Jumaat, 6 Julai 2018

MEMANG DENDAM












BETUL

TEPAT

SAH

SAHEH

PADAN

MUKA

BARU

SEDAR
MEMANG

BERDENDAM

'Malaysia Baru' dengan 'politik feudal penuh dendam', kata anak Najib

MALAYSIA baharu hari ini, di bawah perdana menteri yang sama, tidak jauh berbeza dengan yang lama sejak 30 tahun lalu, kata  Tuan Haji  Mohd Nazifuddin Najib.

Anak  Najib  itu mendakwa negara masih mempraktikkan pendakwaan berat sebelah seperti sebelum ini, kecuali rakyatnya berbeza, tetapi secara kebetulan di bawah perdana menteri yang sama.


TAK KIRA

FEUDAL KE

TUANKU 

MAT PET KE

YANG PETING

NAJIB

 ROSMAH

DAN KRONI

MASUK 

PENJARA

KALAU BOLEH

MATI DALAM

PENJARA

UNTUK 

PENGAJARAN

MASA DEPAN

NEGARA

-------------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau mati tak layak tanam ke bumi. Kena awet mayat mereka berdua nanti dan makam dalam rumah kaca di Putrajaya. Paling afdal letak di bumbung. Setiap PM Malaysia yang dilantik selepas ini akan melihat bukti saheh dendam kesumat Rakyat Malaysia kepada pemimpin yang mencuri.

Tanpa Nama berkata...

Setuju. Sokong.

Memang, untuk peringatan generasi akan datang.

Jangan sesiapa buat mcm Najib & Rosmah.

panglimo potaseh berkata...

Mati dlm penjara kira ok tu.. Kalau ukum tembak.. bakar bangkainye.. Abu buang ke luat.. amacam. Kalau ikut Raja dulu-dulu seluruh keturunan kono.

DIDI KOTA BELUD berkata...

Gwa cakap.. Mulut besar sekali biji pun masuk sekali je clom.. ..kakakkaka... Tapi dia sudah operation... Duit siapa dia pakai taktau... Aku cakap taktau taktaulah... Apa ni... Akkakakaaak. .jgn ler paksa i... Hehehhe

Tanpa Nama berkata...

Berdendam itu tidak baik tetapi kalau diberi pilihan hukuman yang mana lebih baik dan sesuai bagi sipencuri paling hebat dalam sejarah semenjak Nabi Adam - dipenjara atau dipotong tangan?