Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 14 Disember 2010

INI NAK TIPU MEREKA YANG BERLAGAK BIJAK





MASIH MAKAN SIREH LAGI ?


nota:
kalau di india
atau di pakistan kimma adalah
daging cincang - tak lebih
dari itu kah kah kah




KIMMA MINTA JAWATAN SENATOR
- mkini

Kongres India Muslim Malaysia (Kimma) memohon kerajaan melantik seorang Senator daripada kalangan anggota parti itu untuk mewakili kaum India Muslim di negara ini.

Presidennya Syed Ibrahim Kader berkata ini kerana parti gabungan Umno itu tidak mempunyai saluran untuk bersuara secara langsung terutama bagi menyuarakan masalah kaum India Muslim terus kepada kerajaan.

"Seperti kaum lain di Malaysia, kaum India Muslim juga tidak terkecuali daripada menghadapi masalah, walaupun hampir kesemua dasar kerajaan mengambil kira kedudukan dan pandangan semua kaum di Malaysia, kaum India Muslim sering terpinggir," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

nota:
dicadangkan azeez jadi senator kimma
dicadangkan reeeezal nina jadi senator kimma
dicadangkan sankaran pillay jadi senator kimma


18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalau aku jadik kerajaan aku tak kasi jadi senator,.....tapi aku kasi barang atau perkara paling berharga.....aku kasi huruf "K"...boleeh sambung jadi KIMMAK,...

Tanpa Nama berkata...

KIMMAK punya orang....yang kau tak joint Umno kenapa?...kan Umno tu maknanya United Mamak National Organisation....berapa ramai gang mamak dalam tu hinggakan melayu dalam umno kena tubuh Perkasa lak...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Dah terlalu ramai sangat eeeeeeeeeeeeeeeee dalam UMNO..

Nak apa lagi...?
Elok semua eeeeeeee keluar BN dan buat parti baru, parti EEEGELIUU..

kambeng berkata...

ahhhhh pantek..noor yaacob tu bkn mamak ke??? reezal merican? azeez apa ntah nama ayah dia tu bkn mamak ke??? ekekekekeke kelakar la kau ni kimma...

Khun Pana aka johanssm berkata...

Pukimma (Persatuan kaum india mamak malaysia )nak dapat lesen
nak dapat lesen impot
nak lesen impot 25000 pendatang jenis Mamak
untung dari lesen beli & jual & sewa pendatang ni amat lumayan
Setiap kepala untongnya lima ribu.

Kalau ada senatak mamak , senanglah dapat permit DB10 dari imigresen.
senanglah kautim dengan mida
boleh lah taja gerombolan
bolehlah 25000 tu dapat ic dan undi gerombolan

matstimketum berkata...

ee diindia mereka dihormati kerana mereka beragama islam! tetapi mereka adalah jenis yang lekas lupa akan asal-usulnya yang serba hina itu! sememangnya jenis ee ni lekas tak sadar diri walau dimanapun mereka berada.

Tanpa Nama berkata...

Sekarang baru pecah tembelang, benarlah kata-kata orang yang golongan ini sebenarnya bukanlah berketurunan Melayu dan bukan juga berasal dari gugusan kepulauan Melayu. Selama ini aku dipaksa untuk sama menerima mereka itu sebagai Orang Melayu.

pakcik felda berkata...

kahkahkah puKIMMAk tuntut nak jadi senator!! lepas ni puKIMMAk nak jadi menteri!! kemudian tuntut jadi melayu!! lepas tu puKIMMAk tuntut takhta raja pulak!! kah kah kah eeeee paria nak jadi TUAN!! lepas ni nama eeee jadi YM Tunku Azeeeeeeez!!

Tanpa Nama berkata...

ini kimma sudah cabar ketuanan melayu.
ketuanan melayu tak ada ahli kalau semua ahli kimma sudah lari dari ketuanan melayu.
rupanya ahli kimma dan ketuanan melayu,orang yang sama.
kahhhhhhhhhhhhhhhhhh.mereka tipu melayu,satu senator guna kimma,satu senator guna melayu.

Tanpa Nama berkata...

Begitulah eeeeee ni nak jadi orang melayu yang lebih melayu

Tanpa Nama berkata...

