Jumaat, 4 September 2015

SATU LAGI PROJEK TIPU MELAYU





PROJEK TiPU 

MELAYU


RM2.6 bilion bukan derma biasa tapi ‘rasuah hebat’, kata ketua Transparency International


Meskipun pemimpin Umno mempertahankan derma RM2.6 bilion kepada  Najib Razak dan berkata ia bukan hal besar, Pengerusi Transparency International Jose Ugaz menyelar balik dengan menyatakan ia ada semua elemen dalam rasuah yang hebat.
Ugaz, pejuang anti rasuah antarabangsa berkata, ada 3 ciri dalam rasuah hebat, antaranya ia dilakukan individu berkedudukan tinggi dan berkuasa, membabitkan jumlah wang yang besar dan memberi kesan terhadap hak asasi manusia.
Dalam pembentangannya di Persidangan Anti Rasuah Antarabangsa (IACC) ke-16 di Kuala Lumpur semalam, Ugaz berkata RM2.6 bilion yang diterima Najib dalam akaun bank peribadinya adalah contoh rasuah hebat.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/rm2.6-bilion-bukan-derma-biasa-tapi-rasuah-hebat-kata-ketua-transparency-in#sthash.L0ptaKDK.dpuf

KAH KAH KAH
i have nothing
to add my lord
i rest my case
my lord
kah kah kah

BOPENG MUKA

---------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ooo...

baru cek tau...

Transparency International tu projek tipu melayu rupa-rupanya...

Cis! Bedebah punya Transparency International!

Projek tipu melayu rupanya kau!

Tanpa Nama berkata...

TT, ini kes berat. Tak ada yg lebih hina daripada tuan rumah yg dihina dalam rumah sendiri dan kampung halaman sendiri! Hinanya kau najib! Lebih hina lagi sebab takde yg pertahankan kau. Tok heng yg hina tu pun dah taknak bela engkau. Hehehe