Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 14 Disember 2010

KALU TAK MALU TAYANGKAN BINI YANG GEDEBAB TU




GEDEBAB GEMPAL



nota:
ini hanya gambar contoh orang gemok
sila jauhi dari 69
dengan orang gemok
besar kemungkinan akan sesak nafas kah kah kah




AKSI ANWAR JEJAS NEGARA – berita hairan

Khairy Jamaluddin, berkata pendedahan WikiLeaks berhubung aksi liwat Anwar Ibrahim amat serius kerana salah laku Ketua Pembangkang itu dibincangkan pada peringkat antarabangsa yang sekali gus boleh menjejaskan imej negara.

Justeru, katanya, jika dakwaan itu benar, Anwar tidak sesuai dipilih menjadi pemimpin rakyat Malaysia kerana maklumat itu ada pada risikan asing yang boleh diguna pakai untuk mendapat keistimewaan dan melemahkan negara.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INI SATU LAGI JANTAN TAKUBIN…. kah kah kah

kah kah kah…. JANTAN YANG HIDUP TERSEKSA SIANG DAN MALAM…. kah kah kah…

kah kah kah…UNTUK CEPAT NAIK PANGAT…. SANGGUP KAHWIN PEREMPAUN GEMOK…. kah kah kah..

kah kah kah… TAPI MATA LIAR MENCARI PEREMPUAN SLIM…. kah kah kah..

kah kah kah.. JANTAN JANTAN MACAM INI …. BUKAN SAHAJA MEMALU KAN TAPAK KAKI….. TETAPI MEMALU KAN TELOO…. kah kah kah

nota:
kalau tak nak mamalukan negara
suruh lah bini slim kan badan
begegar jambatan besi di baru kikir kah kah kah

nota:
cerita kahwin untuk politik
ini bukan tt bukan fitnah
ini ada dalam wikileaks
tapi jantan takubin ini tak sebut

tentang bini gemok ini juga ada
dalam wikileaks jangan ingat fitnah
kalau tak percaya pergi timbang kah kah kah !


11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah. Tembak 2 burung dengan 1 batu..kah..kah..kah

Panglima Mojo berkata...

Terbaru, Wikileaks mendedahkan berat badan Bik Mama sudah mencecah 200kg. Disertakan dgn pendedahn tu, adalah pandangan Ziana Zain tentang Bik Mama

Teruna Sunti berkata...

TT

Apa kaitan no 69 dengan badan gemok boleh lemas....pening kepala fikir...cam na No leh bagi lemas...

Teruna Sunti

Tanpa Nama berkata...

TT dah silap tentang kahwin dengan PEREMPAUN GEMOK, ari tu nampak dia dengan bini dia kat KL, bini dia slim, cun macam Supermodel sekarang, susah nak caya tapi kena caya kah...kah...kah

Tanpa Nama berkata...

KJ menyindir Najib .

Tanpa Nama berkata...

Anwar jejas imej Malaysia?
Apa hak KJ kata Anwar tak boleh jadi pemimpin Malaysia.
Rakyat Malaysia dia seorang aje ke.
Dia sebenarnya rosakkan imej Malaysia.
Jadi Ketua Pemuda UMNO tapi tak dapat jadi menteri Malaysia.
Lembu (ox-ford) punyai KJ.
Harap-harap nama KJ takada dalam Wikileaks kerana dituduh bersubahat dengan Singapura.
Nak tanya sikit, team bola apa dah jadi.
Tu sebab jangan bergantung dengan bapak mertua.
Kan dah kojol.

Tanpa Nama berkata...

cuba taip 'beruk jantan' kat wikipedia

mat saleh satu dunia pun dah tau
inikan pula mat afrika

tok jenggot berkata...

teruna sunti : 69 adalah..
ko imagine kalaumat monggol dgn bik mama atas katil
bik mama diatas mat monggol dibawah
kaki bik mama kat kepala mat monggol..

tak ke lemas muka mat monggol kena baham perut buncit bik mama..

Tanpa Nama berkata...

Malaon Malaya berkata...

teruna sunti: 69 adalah

bila mat mongol jilat p***
bik mama dan bik mama pulak kulom icecream mat mongol, tak ke angka 69 akan terbentuk? gunalah imaginasi sikit! kah...kah...kah

Tanpa Nama berkata...

DIDI KOTA BELUD BERKATA......Bagus lagi aku tengok anjing main ditengah padang daripada tengok b.m....k.j.....dan takubin...

Tanpa Nama berkata...

DIDI KOTA BELUD BERKATA......Bagus lagi aku tengok anjing main ditengah padang daripada tengok b.m....k.j.....dan takubin...