Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 7 Oktober 2011

SURAT PEMBACA UNTUK YB PAKATAN





SALUT UNTUK ARWAH




NOTA:
apakah jika dr lo lo
masih hidup - apa yang berlaku
di parlimen 2 hari dulu akan
terjadi?





SURAT UNTUK YB PAKATAN YANG GAGAL MENGUNDI AJENDA KG BARU


lihat dan baca
suara dan kemarahan
ini suara dan kermarahan
anak anak muda

para yb dari pakatan rakyat waspada!




MAMPUS HABIS MELAYU !

By Anonymous on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/7/11

Tukar tiub mana senarai yang tak datang???
By sharif ali on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/7/11

Celakalah pemimpin melayu yg tak hadir dalam hari yang sangat penting dalam sejarah ni..celaka celaka celaka...politik sampah semua sama saja..jangan sebut lagi nak mebela nasib rakyat ..celaka celaka celaka. nama saja melayu..
By Anonymous on TER KINI TER NOEW SEJARAH BAGAIMANA KAMPONG BARU... on 10/7/11

Kah kah kah.. Aku tertipu rupanya.. Bravo pada 28 MP PR... Anda memang lahanat...
By Anak Jati Kelate on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/7/11

Bye bye to DSAI, Hadi Awang, LKS, LGEng....sapa yang tinggal?
By Anonymous on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/7/11

ini benda yang betoi2 mengecewakan. saya harap encik TT dapat panjangkan kepada pimpinan PR supaya semua ahli parlimen nih hantar surat tunjuk sebab kepada kita rakyat!
By kita on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/7/11

bahagianya raja bersiong......dah nasib melayu ......dah resam melayu,cakap tak serupa bikin....ketuk dulang paku serpih,mengata orang kita yg lebih....sedarlah mp pakatan langit tak selalu cerah....malulah dengan anak cucu....makan gaji buta.....kalau gerombolan yang buat dah resam mereka jahil....mp pakatan pun sama .lepas ni raja bersiong dah boleh ber-kira2 berapa billion dia boleh dapat dari cukong.....makan tak abis bro....hari ini raja bersiong paling bahagia.....
By haq on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/7/11

tahu tak pasal apa,pakatan tak mampu tawan putrajaya......pasal ini la......kalau perangai mp pakatan masih macam ini lebih baik gerombolan yang memerintah....memalukan !!!!! cakap pada gerombolan itu salah ini salah sendiri punya salah bagaimana...??????? pasal la tuhan tak bagi ke putrajaya ....perangai mp pakatan pun sama bengong.....renung2kanlah wahai mp pakatan....andai kamu ingin berkhidmat...atau kamu sama saja dengan mp gerombolan.....ingin memenuhkan tembolok sendiri....
By haq on TER KINI TER NOEW SEJARAH BAGAIMANA KAMPONG BARU... on 10/7/11

ambik pi je laa, buat mcm mana pun depa akan ambik jugak, kuasa semua ada kat tangan depa, kuasa depa rakyat bangla dgn indon kot bagi, rakyat mesia buat apa? kg baru ni pun bnyk sangat benda tersirat, takpa la biar puak umngok ambil dulu, klau jadi tukau krajaan PR teruskan je laa, lembu punya susu, sapi dapat nama hehehehe... biar TT jadi ahli pelirmen plak, lawan nazris the bonsorrr kat sana hehehe...
By Anonymous on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/6/11

Mohon maaf TT Ada ke undi belah bahagian sebelum ni dimenangi PR? Cuma bertanya Apapun MP PR yang tak hadir wajib jawab kemana mereka semasa tu
By Anonymous on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/6/11

kg baru lingkup bukan krn MP gerombolan tetapi MP PAKATAN
By Anonymous on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/6/11



Yang tak hadir tu, ikut Johari Abdul pergi tengok Video Sex. Bagitau Johari, pru-13 nanti di akan tumbang di Sg Petani. Jangan berangan nak jadi Menteri atau Tim Menteri jika PR menang PRU13. Ini maklumat sahih dari Blog Beruk Ketawa...kah kah kah
By Anonymous on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/6/11

Yang tak hadir tu, ikut Johari Abdul pergi tengok Video Sex. Bagitau Johari, pru-13 nanti di akan tumbang di Sg Petani. Jangan berangan nak jadi Menteri atau Tim Menteri jika PR menang PRU13. Ini maklumat sahih dari Blog Beruk Ketawa...kah kah kah
By Anonymous on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/6/11



mak oooiii...apo kono ngan yb pakatan nih, nampak sgt korang nih x serius nak bela rakyat. bak kata TT, kalau yb BN tu x heran lah sbb dh tentu hampeh tahap cipan. kalau mcm ni, selamanya lah umno-bn jajah malaysia
By Anonymous on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/6/11

