Sabtu, 14 September 2013

BARU SEKARANG SEDAR



Ibrahim Ali: Kekayaan Melayu perlu dipertingkat secara total

Datuk Ibrahim Ali (gambar) menyambut baik inisiatif terbaru kerajaan untuk memperkasa ekonomi orang Melayu dan bumiputera yang akan dilancarkan Najib Razak Sabtu ini.
Bagaimanapun, Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Kebangsaan (Perkasa) itu berharap kerajaan memastikan inisiatif ini dilaksanakan secara bersungguh-sungguh.
"Apa yang kita mahu ialah peningkatan kekayaan Bumiputera dan orang Melayu secara total.




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

woit..INI BARU BETUL... kah kah kah..

kah kah kah..MELAYU 60% .. APA PASAL MINTA EKONOMI 30 %... kah kah kah..

kah kah kah... PATUTLAH YANG 30% LAGI MEREMPAT.... kjah kah kah/...

JENG JENG JENG
JENG JENG JENG
JENG JENG JENG

woit... PUUUURKASA INI  KLIM BERJUANG UNTK MELAYU.... kah kah kah..

kah kah kah...PASAL APA TAK PERNAH  BISING HAL BAGLA?... kah kah kah..

kah kah kah..PASAL APA SENYAP PASAL MAT NIGERIA?... kah kah kah..

woit....  INI NGO MELAYU KE.?... kah kah kah

kah kah kah.. ATAU NGO NAK CARI PROJEK BUAT JAMBATAN... kah kah kah
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
---------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

macamana nak mempertingkat ekonomi orang melayu/ bumiputera kalu NGO melayu kerjanya cuma tau nak mintak tandatangan anwar ibrahim; buat tarian bontot dan melompat2 ala katak.

kepala butoh ke aper!!

Tanpa Nama berkata...

huhh....
org ramai kena pikir banyak kali kalu nak bagi projek kat kontrektor melayu.

takut runtohhhhhh!!

Tanpa Nama berkata...

lepas hujan, bunyi katak dah tak bermakna

Tanpa Nama berkata...

Atas sokongan dan dokongan yang diberikan oleh orang-orang Melayu dan Bumiputera, pada pilihanraya umum ke-13 baru-baru ini..., maka, .... pada hari ini..., kerajaan memutuskan untuk membuat satu anjakan besar bagi melaksanakan strategi-strategi serta pendekatan-pendekatan yang konkrit lagi tuntas.

"Kita namakan sebagai Majlis Pemerkasaan Ekonomi Bumiputera. Segalanya ini, kita perbuat, demi membela untung nasib orang-orang Melayu dan masyarakat bumiputera, dari dulu, kini dan selama-lamanya," katanya.

Anugerah Yang Maha Esa kepada Malaysia kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Kekalkan jurang politik melayu dan bangsa lain..baru melayu boleh naik..apapun elok dah sedar..jgn plak projek ni disapu oleh cukong cina melalui alibaba melayu..biar cina lapar dan berambus dari malaysia..depa kaya bukan pasal bijak atau rajin tapi pasai kuat tipu..dvd haram , pelacuran , arak, seludup, kongsi , rompak bank semua pasti ada dalang cina..

Barang asas cam hardware, perabut, handset, pc, electronik, gula, garam, tepung semua diborong dan dikontrol oleh cina...umno tido lena ngan wang sisa suapan cina selama ni..kalau melayu nak bisnes pasti pemborong cina jual harga mahal kasi bisnes melayu mampus cepat..bukannya melayu tak pandai bisnes tapi pasal rasist kuat kaum cina yg ingat dia tu pandai dan lain bodoh..

I bukan melayu tapi india..jgn sangka I ni kianat bangsa I sendiri..sebagai india I rasa melayu bangsa yg lebih berperikemanusian dari cina..I membesar di kg melayu dan keluarga I dilayan seperti keluarga mereka sendiri..susah senang 1 kg turun membantu..

Biarlah melayu naik bro..india pasti boleh hidup tanpa kelaparan bila melayu naik..orang india pasti lebih terbela dan diberi peluang berniaga dan berkerja di kilang melayu dari kilang cina rasist..tinggal kat malaysia tapi nak perkerja cakap mandarin..pukimak cina rasist..

Tanpa Nama berkata...

Perkasa ni NGO mat Nigeria dan mat bangla saja! Kah..kah..kah..