Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 14 Disember 2010

MUKA JANTAN TAKUBIN






INI LAH MUKA TAKUBIN



nota:
jantan ini hidupnya terseksa
siang bermimpikan sawah padi
malam bermimpi kan istana
buka mata ada anak badak ditepi katil
kah kah kah


PAS RAMAL BN ASAKAN RAMPASAN KUASA JIKA TEWAS PRU13 - minsider

Pemimpin PAS menjangkakan Barisan Nasional (BN) akan menggerakkan rampasan kuasa jika Pakatan Rakyat (PR) memenangi pilihan raya umum ke-13 tergempar, yang disebut-sebut akan diadakan awal tahun depan.

Naib Presiden PAS Mahfuz Omar berkata kenyataan Najib Razak yang mengingatkan rakyat tidak mengundi parti lain selain BN menunjukkan perdana menteri sangat terdesak untuk kekal memegang kuasa.

“Pada Sabtu lalu, perdana menteri mengatakan jika BN tidak boleh menang, tiada pihak lain yang boleh atau harus menang. Ini satu kenyataan bahaya... apa yang akan berlaku jika BN kalah dalam pilihan raya umum akan dating?” katanya lagi.

“Adakah ini bermakna akan ada rampasan kuasa? Satu ugutan telah pun dibuat oleh perdana menteri, sebahagian daripada persediaan ke arah pilihan raya, seolah-olah Najib sendiri tidak yakin dengan peluang partinya untuk menang,” kata Mahfuz kepada pemberita di lobi bangunan Parlimen hari ini.

Mahfuz merujuk kepada laporan Sabtu lalu memetik Najib berkata, pihak pembangkang tidak mungkin akan dapat mengambil alih peranan yang dilaksanakan BN untuk memimpin negara ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… TAK FAHAM FAHAM LAGI…. kah kah kah

woit… DALAM SEJARAH DUNIA KETIGA… DALAM SEJARAH NEGARA ZALIM…. PILIHAN RAYA TAK ADA MAKNA….kah kah kah

woit… BELUM PERNAH BERLAKU…. KERAJAAN DALAM NEGARA DUNIA KETIGA BERGANTI KERANA PILIHANRAYA….. kah kah kah..

kah kah kah… MUSTAHIL… kah kah kah..

nota:
pilihanraya kalau boleh mengunbah sesuatu
pasti telah lama pilihanraya di haramkan dimalaysia

berkumpul bertiga adalah salah kerana ini perhimpuanan haram dan akan di tangkap !!!
apakah mungkin gerombolan menyerahkan
putrajaya kepada pakatan rakyat?

jawabnya mustahil!!!

nota:
undi pos sedang dirancang
rela undi pos
isteri rela undi pos
anak rela undi pos
doktor undi pos
wartawan undi pos
bomba undi pos

semua sedang di rancang untuk
dijadikan undi pos
pos opis juga akan menjadi undi pos
kah kah kah

nota:
apakah gerombolan akan memberikan kuasa kepada pakatan ?

jawabnya mustahil!

kerana apakah gerombolan gian untuk penjara?
mat mongol kes altantutya
toyo kes disneyland
khalil yakob kes balak pahang
razak baginda kes kapal selam
nor yakob kes songlap duit bank negara
dolah badawi kes scomi dan kes a.b. tahir

bik mama kes bawa duit lari ke dubai

yang bersih dan suci hanya malikul sembab
tapi apakah rakyat malaysia sanggup menerima
malikul sembab sebagai pm kita
mukanya penuh daging hingga
sesak bernafas kah kah kah


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahaha TAKUBIN!!!?? takut bini!! hehehe.. dayus gilaaaa!

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah tukor tiub pecaya cakap anak kelin kerala x lulus srp kahkahkah
kahkahkah bior takubin asal jgn takawin pesal suka kawin jantan kahkahkah anak kelin kerala x lulus srp kadang2 dia sndiri taktau apa dia cakap kahkhkah wikibocor ponkonspirasi meliwat anugerah tuhan a.k.a Gay Tua kahkahkahkahkahkahkahkah kakakakahkahkah tukor tiub harus bertaubat ngeeeeee

Tanpa Nama berkata...

Kesian Allahyarham Tengku Abd.Rahman dolu-dolu baru dapat merdeka dah ada rampasan oleh Timb.Menteri Perdana dengan peristiwa 13 Mei ada yang mati ,Abd Jalil Acc. peristiwa BBMB HK mati ni kalu tak menang pilihanraya ade dengar pun mau rampas kuasa kes kematian Altantuya belum selesai MALANG sungguh Negeriku Malaysia ee punya pasal Negeri telah terobek meleleh habis kat keroni

Tanpa Nama berkata...

mana boleh bagi PR perintah
-nanti periok nasi amno kering
-nanti duyun2 amno masuk mahkamah
-nanti duyun2 amno kena penjara
-nanti ceo2 amno hilang kerja
-nanti minah becok marah sebab kena halau keluar istana

tok jenggot berkata...

tanpa nama 14 07:58

kesian tgk kau ni
gelak sorang2.. style gelak pun tiru style TT
tak de pulak yg melayan
memang kau ni dasar keturunan umnonok la..
dah tentu tidor selimut bendera dacing.. kesian.. kureng kaseh sayang..

undi dacing ..
dapat cacing..

Azeezi @ Sunan Hayat berkata...

Sebab tu la ada kumpulan pro-perpaduan.. Sebilangan alim-lama dan ahli politik PAS/PKR belum yakin bahawa ahli-ahli PAS/PKR, even hardcore sekalipon, bahawa mereka suka mempunyai tarbiyah dan kualiti jihad yang cukup untuk berhadapan dengan perang saudara seusai PRU13..

Tanpa Nama berkata...

didi kota belud berkata.....daun serai delima batu......belum teraii belum tahu.....batu delim nilainya mahal.....bunga manggar didalam kendi....kalau KAMU sanggup menjual...kami P.K.R SANGGUP MEMBELI.....