Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 6 Mac 2011

SATU LAGI MENTERI BANGANG



YANG INI MESIR TAK ADA



nota:
salah satu cara gerombolan
ambil duit rakyat ialah dengan
saman ekor

ini telah jadi satu industri yang besar
pada hal ada saman atau tak saman
harga minyak petrol masih mahal
kah kah kah


PERGOLAKAN POLITIK ASIA BARAT TIDAK SAMA SISTEM POLITIK MALAYSUIA : MUSA AMAN – beita hairan

MERLIMAU: Pergolakan politik yang berlaku di negara Asia Barat tidak sama dengan sistem politik yang berlaku di negara ini, kata Ketua Menteri Sabah, Musa Aman.

Beliau yang juga Ahli Majlis Tertinggi UMNO berkata, kepincangan yang berlaku di negara itu tidak mempunyai persamaan dengan negara ini, selain suasana hidup rakyat di sini adalah dalam keadaan aman dan damai.

Katanya, negara ini mempunyai sistem demokrasi yang mengikut landasan sebenarnya dan hubungan baik antara pemimin bersama rakyat sangat diberi perhatian.

“Negara kita tidak sama dengan negara di sana (negara Asia Barat) kerana hidup di sini begitu aman sekali. Hubungan yang rapat antara pemimpin dan rakyat sudah terjalin sejak sekian lama kerana pemimpin di sini selalu turun padang bertemu rakyat.

“Kita mempunyai sistem demokrasi yang dilaksanakan dengan betul seperti sekarang ini kita menghadapi pilihan raya kecil di Merlimau dan Kerdau yang menunjukkan kita di sini mempunyai sistem demokrasi yang berparlimen,” katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..KETUA MENTERI BANGANG…. kah kah kah..

kah kah kah…NASIB BAIK BANGANG BUKAN PENYAKIT BERJANGKIT…. kah kah kah..

woit… MEMANG TAK SAMA TAPI SERUPA… kah kah kah..

kah kah kah… DI MALAYSIA LEBIH TEROK DAN LEBIH ZALIM… kah kah kah…

kah kah kah… DI MESIR DARURAT HANYA 30 TAHUN…. kah kah kah..

kah kah kah…DI MALAYSIA DARURAT SEMENJAK TAHUN 1948 …. kah kah kah..

kah kah kah… DI MESIR MUBARAK TIPU PILIHANRAYA…. kah kah kah…

kah kah kah…DI MALAYSIA PILIHANRAYA DITIPU.... kah kah kah…

nota:
bangang tak baca bagaimana
akhbar gerombolan menipu kes tanah
ini sama macam mubarak buat kes untuk
ikhwan musliman di mesir

19 ulasan:

piut ngah layor berkata...

cuba kita sama2 pikir kan apa tujuan asal ops sikap?skrg plk dah jadi camne?tgk accident nye sama je tiap kali ops sikap @ musim raya tapi saman nye yg meningkat.tiap musim raya je kutip duit macam tahan lukah @ belat je dah tentu dapat ikan nye....renung2 kan lah.

Hidup Sihat berkata...

saman ekor penipu.
http://www.youtube.com/watch?v=wLQ_BA96hhY

Hidup Sihat berkata...

aaaa

opisboi berkata...

ada ke mentri bn kat malaysia yg tak banggang?

Tanpa Nama berkata...

Bodoh menteri, memang la sama, sana pakai bahasa arab, sini pun pakai bahasa arab, tengok perkataaan arab yang ada kat Malaysia.

Mahkamah, Isnin, Selasa, Rabu, Khamis, Jumaat, Sabtu, Ahad, Solat, Halal, Masjid dll..

Tanpa Nama berkata...

kalau zaman budak2 dulu aku lastik saja kepala menteri yang bangang tu..

zaman tua2 begini.. kita kejalanraya saja lah..halau menteri3 yg bangang.

Tanpa Nama berkata...

Universiti di Mesir..pendidik cerdik pandai dan ulamak tunggu 30tahun untuk berdemo...

Di Mesia..pendidik duduk diam-diam..anguk-anguk ..geleng-geleng..bodek-bodek...ujung bulan gaji masukkk....

Jadi Menteri dah 40 tahun..tahap bangang macam mangkuk jamban..Muka macam punggung... ..bodoh pulak tu..makcik felda nak ditipunye....

Tanpa Nama berkata...

aku dah kumpul 26 saman ekor,HOI semua rakyat malaya, jangan cakap jer berapi macam cibai tapi penakut! aku takkan bayar saman2 tu,daripada bayar saman ribu riban baik aku beli beran dan nombor ekor.... mana2 manusia yang kurang ajar (lari lebih dah laju) kita pakat semua jangan bayar , biar menteri kebuluran. sial punya pdrm ikut cakap menteri bodoh yang diangkat oleh rakyat bangang. kalau x baya lebih2 pon kena senarai hitam, bukan kena paksa ceraikan isteri talak3 atau dicabut nyawa, apa da hal! kalau xleh renew lesen memandu n cukai jalan, jangan renew, bukan salah kita, dorang yang xnak terima. kalau dah pakat suma pembangkang + suku gerombolan xder lesen depa boleh wat pa? geng gerombolan lagi suka kalau menda ni dilaksanakan, pasal depa suma kaki sengkek!