MP umno+BN telah lama sudah menjadi BARUA CUKUNG,setiap projek yang menguntungkan cukung UMNO mereka akan sokong, itulah bila terang lagi bersuluh bahawa MP Barisan NATIONAL hanya pentingkan/ membela cukung sahaja.

seluruh rakyat kg. Baru sentiasa ditindas oleh pemimpin umno untuk kepentingan cukung dengan mengunakan kuasa mereka. bukan pekara baru UMNO+BN rampas tanah orang MELAYU, cukung dan kroni termasuk pemimpin umno yang kaya dapat habuan dan komisen sehingga mereka menjadi gulungan kaya raya ELIT UMNO sahaja. kanapa MP BN tidak mengundi menentang untuk kepentingan penduduk kg BARU.
By Anonymous on TER KINI TER NOEW SEJARAH BAGAIMANA KAMPONG BARU... on 10/6/11

Sebab mereka semua sebuk macam menteri.. ni yg menyampah melihat gelagat pemimpin pakatan ni, fe'el sam macam MP Be End.. makan gaji buta
By Anonymous on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/6/11

Hoi orang politik...F*** YOU!!
By Anonymous on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/6/11

Nasib baik aku undi tian chua...
By Anonymous on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/6/11

Nasib baik aku undi tian chua...
By Anonymous on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/6/11

anwar ngan zul bisul tadak...kahkahkah kita jgn pangkah depa..kahkahkah
By kepala b.... on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/6/11

kuala krai ada, kota bharu ada, pasir puteh ada.... bachok mana? mana bachok ...rumah bukit mahkota punya dekat!!!! celaka 7 keturunan YB makan gaji buta... tak kan dah naik haji dah.... woi pergi haji pon haram ,dgn duit haram... ceramah berdegar-degar cakap gerombolan makan duit rasuah, komisen lah ... aku nak surat tunjuk sebab kpd pengundi,penyokong PAS ... aku undi suruh masuk parlimen ,
By salman faris hamat on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/6/11

kecewa plak rasa bila bgn jdnya...
By Anonymous on TER KINI TER NOEW SEJARAH BAGAIMANA KAMPONG BARU... on 10/6/11

tugas wakil rakyat bukan nya datang majlis lenggang perut. bukan merenjis pengantin. bukan melawat mangsa bencana. bukan mengagih bantuan. kalau nak buat boleh juga, sampingan je la. tapi BN yang memerintah 54 tahun telah menjadikan amalan ini satu budaya. kita terperangkap dalam budaya ini. kalau tak mengikut budaya ini akan dikata wakil rakyat sombong!
By DX on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/6/11

Mana dia izzah, anwar, lim kit siang, karpal, gobind, nizar, khaled ibrahim? Adoi! Ape diorang ni buat? Belasah je diorang ni bro TT. Jgn plak ckp BN buat u turn cpt2 luluskn akta tu secara mengejut time diorang takde! Ckp jelah yg benar pegi mana! Hari sedih utk org kpg baru!
By Anonymous on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/6/11

Akta untuk merampas Kampung Bahru di bentangkan oleh menteri menteri BN di parliamen. Di bawah adalah senarai YB PR yang hadir. Kepada mereka yang di dalam senarai di bawah diucapkan SYABAS dan TAHNIAH. Pas : P8 : Pokok Sena - Mahfuz Omar P24 : Kubang Kerian - Salahuddin Ayub P12 : Jerai - Mohd Firdaus Jaafar P11 : Pendang - Mohd Hayati Othman P13 : Sik - Che Uda Che Nik P111 : Kota Raja - Siti Mariah Mahmud P31 : Kuala Kerai - Mohd Hatta Ramli P108 : Shah Alam - Khalid Abd Samad P23 : Rantau Panjang - Siti Zailah Muhd Yusoff P21 : Kota Bharu - Wan Abdul Rahim Wan Abdullah P28 : Pasir Puteh - Muhammad Husin P101 : Hulu Langat - Che Rosli Che Mat P7 : Padang Terap - Mohd Nasir Zakaria PKR : P115 : Batu - Chua Tian Chang P99 : Ampang - Zuraida Kamarudin P53 : Balik Pulau - Mohd Yusmadi Mohd Yusuff P98 : Gombak - Mohamed Azmin Ali P104 : Kelana Jaya - Gwo-Burne Loh P10 : Kuala Kedah - Ahmad Kasim P82 : Indera Mahkota - Azan Ismail DAP : P65 : Ipoh Barat - M. Kulasegaran V. See more...
By gengjahat on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/6/11

