Ahad, 2 Disember 2012

PARTI PUNDEK PUNDEK PANDAI BUAT AUTA







Pembangkang Terlalu Lemah, Gagal Menangi Hati Rakyat -Kayveas
KUALA LUMPUR: Komponen pakatan pembangkang terlalu rapuh hingga menjadikan Pakatan Rakyat lemah dan tidak berdaya memenangi hati rakyat sebagaimana Barisan Nasional (BN), kata Presiden Parti Progresif Penduduk (PPP)Datuk M.Kayveas.
"Mereka (pembangkang) berjalan di atas titi yang rapuh. DAP adalah musuh ketat PAS pada satu masa dahulu kini sanggup tidur atas bantal yang sama.
"Walhal yang satu memperjuangkan negara sekular dan satu lagi mencanangkan negara Islam dan hukum hudud. "Parti Keadilan Rakyat (PKR) menjadi orang tengah bagi memastikan DAP dan PAS tidak bercerai talak tiga. Ikatan yang cukup lemah ini dijalin hanya semata-mata utuk merampas Putrajaya," katanya.
Beliau berkata demikian ketika berucap di Perhimpunan Agung Tahunan PPP ke-59 yang dirasmikan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak di Pusat Dagangan Dunia Antarabangsa (PWTC) di sini, Ahad.
Kayveas berkata rakyat telah bosan dan muak dengan politik yang menjurus kepada fitnah peribadi sebaliknya rakyat sudah sedar akan kepincangan dan pendustaan pembangkang yang hanya suka menabur janji.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... CAKAP AUTA KELING MARAH.... kah kah kah..

kah kah kah... TUDUH RASIS LAAA.... kah kah kah..

kah kah kah...TAPI INI LAH PERKATAAN YANG TEPAT... kah kah kah..

kah akh akh..INI LAH KONSEP YANG AFDAL... kah akh akh..

kah kah kah..... ATAU PUN BOLEH DI GANTI  BARU?.... kah kah kah....

kah kah kah...AUTA KELING DI GANTI DENGAN ATU MADEY... kah kah kah




---------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tarak bodek kalu calon tarak kasi, senantor pon tarak dapat, kira2 kasi jilat , kasi jek sekekt sama itu najibtunya..calon kasi masok

Tanpa Nama berkata...

bila pemilik parti hidup segan mati tak mahu bercakap, samy velu pun tergelakkk.

Tanpa Nama berkata...

Tanya keling giler mabuk todi tu kalau betul rakyat dah bosan dan muak dengan PR kenapa tak buat PRU cepat2... keling giler nak mampus..

Tanpa Nama berkata...

Bkn parti ppp ni je auta..parti umno pn lg kuat auta..ckp prtahan kn islam tp kuat mkn rasuah..elok ls terus kn usaha mnjadi munafik..

Tanpa Nama berkata...

POOOOOORAAAAHHHHH!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

sapa nak percaya kat pariah ni.Kalau jumpa pariah ni dan ular, pukul pariah ni dulu.Betul-betul auta keling. Patut hantar pariah ni balik kat India sama-sama ngan Madey pandy kutty.Kah..kah..kah.

DIDI KOTA BELUD berkata...

ekellllehhh.....ellleeeehhhh......besar SEBESAR KUMAN...ada hati nak lahab hati gajah......kasi kaviat jer dia ni...biar terperuk kat bilik fail beribu tahun...."....elllehhhhh...dok herang pong...nanti ambo coh lim guang eng..kito nok masuk DAP ....ELLLLLEHHHHH......" ahh itu pok baeng dengan biutnyer....( ko punya pasal lah tt,sampai sekarang aku mengigau kau buat diloque ibrahim ali macam tu.....TENGOK...dalam komen pun aku serap...PUI lah kau tt.....heheheeh)

voltan3457 berkata...

keling spesis macam ni bolehlah kita suruh dia berambus dari Malaysia..tak ada hasil pun