BuluhPerindu berkata...

aku memang tak puas hati dengan saman ekor, tahun lepas dalam bulan 10 aku bawak kete di lebuhraya karak, tak juga laju dalam 112km sejam, terlebih sikit jangkaan aku...tapi bulan 11 dapat saman ekor katanya aku bawak kete lebih 12km sejam, kat tempat tu 90km je sejam...setahu aku tak ada pulak papan tanda yang tulis 90km sejam...aku jadi pening..lojik ke tengak kita bawak 110km sejam tiba2 jumpa 90km sejam..nak kena brek mengejut tu..gila punya peraturan...

Tanpa Nama berkata...

menteri bangang macam ni pun banyak kat arab dan mesir sana

sama
serupa

yg tak sama cuma
sini cakap melayu
sana cakap arab

BuluhPerindu berkata...

aku tak setuju dengan saman ekor ni..memang tak puas hati. dalam bulan 10 tahun lepas aku melalui lebuhraya karak dan tak pasti betul ke tidak aku bawak selaju itu, dalam bulan 11 dapat saman ...112km sejam, katanya akau terlebih 12km/sejam. ada logik ka kita tengah bawak kete 110km/jam tiba2 jumpa 90km/jam tak kan nak kena brek...ada ka macam tu lebuhraya dari 110 ke 90km/jam..saja je nak kenakan rakyat...pas tu betul ke aku bawak 112 masa tu..atau depa main tembak rambang je..kita bukan ada bukti apa2 pun, tahu2 sampai saman kata kena bayar..kalau tak bayar tak boleh buat roadtax...bangang punya peraturan...

cicit ngah layor berkata...

Memang ler asia barat dgn malaysia tak samer.Tapi tak samer dr segi pertuturan ajer,maknernyer samer.Rasuah,menipu,zalim dan menekan ghakyat tu ader disaner dan disini.Ha ha ha..tentang zalim tu,cakap disaner dgn disini samer makner gamaknyer.Menteghi ni,kalau ndak bercakap cagher bangang,kener ler masok dlm zoo sbb yg dalam zoo tu semuernyer ader otak tapi tak bulih ber pikior.

Non-Governmental Individual berkata...

SEBELUM DIJATUHKAN, MUBARAK KATA KEADAAN DI TUNISIA TAK SAMA DGN DI MESIR..

Non-Governmental Individual berkata...

DI LIBYA, GADAFI BAYAR MONITOR GRUP UTK BAIKI IMEJ GADAFI DI BARAT.

DI MALAYSIA, NAJIB BAYAR APCO, UTK TUJUAN YG SAMA.

==========================

Tapi Gadaffi byr $3m, najib byr $20m! sebab gadafi lebih pandai negotiate.. hehe

Tanpa Nama berkata...

woit piut ngah layor
kamu ni ade kene ngene ngan cicit ngah layor ye
asal bahase deme idak pekat peghaknye?
kah kah kah kah
macam2 org la kat TT nih
kelakar

kuta kute berkata...

bagi ko ngan puak2 ko mmg la aman damai..sumanya free ( atas angin )..
nak mabuk free, nak pompuan free, nak mkn free, isi minyak keta pun free, masuk konsert lady gaga free..
yg merase perit kami, golongan bawahan..bodo cam lembu..

anak-perak-online.net berkata...

kita sebenarnya tak layak digelar negara ketiga pun....






Visit us on http://anak-perak-online.net/

Tanpa Nama berkata...

DIDI KOTA BELUD BERKATA.........HAHHAAAA...HAAHAA....MUSA AMAN PUKIMKKKKKKKKKK.SEBOK KAT MERLIMAU...SEBOK KAAT KERDAU...HOI POKEMAK......URUS SABAH DAHLAH.....SABAH MANA ADA HIGHWAAY...BILA MASA NAK KENA SAMAN EKOR......MACAMNILAH MR.POKEMAK....BUAT DULU HIGHWAY CANTIK-CANTIK DAN PANJANG-PANJANG KAT SABAH...BARU KITA STORY SAMAN EKOR...ATAU AMAN BEREKOR....KAKKKAKKKAKKKKAKKK.PUKIMAK PUNYA KETUA MENTERI.

piut ngah layor berkata...

tanpa nama 6mac 3;07pm...mmg le tman ni piut ngah layor,so cicit dia pak sedare teman le...teman ni kira2 mude lagi xde le pekat sgt peghak nye mon teman ni ngaji sampai 5 tingkat. ...die dah keras lidah nye dah x blh ubah.tp pendirian dia mmg dah ubah x le mcm makcik-pakcik felda...hahaha