Macam mana nak mintak lagi???
bukankah sudah ada Sharizat Jalil sebagai senator dan menteri x pernah dipilih rakyat?
Nuuuur Muhamad Yaakub juga seorang menteri wakil KIMMA
Bagaimana pulak dengan Azeez Putera UMNO?
Bagaimana dengan Rosnah Shirlin Ketua Puteri UMNO?
Dan yang dah jadi PM 22 tahun adalah BAPAK kepada KIMMA!!!!
Kadir Sheikh Fadzil dan adik beradiknya.
Tak boleh lupa bila Kadir Sheikh Fadzil kerja dok mengurat semua pompuan yg dahi licin termasuk dalam flight ke London.. Nak yang putih melepak jer.. Mujur anak dia tak lahir macam Zebra...
Hidup KIMMA, x payah letak calon pun sebab dah penuh dengan KIMMA dalam kabinet

masaimara berkata...

Pergghh....inilah bangsa paling pembelit dan menyakitkan hati, dah bagi betis nak peha lak, sebenarnya hidup dia orang senang banyak kat bumi malaysia ni, dasar tamak.

almatayer berkata...

kalau dah keling..tak kan nak panggil melayu pulak..teroklah umno nie,semua dia nak jual sampaikan bangsa pun dia nak jual..mcm mana nak pertahan ketuanan melayu kalau mamak keling pun dah jadi melayu..bro tt tlg ulas ciri2 org yang patut di panggil melayu..kabur la saya..ada yang duduk dalam gelap pun boleh nampak sebab lagi gelap dari gelap pun ngaku melayu..susah bro..

Tanpa Nama berkata...

korang jangan si Zamry pangkor marah nanti dengan isu ni....

Sudin berkata...

Udah jadi caca-marba.
Selama-lamanya di tipu bangsa mamak pukimak ni...!!!

Inilah akibatnya apabila dalam tak sedar memilih seorang presiden berbangsa mamak haram jadah.
Huru-hara,habis segala intitiusi dirobek,mahkamah menjadi kandang binatang tawar-menawar.
Parlimen penuh dengan binatang seumpama babi dari kinabatangan.

Selepas parti di haramkan maka timbul kesedaran,tapi sudah terlambat.....

22tahun mamak haram jadah mahathir ni merosakkan segalanya.

Kini sudah jelas yang bernama Syed,Syarifah...terang-terang menipu.
Tak cukup dengan zionis menyusup....apa lagi bukti yang di mahu oleh ahli-ahli melayu barua Umno/Bn ni......???
A.Samad Ismail cukup kenal sifat bangsa ini....tapi sayangnya talibarut zionis mengunci rapat peristiwa itu.

Jelas sudah kehancuran menungu di ambang.

Terbaru,ada pulak mahkamah boleh bagi diskaun 50% pada hukuman..agaknya kalau hukum gantung sampai mati boleh bagi diskaun hukum gantung setengah mati.
Macam binatang perangai melayu yang dilahirkan oleh Umno(B)/Bn yang berpresidenkan mamak haram jadah dan terbaru berpresidenkan seorang pembunuh.

Apa na jadi bangsa ku ini ?
Tak habis-habis di tipu.

Sejarah telah pun mengajar kita bagaimana si kitol dan raja mendaliar berperanan menghacurkan sebuah tamadun....nak apa lagi ?
Sejarah itu menunjukkan bahawa majoriti bangsa ini tak boleh di percayai....hanya di luar pagar, jangan dibawa masuk kedalam rumah...!!! Hancur jadinya....!!!

Sekali terantuk sepanjang hayat menjadi peringatan.
Tapi apa nak dikata,perut mendahului segalanya bagi melayu Umno(B) ni...!
Ketuanan melayu apa yang dilaung-laungkan sehingga menjadi tak sedar diri !
Kemana hilangnya PEKEMBAR ?
United Mamak pukimak National Org....singkatan yang sepatutnya !

Kesian.....

Tanpa Nama berkata...

kimmak

Tanpa Nama berkata...

KIMMA..
KIMMA..
KIMMA..
KIMMA..
KIMMA..

PUKIMAK KAU LEBAR NYIRU

autar keling..
abis ketuanan melayu kena jual
melayu umnongok...

Tanpa Nama berkata...

Pukimak auta!!

JOM!!!

AJAK EMAK BAPAK
AJAK ADIK ABANG KAKAK
AJAK SEDARA MARA JIRAN TETANGGA
RAKAN TEMAN SAHABAT TAULAN

KITA PANGKAH
PAS DAP PKR

PASTIKAN BN TERGOLEK
KITA TUKAR PM
SUPAYA BARANG TAK NAIK