Jumaat, 4 September 2015

KES RASUAH NAJIB






KES RASUAH NAJIB
Tuan jose ugaiz. Selamat datang ke malaysia darul rasuah. Kalau pm najib tak jawab jugak pertanyaan tuan hal duit rm3 bilion itu ( nilai dollar dah naik), saya cadangkan tuan buat satu resolusi agar pesalah2 tahap mega seperti pm najib ini ditahan serta merta untuk siasatan kalau dia jejak kaki di mana2 negara anggota tranparacy international untuk membuktikan cakap berdegar2 tuan2 mempunyai makna dan teladan.

 Tuan jose ugaiz. Kami rakyat malaysia semua sudah tahu itu duit hasil dia merembat dan menyamun macam2 dana negara serta tabung rakyat dengan menggunakan macam2 teknik pelaburan wayang kulit semata2. 

Tuan jose ugaiz. Pm najib memang guna duit rakyat itu untuk dana pilihan raya yang lalu. Terang2 dia bayar kepada pengundi. Tapi kami yakin tidak banyak mana pun. Bakinya yang berlaksa2 itu dia sapu cukup2 kerana akaun itu atas nama dia. Ikut suka dialah hendak buat apa pun. 

Tuan jose ugaiz. Tak lama lagi dia nak umum buat pilihan raya lebih awal. Dia nak guna duit berlaksa2 itu on KES RASUAH NAJIB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/3/15

-----------

4 ulasan:

Amuraria berkata...

KAH KAH KAH TERBAIK !

Tanpa Nama berkata...

Tuan TT, tengoklah muka2 penjahat didalam UMNO saperti Teuku Nan ,Keruak, Rahman Dahlan,Twitter Chief.DEPUTY IGP Ismail Sabri,AG Appandi,Shahril Samad TPM.Mereka2 ini mempunyai rupa paras yg huduh dan ugly. ALLAH melahirkan mereka di dunia ini untuk melakukan kejahatan.Tidak ada aura kebaikan di rupa paras dan muka mereka.AG Apandi, kalau bini baik dgn BIK MAMA pun hang tak payah pergi jilat buntut NAJIBGOR.Buat lah kerja dgn penuh amanah.tak payah keluar surat dari SPRM TANPA SIGNATURE UNTUK clear NAJIBGOR,hang ingat kami bodoh sangat ke?

Tanpa Nama berkata...

Komen ni kena bawa ke perhatian En. Jose Ugaiz

Tanpa Nama berkata...

Ungkapan berlaksa tu sungguh antik tp lebih menyengat.