Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 2 Disember 2012

TOLONG HORMAT KEPADA SULATAN DAN RAJO










BERITA

Sultan Selangor Minta Peranan Baginda Sebagai Ketua Agama Tidak Dimanipulasi
SHAH ALAM: Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah bertitah meminta agar peranan baginda sebagai ketua agama Islam di Selangor tidak dimanipulasi oleh pihak tertentu yang hanya mahu meraih publisiti.
Sultan Sharafuddin bertitah, sebagai ketua agama baginda perlu memastikan agama Islam terus dihormati dan ditempatkan pada martabat yang tinggi dalam segala hal ehwal negeri.
"Semasa pertabalan beta sebagai Sultan Selangor, beta telah berikrar untukmemelihara dan menjaga nama baik agama Islam yang suci ini. Beta secaraikhlasnya ingin melihat institusi masjid menjadi penyumbang kepada kemajuan danpembangunan di negeri Selangor ini.



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


BIAR AMBO RORAK SINI

ya ampooooon ... betul tunku
ambo dah royak banyak kali
ambo dah beri nasehat

anak anak mudo  kito lagu ni
tak hormat pada rajo 
mereka lebih hormat pada rajo gopal
dan raj0 lingam

dalam face boook mereka kato macam macam
ambo nak royak segan
macam macam depa hino raja
ini anak muda kita
anak muda melayu

demo kato rajo ni ado yang suak judi bola
demo kato  ada rajo  dok buat gapo

demo tanyo pado ambo
rajo ni kejo gapo

laaaaa... ni pun demp tak paham
ambo royak
ambo terangkan rajo kito ini ketua agamo islaaaa

yang ni anak ank mujdo kito tak tahu
demo tak tahu yang rajo melayu ini
ketua agamo
demo ingat   rajo no duk chertong jkk

SIAP DIO KE MAMAT NI


------

2 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

nak komen takut kena tangkap,tak komen berdenyut denyut gelisahku.....ahhhhh...mana mana tt cakap,aku ikut sajalah....SENANG.....

mangchikla berkata...

dan yg terbaru dah sultan msk share buat gelanggang lumba kuda kat johore dgn billionaire singapore , daulat tuanku! daulat tuanku! daulat tuanku!