLEK
KITA TUKAR PM