Dsai pun xde.
By Anonymous on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/6/11

Bro.siarkan nama MP Pakatan Rakyat yang tidak hadir tu jika dipilih untuk bertanding lagi kita anggap mereka calon UMNO atau BN. Kita buktikan kuasa rakyat yang sebenar nya. Hanya yang sahih duduk dalam wad ICU sahaja yang boleh di pertimbangkan kembali. Ini lah Wakil Rakyat puki mak nama nya.
By Nostalgia abkk on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/6/11



woi mp haram jadah pR...skrg ni lu org lebih kurang mcm umporno pnye perangai..kahkahah
By Anonymous on TER KINI TER NOEW SEJARAH BAGAIMANA KAMPONG BARU... on 10/6/11

http://ustazthrash4u.blogspot.com/2011/10/perarakan-ke-tokong-sayuq-ahmad-bashah.html << kahkahkah.. bakal mb kedah...
By Anonymous on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/6/11

Nasib baik naset naka ada... Aku undi hang lg pru 13 ni
By kroos on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/6/11

Terdedahlah sudah siapa yg tidak datang kerja pada hari itu. Tapi yang peliknya kenapa pakatan rakyat yang mengusulkan undian dlm keadaan ramai pihak pakatan rakyat tak datang kerja? cuba cerita banyak.
By luv_ima on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/6/11

dulu 13 mei 1969 .... adalah diberitakan "melayu dihalau dari kl", itu kata kata oleh "CINA" .... maka kecoh satu negara ... menyebabkan dharurat ..... sekarang "TOKOH TOKOH MELAYU sendiri" membawa usul untuk dijadikan "UNDANG UNDANG" .... seolah olahnye berbunyi begini "MELAYU BERAMBUS LAH KAMU, DARI kampong baru, walaupun TANAH YANG BERGERAN TULIN" .. TANAH YANG DIANUGERAHKAN OLEH PEJUANG MELAYU MASA ITU 'DATO HARUN' ... KESIAN DATO HARUN ... JASA MU TAMAT SETAKAT ITU SAHAJA ... DIPANCUNG OLEH RAKAN MU SENDIRI,

yang rakus dan tamak haloba, tak cukup duit PETRONAS, di liwat dan dirogol, kini tanah kg baru pulak diliwat dan dirogol, yang sebelumnye di robek dan dihimpit disana sini .... entah le ... wahai pejuang yang berjanji untuk mempertahankan hak rakyat ... sesungguhnye "kamu lah petualang" ... tapi jangan risau, sesungguhnye sejarah ini akan dinilai nanti oleh generasi kemudian, sebagai "kamulah pejuang" sebagaimana Gerombolan di "NOBAT" sebagai "pejuang kemerdekaan sekarang See more...
By Anonymous on TER KINI TER NOEW SEJARAH BAGAIMANA KAMPONG BARU... on 10/6/11

bro kalau mp ni datang pun kalah juga undi.. kita tak boleh salah kan mp2 ni salahkan pada rakyat yang memilih beginila jadinya kalau jadi minoriti dalam parlimen.apa jua akta yang dibentangkan tak kan dapat ditentang.gerenti lulus kepada bro2 kampong baru... HARD TO SAY I'M SORRY pru13 pastikan PR ke putrajaya
By Anonymous on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/6/11

Bangsat punya ahli parlimen pakatan rakyat yang ponteng persidangan dewan parlimen!!! Tukar Tiub, sila senaraikan pula nama2 ahli2 parlimen yang ponteng...
By Anonymous on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/6/11




semua KENYANG..... tak larat nak mangkit.. tidoq lagi bagus kampong baru.. ooops lupa la
By sarip dol on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/6/11

