Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 6 Mac 2011

GEMOK DAN BODOH



PERCUMA DARI GEROMBOLAN




nota:
inilah cara sembab
menyelesaikan masaalah
kekurangan air
kah kah kah




KENAIKAN HARGA BUKAN DISEBABKAN DASAR BN :TPM - meloya

Kenaikan harga barang-barang keperluan kini dialami di kebanyakan negara-negara seluruh dunia, termasuk Malaysia dan ia bukan disebabkan oleh dasar yang dilaksanakan kerajaan Barisan Nasional (BN).

Muhyiddin Yassin berkata, kenaikan itu berpunca dari faktor penawaran dan permintaan yang menentukan harga pasaran.

Menurut beliau, semua ini berlaku kerana perubahan iklim dan pemanasan global yang menyebabkan pengeluaran bawang di India dan Pakistan yang merupakan pengeksport bahan itu ke negara ini terjejas akibat banjir.

Katanya, keadaan itu juga menjejaskan pengeluaran daging dunia di Queensland, Australia dan sekali gus mendorong peningkatan harga.

“Kedua-duanya negara ini misalnya merupakan pengeksport utama barang berkenaan ke negara ini, justeru peningkatan harga tidak dapat dikawal.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… KAH KAH KAH… KAH KAH KAH…KAH KAH KAH….. kah kah kah..

kah kah kah…PAGI PAGI LAGI SUDAH ADA LAWAK SERAM…. kah kah kah..

kah kah kah…BANGANG PUNYA SEMBAB…. kah kah kah….

woit… KALAU BN TAK BOLEH BUAT APA APA… PERGI BERAMBUSLAH… kah kah kah…

kah kah kah… MACAM DI MESIR… SATU MINGGU SESUDAH MUBARAK BEERAMBUS…. TEPONG TURUN HARGA…. kah kah kah..

kah kah kah… DI MESIR … DUA MINGGU KEMUDIAN… GULA TURUN HARGA…. kah kah kah…

woit… SEMBAB INI TAK PERNAH TERFIKIR… DASAR PERTANIAN… kah kah kjah

kah kah kah… SEMBAB INI TAK ADA UPAYA UNTUK MEMIKIRKAN SISTEM PENGANGKUTAN AWAM… KERANA HARGA MINYAK NAIK…kah kah kah..

woit… BODOH MACAM TELOOOOO….. kah kah kah

nota:
macam mana orang bangang ini
boleh dilantik untuk menjadi pemimpin?
apakah 27 juta warga negara ini tidak ada
yang cerdik dan berfikr?

nampaknya orang orang yang obese ini
selalunya bodoh!!!

dulu cathay keris ada watak pelakon aman belon
dulu jalan ampas ada pelaon namanya hm busra
dua dua gemok dan bodoh

awal awal 30an di holywwod ada dua orang pelawak bodoh
nama dia laurel and harday – sila tanya lebai google dan lihat
kebododhan orang gempok.

di holywood juga ada THREE STOOGES – salah seorang amat
gemok dan amat bodoh

kenapa kita mesti dipimpin oleh orang gemok yang bodoh?
sudahlah bodoh gemok pulak kah kah kah


10 ulasan:

edchedahan berkata...

sembab ni memalukan geng gemok betoila..sian gemok hat lain
kerana sembab seorang rosak hbis gemok yang lain.kehkeh

cicit ngah layor berkata...

Aper ker yg ndak dibanggerkan dgn badan gemok...Yang tinggai diluor hanyer kepaler punai jer.Badan punai dah leboh masok kedalam.kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

gemok pendek rosmah itu pandai pulak

Tanpa Nama berkata...

yang memilih pun sama2 gemok gedempol.. camanalah tak bodohnya..

sama2 gemok gedempol, tu la pasal sama2 bodoh saja tu..

Tanpa Nama berkata...

Lu ingat orang2 UMNO semua hensem macam Tom Kurus ke?

Tanpa Nama berkata...

Sang sembab ni senang kalau nak lastik, lastik pejam mata pun boleh kena..

Siap sediakan anak-anak dengan lastik... kalau nampak depa masuk kampung.. halau dgn lastik.

Tanpa Nama berkata...

hehe..kita makan beras mesir, gas dari iran, air dan dari saudi, miyak masak dari tunisia, gula dari libya, minyak dari bahrain,ayam dari angola, susu dari yaman...semua negara tersebut sedang bergolak jadi penawaran tidak dpt mengatasi permintaan global yg tiggi itu sebab harga meningkat dan dijangka terus meningkat...senangla jd menteri..akupun boleh!!!cuba gaji korang tu bayar sendiri duit petrol, makan, tol, telefon, org gaji, pengawal, drebar, kereta, hotel, tiket k/trbg dll...tegok cukup ke tidak nk hidup kt bumi mlysia ni??? kepala hangguk betul!!!

aidono berkata...

eh.. eh pandai pulak kata dipengaruhi suasana global... kesian makcik felcra @ felda.

Dalam kempen ubn kata harga getah/kepala sawit naik sebab ubn pandai perentah.. apa punya turrrr le statemen macam ni

Tanpa Nama berkata...

bukan sahaja gemok dan bodoh, leher pun tak ada memang serupa b***...kah..kah.

piut ngah layor berkata...

kalau ternakan gemok dah kira baguih...tapi kalau oghang obes ni dokter kabor penyakit senang hinggap,
3 serangkai tu 'kwn baik' pada org2 camni.tapi kalu duit byk boleh beli ubat @ jumpa dokter pakar..blh sembuh punyer...kecuali penyakit 'bodoh' tu kalah ler teman..dokter pakar mcm maner pon 'tak dapek nak nolong'!