Isnin, 12 Oktober 2015

DARI DR MAZA





DARI TWITTER DR MAZA

DrMAZA.com
Public Figure902,988 Likes
10 hrs
Semoga Allah memberi pahala yang besar kepada Gabenor Bank Negara yang berusaha menyelamatkan negara dari para pengkhianat dan penjenayah. Itu adalah jihad yang besar.

AMiN






--------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

AMIN...........
muga mat mongol dan mah badak cepat lingkop...........

panglimo potaseh berkata...

Mano dulu .. tolo ayam ko, anak ayam .. ayam tu kono entot dululah .. phuii apo punyo bangang punyo soalan .. kahkahkah.

Mano dulu nak solamat kan nogaro ko atau dapek pahalo .. sapo dulu dapek entot Razak Bagindo ko Najib Razak. Kahkahkah Komidiri pagi senayan .. esok dah thalatha balik ?#@$?**

Tanpa Nama berkata...

Islam adalah agama rasmi negara. Ramai masih tertanya2 mengapa Islam dipilih dan logik jawapan pun berbagai2. Lihat latarbelakang penjawabnya saja.

Memang terbukti sesuai Islam adalah agama penyelamat. Terutama kepada para pembesar2 melayu, raja2 dan ahli politik melayu yg mewakili parti pemerintah aka UMNO dan BN amnya.

Maka agen2 Islam dibina dan dikudakan sepenuhnya demi mencapai matlamat mengkayakan anak bini dan penerusan kuasa selama mana yg boleh.

Umat Melayu bukannya sayangkan raja dan pembesar pun. Apa gunanya sayangkan mereka jika 10 sen pun x berbenih dalam poket? Apatah lagi sayangkan pemimpin politik UMNO. Dubuk2 UMNO dan para pembesar sedar akan hal ini. Maka terciptalah konsep ketua agama untuk mengikat orang2 melayu daripada melawan. Dilantiknya raja yg berperut boyot menjadi ketua agama. Apakah ini dengan sengaja mereka membuat lawak? Tidak tuan2... ini dirancang untuk yerus menjadikan melayu bodoh secara total, tuntas dan selama2nya..

Umumnya ramai sudah tahu yg terlalu orang2 melayu, ekonominya susah. Mereka juga terlalu bebal tidak mahu membaca. Jarang2 ada yg mahu berfikir. Walaupun bebal, mereka juga tidak sama sekali mahu mengakui kebodohan sendiri. Mereka ada sejarah, tetapi tiada siapa pun mahu menulis. Silap tulis, maut padahnya. Sejarah melayu terus bebal kekal misteri hingga sekarang. Oleh yg demikian, sikap begini cukup sesuai diletakkan agama Islam sebagai agama rasmi dan tiada siapa boleh mempersoalkannya.

Jika diikutkan melayu, hanya matahari sajalah menjadi lampu. Bangsa kafir lain adalah jahat. Mereka jahat walaupun mencipta teknologi memudahkan melayu dan islam. Dalam kes ini.. hanya tuhan saja buat kerja. Manusia melayu hanya berdoa, berterima kasih, bersyukur, stim melancap dan seterusnya dok nganga saja. Mengharap tuhan menangkap Najib adalah satu kerja bodoh tak terlintas dek kepala gua...

Unknown berkata...

Isham den cumo nak mengingatkan somo orang apo yang ko tulih dalam buku TPTJ tu memang boto berlaku.Den quote satu ayat dalam buku tu 'Dalam negara yang penuh kejahilan dan kebatilan bercakap benar itu adalah syahid.Dalam negra yang penuh penipuan,lebong dan kelentong bercakap benar itu satu tindakan revolusioner'

Tanpa Nama berkata...

AMIN

Moga2 Harga Semen dan TONG DRUM akan jatuh tiada jualan di pasaran hadapan....