Isnin, 12 Oktober 2015

MENGHASUT LAGI










MAKIN RAMAI

JADI

 PENGHASUT




KENA TUKAR
Lps neh ade la soltan yg kena tukar mcm AG PAC dan abg SB sorg tuh.kih kih. Agak2 cmaner nak tukar ek TT. Alaa... Kejap jer. Lps kena ugut bongkar gambar pelik2 kontrak suku sakat pakat senyap ler smua tu... Pok jibmah gelak jer.. Diakan anak belaan mahadeath gak. So sama jer laa caranya... on ADAKAH INI MENGHASUT?
air gunung
on 10/7/15


BACA SKRIP
Semua baca skrip saja bah.... Biasa lah on ADAKAH INI MENGHASUT?
Anonymous
on 10/7/15


RAKYAT TERHARU
Tuanku2 telah menghasut. Mungkin macam tu lah pendapat kami rakyat jelata. Jangan cepat panik. Bukan kami kata, tapi umno bn yang kata. Bukankah sampai sekarang belum ada respon dari pmo? Biasanya hal atau berita besar macam ini pihak pm najib mesti respon segera. Sekurang2nya berkata ' Kami amat terharu atas titah tuanku2 terhadap situasi negara kita sekarang. 

Kami akan menurut titah tuanku dengan kadar segera demi kesejahteraan rakyat jelata' Kalau tak ada sepatah pun kata respon dari pm najib, kami merasakan tuanku2 dalam bahaya. Kami yakin pm najib telah bergegas berjumpa snaiden dan apco untuk merancang rancangan mahu tibai tuavnku2 secukup2nya. Mereka bukan diam, tuanku. Mereka bekerja siang malam untuk kepentingan diri mereka sahaja. 

Oleh itu tuanku2 yang memikul berkilo2 lencana dan pangkat selaku penaung angkatan tentera kita di darat, laut dan udara hendaklah mengambil tindakan segera. Duli yang maha mulia seri paduka baginda yang di pertuan agong bolehlah berdiri megah on ADAKAH INI MENGHASUT?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/7/15


-------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ambo tengok Rakyat BODOH doh.....

Ambo doh pening

Habis doh Riyal ke sedekah harian tuk Budak Bahalol makan hutang

Ambo pening doh....

Semua jadi BODOH doh...