Anwar Ibrahim,Hj adi,Karpal,lim kit siang pengkhianat perjuangan rakyat.Dah dipilih mewakili rakyat apa kes utamakan hal parti lancau korang pulak.bodoh punya beruk.
By Anonymous on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/6/11

mana pergi semua kepala-kepala 3 parti ni. takkan tengah tido kat rumah. memang sah nak kena boikot diorang ni. tak kira lah sesibuk mana pun dia, amanah rakyat tu lebih utama dari yang lain. memang betul kata tukar tiub, diorang semua ni memang layak dipanggil haprak. ingat salah seorang dari yang x hadir tu, aku yang undi ko semenjak aku pandai mengundi. paham!!!!
By Anonymous on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/6/11

ala sorry... elizabeth wong hanyalah DUN... p/s: akan diupdate kemarahanku!
By Revolusi_Malaysia on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/6/11

mana YB2 PR yang lain? p***k betul laa.. orang pilih suh duduk dalam parlimen bukan b*****n kt bilik hotel !!
By Anonymous on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/6/11



Bhai TT... Nampak sangat yang lain macam tak berminat nak jadi Wakil kepada Rakyat... So... kita ucapkan swadeekap jer kat depa... sayonara la...
By C++ on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/6/11

"the world will not be destroyed by those who do evil, but by those who watch them without doing anything" - Albert Einstein
By Non-Governmental Individual on TER KINI TER NOEW SEJARAH BAGAIMANA KAMPONG BARU... on 10/6/11

anak beranak singh pi mana??? nuar braheng??
By Anonymous on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/6/11

ok cun. aku punya yb ada. one vote for you in next GE yb salahuddin. sekarang kita nampak yb PKR yg paling malas nak gi parlimen.
By mek on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/6/11

aku kecewa sebab salahuddin membela orang kg baru! kahkahkahkah... moga-moga dia terus buktikan aku terus silap! (vote aku kembali pada salahuddin) azmin ali bos aku, sib baik tak mengecewakan aku! yang tak pegi cam cibai! mana anwar ibrahim? mana lim guan eng? haji hadi mana? kit siang mana??? elizabeth wong mana? khalid ibrahim mana? tiga2 malaun ni tak datanggggggggggg!!!!!!!!!!!!! nurul izzah mana? kat mahkamah lagi ker? MP kuala terengganu datang? celaka laaaaaaa woiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! p/s: nanti aku update lagi kemarahan aku!
By Revolusi_Malaysia on TUKAR TIUB PEMECAH BERITA on 10/6/11

mana nama pundek2 tu TT? tak sabar nak tau ni!
By Revolusi_Malaysia on TER KINI TER NOEW SEJARAH BAGAIMANA KAMPONG BARU... on 10/6/11


27 ulasan:

pejuangganjil berkata...

MP daripada DAP paling ramai tak ada ini,mohon surat tunjuk sebab daripada semua ahli parlimen yg terlibat.

Tanpa Nama berkata...

Mana dia MP DAP???
Kalau bercakap tentang kepentingan semua rakyat.
Kalau soal HUDUD bukan main lagi bising kecoh.
Bila pasal 7 eleven jual beer dan rumah urut dengan Amoi DAP adalah juara utk perniagaan amoi.
TAPI bila hal orang Melayu Kg Baru kenapa Karpal Singh dan DAP tak mengundi?
Ini isu besar. Mungkin Cukong Cina dah bela semua MP DAP sama macam dah beli seua MP UMNO kot???

Tanpa Nama berkata...

Lepas ni.... utk PRU 13 mari kita ramai2 tolak semua MP durjana yg telah menggagalkan usaha dr lolo (Kg Baru)selama ini.... hanya yg betul2 memperjuangkan nasib rakyat cuma blogger2 cikai ni jer.... Utk pru 13 nanti mari kita angkat Tukartiub, Albanjari, Pak karamu, A. samad Said, Pyan Habib, Ronasina, Pak Bakaq dan yg seangkatan dgnnya..... hanya mereka2 inilah yg nampak bersungguh nak bela dan memperjuangkan nasib rakyat....

Tanpa Nama berkata...

melayu umnolah yang kenyang lepas ni..umno suka kg baru dijual..

Tanpa Nama berkata...

Dah la tu..Semua cakap pandai.Yang duk kutuk2 ni, dah penah pi ngundi blom?

Tanpa Nama berkata...

Mana dr nasir? Kata sosialis.

Tanpa Nama berkata...

HUH!!!
AKU INGAT GEROMBOLAN AMENO JA YANG BANGANG!!
RUPA2NYA GEROMBOLAN PAKATAN PUN TURUT SAMA NK JADI BANGANG!!!
WOITT... DUIT ELAUN MP TU DARI SAPE??
WOITT DUIT ELAIN SAMPAI RM10K TU TAK CUKUP2 MAKAN KA BULAN2??
WOITT... UNDI KORANG TU DARI SAPA??

