Jumaat, 25 Disember 2015

MERRY X-MAS









SELAMAT

 MENYAMBUT

MAULUDUL RASUL 

NABI ISA














----------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nauzubillahi minzaliq bro TT.

Tanpa Nama berkata...


Selamat Samun Menyamun 2.6 billion.

Tanpa Nama berkata...

Yahoo!!!!!!!!!!!

Cuti lagi...........

Pokai lah.

panglimo potaseh berkata...

Ada makhlok sambut hepi besday nabi esa. Ada sambut hari lahir anak tohan .. tohan ada berapa ekor anak jgn tanya gwa ..

Kita pulak ikut kristian sambut hari maulidoel rasul .. la ni apa yg kapir kristian buat kita pong nak buat .. contohnya zikir nyanyi ala gospel gereja, doa lalui perantaraan, holly water, fesen tudong, jubah kristian, kawen di mesjid, di tv ada lak mualaikat bersayap dan macam2 lagi, lu tgk sendiri lah.

Yg paling teruk kita la ni seakan mendewa-dewakan nabi macam kristian buat kat esa .. itu lah yg paling ditakuti oleh rasullulah yang kita sayangi ini .. apabila umat nya mendewakannya .. hallaluyah bro.

Ingat setan boleh buat macam-macam utk pesong kita .. bukan takat ayam cina tu halal ke tak halal.

vinnan berkata...

Oi panglima potaseh,

Sikit-sikit terpesong. Dahlah Melayu macam kamu bodoh bangang. Najib hantam kamu kuat-kuat tak ape pasal dia Melayu-Islam kan? Fesyen tudung tu memang wajib dalam agama Kristian kerana is jelas diwajibkan dalam kitab Bible. Tapi Melayu mati-mati mahu pakai tudung walaupun cuaca Malaysia lembab dan panas nak mampus. Bau peluh campur minyak wangi dari kepala bertudung lebih dashyat dari bau babi dikandang kotor. Lagipun sampai sekarang tak ada pun dalam koran yang mengatakan pakai tudung itu wajib. Orang Islam bodoh?

Tanpa Nama berkata...

Bodoh pya potaseh.. akai xdak.. wahabi noharomm.. raja arab pon cium pungkoq obama wei..