WOITT JANGAN JADI BANGANG!!!

Tanpa Nama berkata...

-rasenye xde sorang pun mp pr yg tgl di kg baru, sebabkan itu la mereka x kesah jika kg baru trgadai or x..perjuangan kg baru bg mereka hnyalah political mileage mereka, utk dijadikan bahan kempen, utk dijadikan publisiti utk parti n diri msing2..

-ape2 pun yg susah, yg menanggung derita, yg melukut ditepi gntang ttp rakyat biasa,ahli parlimen yg dilantik baik pembangkang or kerajaan, ttp untung..dapat pencen sampai mampus, dpt pengecualian cukai, dpt AP utk beli keta yg best2 dr luar negara, dpt kawin ngan anak dara ramai2, dpt kontrek segera, dpt mengkayakan anak bini n sedara mara dan mcm2 lagi..

-masih nk mengharapkan org yg berada dlm keadaan yg selesa(kehidupan,ekonomi,sosial) utk membela /berjuang bersungguh2 demi rakyat bawahan?..mngharapkan org kaya membela org miskin?..kahkahkahkahkah...

-ape pilihan yg kite ada?..

Tanpa Nama berkata...

cukong tetap cukong... cukong gerombolan=cukong pakatan.

Revolusi_Malaysia berkata...

Nizar datang tak? Dulu siap2 bersidang bawah pokok! cibaiiiiiii ahhhhhhhhhhh!!! Husam musa?

Macam mana YB-YB Pakatan ni nak tau kita tengah marah?

Cam mana nak bagitau diorang?

Ada sapa bole sampaikan?

Cammana nak sampaikan?

Mesti nanti cakap, guna saluran yang betul.

PUNDEKKKKKKKKK LAAAAAA!

Tanpa Nama berkata...

diorg p court la. kes perbicaraan liwat. lupa ke?

Tanpa Nama berkata...

Politik,aku tak suka politik,aku hidup dr 80an 90 an dan skrng tahun 2011, semuany sama, politik tetap politik..kotor,cuma fikir nk penuhkn perut sendiri, hahaha..cukuplah menjerit kt mikrofon tu smpai nk pecah sound speaker..

P011 Pendang berkata...

Tahniah untuk MP Pendang sebab tunaikan amanah rakyat. Teruskan perjuangan.

Tanpa Nama berkata...

ada beberapa hal:
1. melankoli sejarah (bahana memori yg payah disisihkan)
2. kemajuan rasional (lu faham le)
3. yb PAS yg peka (tak termasuk hadi!status ulama mulia tempatnya)
4. gerombolan sah zalim (yg ini memang melayu tak mampu faham!)

hikmahnya: pilih siapa yg amanah dgn janji dan perjuangan.

bermakna: UMNO, DAP dan KeAdilan boleh dihumban ke laut!!!!parti sekular pelaknat hukum!

gantikan dgn abg kita TT dan pyan habib kah kah kah kah kah. serius bro!

Tanpa Nama berkata...

IWAN FALS 'ASIK NNGAK ASIK' :

Dunia politik penuh dengan intrik
Cubit sana cubit sini itu sudah lumrah
Seperti orang pacaran
Kalau nggak nyubit nggak asik

Dunia politik penuh dengan intrik
Kilik sana kilik sini itu sudah wajar
Seperti orang adu jangkrik
Kalau nggak ngilik nggak asik

Rakyat nonton jadi supporter
Kasih semangat jagoannya
Walau tau jagoannya ngibul
Walau tau dapur nggak ngebul

Dunia politik dunia bintang
Dunia hura hura para binatang
Berjoget dengan asik

Dunia politik punya hukum sendiri
Colong sana colong sini atau colong colongan
Seperti orang nyolong mangga
Kalau nggak nyolong nggak asik

Rakyat lugu kena getahnya
Buah mangga entah kemana
Tinggal biji tinggal kulitnya
Tinggal mimpi ambil hikmahnya

Dunia politik dunia bintang
Dunia pesta pora para binatang
Asik nggak asik

Dunia politik memang asik nggak asik
Kadang asik kadang enggak disitu yang asik (katanya)
Seperti orang main catur
Kalau nggak ngatur nggak asik

Pion bingung nggak bisa mundur
Pion pion nggak mungkin kabur
Menteri, luncur, kuda dan benteng
Galaknya melebihi raja

Raja tenang gerak selangkah
Sambil menyematkan hadiah

Asik nggak asik / Politik

Asik nggak asik / Politik

Asik nggak asik

Asik nggak asik

Tanpa Nama berkata...

Namai cibai untuk MP PR yg xdtg dan namai cibai jugak kpd MP BN yg menyokong...

Tanpa Nama berkata...

Tuan TT adakah Akta Kg Baru secara tiba-tiba disebut apabila Gerombolan tengok ramai MP PR yang tak hadir.
Soalan bodoh dari aku yang tengah bengang.

Tanpa Nama berkata...

walaupun pahit...nampaknya umgokputra cuba menangguk air keroh nak serang balas ke atas PR...jgn mudah emosi...dieorg cuba nak cucuk dan mengkucar-kacirkan barisan PR...agenda tumbangkan umngok/bngok mesti diteruskan...bila PR menang...taula nak mengajar species2 penghisap darah rakyat...

Tanpa Nama berkata...

rileks bro semua jgn marah sangat mesti ada jln lain semua ada hikmahnyer kita buat bersih 2.5 utk kampung baru

Azeezi @ Sunan Hayat berkata...

Aku dah cukup muak dengan penyokong PR (konon) yg hanya menyalak bila nampak peminpin PR macam x buat kerja.. Oit.!. kowang tu wat kerja sangat ke untuk menangkan PR.?. Apa kowang dah buat sekarang ni BN tengah plan penipuan PRU-13 besar-besaran.?. Bila BN dah buat naya kat kowang., baru lah terpekik terlolong mintak bantuan YB PR.. Kowang ingat YB PR tu kuli kowang ke.?. Anggap je la musibah yg kena kat kowang tu kafarah kowang dulu yang bermalas-malasan turun padang bantu PR mendepani PRU-12.. Kalo tak insaf jugak., pi mampus lah kowang.!.

Penanggah berkata...

x pernah tengok TT berangin camni.. mngkin ini namanyer real politik..

Tanpa Nama berkata...

umngokputra cuba menangguk air keroh...umngokputra guna nick tanpa nama...dgn aku2 skali...wakakaka...

raja abd aziz berkata...

assalam.pada aku menyalahkan Pakatan dalam isu ini adalah tidak adil...kite semua maklum kerajaan akn buat ape saja untuk "ngap" kampong kampong baru...tak dapat telinga tanduk mereka pulas.telah banyak contohcontohnya.mereka umpama durian,menggolek dan digelek timun juga yang luka...takkan titik peluh pemimpin sebelum ini mempertahankan kg baru dinafikan...kepada penduduk kampong baru PASTI ADA JALAN LAIN........

Abu Safwan berkata...

kpd MP2 PR yg tak hadir & tak undi membantah: ENGKORANG MEMANG SIAL & CELAKA!!! LETAK JAWATAN & BERAMBUS SEKIRANYA TAKDAK COMMITMENT!!! BABI LA ENGKORANG!!! HARAM JADAH!!!PENGKHIANAT!!!

Tanpa Nama berkata...

tt & semua,

kini yg tinggal, hanyalah penduduk2 jati kpg baru sendiri utk lawan bee end. lawan-naik mahkamah turun mahkamah-tak kira berapa lama, jgn bagi setan2 tu ambil tanah org melayu.

apa lagi yg org melayu akan tinggal. geng setan kaya raya nak mampus memang la tak jadi apa, tapi kami2 ni yg hidup cukup makan saja apa nak jadi.

aku jarang pakai kata2 kasar, tapi kali ini, FUCK YOU la kpd mp pakatan yg tak dtg tanpa sebab.

Tanpa Nama berkata...

Lahanat la Lu bro.....ape peduli rang undang kg baru tu....biar diluluskan...org tahu sape dalangnya kan...Lu bantai mp pakatan watpe.....Lu la bodoh.....org nak menang pru 13.... Kalau menang, undang2 tu bole gubal balik atau dibatalkan with majority....Lu patut tau better than that.....nobody perfect, asshole.....that Includes YOU!
Thank you for making THEM happy!

Aku nak tengok Lu approve tak ulasan aku ni.

Tanpa Nama berkata...

Pasal Kg Baru pun nk bertekak..pegi mampus la...lantak la cukong nk ambik ke..nk jual ke...ada aku kisah..aku tak rugi ape2 pun...bukan nyer kg aku..kg aku kt Jolobu..!!!! KAHKAHKAH..!!!yg nk menyalak kt diorg buat per..cam anjing la korg nih..!!